• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja det är ju jag och Vicki igen då :)
8753C241-13FA-4411-9E09-24F6A997F73C.jpeg

passar bra på Handleden... stilren och snygg i solskenet..

Jaaa precis, bara finmotoriken som måste synkas när man ska ställa klockan bara, inte lätt när man är så gammal som jag är :D:p

Yes, det kan vara en passande sysselsättning framåt hösten, tills dess får jag leva med lite glipor. Jag har faktiskt inte något emot det heller, jag gillar att visa lite skinn :rolleyes:
Fast jag är också gammal så det var absolut ingen pik, bara så vi är överens haha. Trodde kronan skulle gräva in sig i handvecket men konstigt nog funkade det för mig iaf, eller vad säger du?

Fast jag är också gammal så det var absolut ingen pik, bara så vi är överens haha. Trodde kronan skulle gräva in sig i handvecket men konstigt nog funkade det för mig iaf, eller vad säger du?
Det är lugnt, jag tog det absolut inte som någon pik :)
Jag har inte känt av kronan alls, inte ens tänkt på den när den satt på armen så jag antar att det funkar väldigt bra :cool:
Gillar den skarpt, man blir glad av att titta på den där den sitter på armen.
Sedan så har jag ju ett annat inlägg på gång, som du redan vet :) ombyte förnöjer som jag brukar säga till min fru. Yeah sure :hilarious:

Samma här, har alltid gillat Doxa men det har inte blivit någon tidigare (mest pga prisklassen) men nu var det dags. :) Hoppas att du hittar ett bra ex!

Helt rätt val! Satt själv och ögnade den annonsen:D blir nog en 300t skulle jag tippa. Enligt utsago har BoR och clasp fått en uppdatering efter lite problem i början, och håller även tummarna att HEV som varit på de senast levererade inte bara är en temporär grej:bag:

Ja, det ska väl vara att den mäter höjd/djup/tryck, temperatur och har kompass om jag inte minns fel. Sällan man använder funktionerna men kul att ha. :)
Kompassen kan vara rolig när man är ute och vill orientera sig. ”Va? Är norr ditåt!?”

Höjdmätaren är svårare eftersom den användare lufttrycket och dels behöver kalibreras inför varje användning, dels räknar med att trycket är konstant på samma höjd under mätningsperioden.

Helt rätt val! Satt själv och ögnade den annonsen:D blir nog en 300t skulle jag tippa. Enligt utsago har BoR och clasp fått en uppdatering efter lite problem i början, och håller även tummarna att HEV som varit på de senast levererade inte bara är en temporär grej:bag:
Satt också och kollade länge på annonsen men kunde till slut inte låta bli! :p Har 300T verkligen HEV? Det är väl bara 1200T som har det? :confused:

Tillbaka
Topp