DMML
Basic
Ja det är ju jag och Vicki igen då
passar bra på Handleden... stilren och snygg i solskenet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det är ju jag och Vicki igen då
Fast jag är också gammal så det var absolut ingen pik, bara så vi är överens haha. Trodde kronan skulle gräva in sig i handvecket men konstigt nog funkade det för mig iaf, eller vad säger du?Jaaa precis, bara finmotoriken som måste synkas när man ska ställa klockan bara, inte lätt när man är så gammal som jag är
Yes, det kan vara en passande sysselsättning framåt hösten, tills dess får jag leva med lite glipor. Jag har faktiskt inte något emot det heller, jag gillar att visa lite skinn
Nice! Inte ofta man ser dom nuförtiden.
Artego 300 m, kanonklocka för nästan gratis.
Det är lugnt, jag tog det absolut inte som någon pikFast jag är också gammal så det var absolut ingen pik, bara så vi är överens haha. Trodde kronan skulle gräva in sig i handvecket men konstigt nog funkade det för mig iaf, eller vad säger du?
Cool bild! #tunnelbildOmöjligt att hinna med ert tempo boys!
Jobba och stress i veckan, slutade läsa på sid 2570
Nu firar vi 1v ledigt med tunnelbild på väg mot Tylösand
Trevlig fredag allihop!
Det var bara ett skämt som anspelade på att den inte gick att sälja efter ett dopp.Jag vet inte riktigt vad du refererar till, men jag brukar aldrig trycktesta nytillverkade klockor innan jag badar.
Med vintage är det en annan sak såklart. Där får man vara lite mer försiktig om man inte har koll på tätheten
Korspostar från en annan tråd. Har väntat i två fucking veckor på att få hem den här och väntan har varit oliiiiidlig.Vad kör ni för klocka idag då gänget?
Löningsfredag och allt!
Vad betyder triple sensor? Genuint nyfiken, inget tramsKorspostar från en annan tråd. Har väntat i två fucking veckor på att få hem den här och väntan har varit oliiiiidlig.
Är väl att den har djupmätare, kompass och temperatursensor eller något sådantVad betyder triple sensor? Genuint nyfiken, inget trams
Fick du ordning på länken förresten? Ha det gött på playanOmöjligt att hinna med ert tempo boys!
Jobba och stress i veckan, slutade läsa på sid 2570
Nu firar vi 1v ledigt med tunnelbild på väg mot Tylösand
Trevlig fredag allihop!
Samma här, har alltid gillat Doxa men det har inte blivit någon tidigare (mest pga prisklassen) men nu var det dags. Hoppas att du hittar ett bra ex!
Växlar mellan affordabel tysk flygare och ännu affordablare kines flygare!Vad kör ni för klocka idag då gänget?
Löningsfredag och allt!
Vad betyder triple sensor? Genuint nyfiken, inget trams
Ja, det ska väl vara att den mäter höjd/djup/tryck, temperatur och har kompass om jag inte minns fel. Sällan man använder funktionerna men kul att ha.Är väl att den har djupmätare, kompass och temperatursensor eller något sådant
Barometer/höjdmätare, kompass och termometer.Vad betyder triple sensor? Genuint nyfiken, inget trams
Kompassen kan vara rolig när man är ute och vill orientera sig. ”Va? Är norr ditåt!?”Ja, det ska väl vara att den mäter höjd/djup/tryck, temperatur och har kompass om jag inte minns fel. Sällan man använder funktionerna men kul att ha.
Ja, det är mest PR men det är så klart kul att kunna leka lite med den ibland för skojs skull och det går ju även att använda den på kreativa sätt som @jabla som använde sin BT-Casio för att ta tempen på ölen.Kompassen kan vara rolig när man är ute och vill orientera sig. ”Va? Är norr ditåt!?”
Satt också och kollade länge på annonsen men kunde till slut inte låta bli! Har 300T verkligen HEV? Det är väl bara 1200T som har det?Helt rätt val! Satt själv och ögnade den annonsen blir nog en 300t skulle jag tippa. Enligt utsago har BoR och clasp fått en uppdatering efter lite problem i början, och håller även tummarna att HEV som varit på de senast levererade inte bara är en temporär grej
Tack, fick ett infall när vi rullade genom tunneln och lyckades knäppa en ganska skarp bild iallafallCool bild! #tunnelbild
Fick du ordning på länken förresten? Ha det gött på playan
Vad kör ni för klocka idag då gänget?
Löningsfredag och allt!
Då gör jag er sällskap med min nyanlända Nexus, trodde aldrig den skulle bära så bra. Så grym!Jag gör som du och kör GG.
HRV om jag får be I teorin har ju inte 300T det men jag har alltid fel.Satt också och kollade länge på annonsen men kunde till slut inte låta bli! Har 300T verkligen HEV? Det är väl bara 1200T som har det?
Inget nytt under solen här inte, samma som igår och i förrgår och i.... .Vad kör ni för klocka idag då gänget?
Löningsfredag och allt!