Grattis till en grymt snygg pjäsNytt för dagen
Blev ju sketa bra! Kul att vi i tråden kan hjälpa varandra med, känns tryggt och familjärt Som vanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en grymt snygg pjäsNytt för dagen
Blev ju sketa bra! Kul att vi i tråden kan hjälpa varandra med, känns tryggt och familjärt Som vanligt
Den länken du har på squalen är väldigt schysst, vad är det för någon?Nytt för dagen
Hur skumt som helst. Har inte sett någon "ny" 300T här på forumet heller så finns ju inga belägg för någotSjukt weird. Verkar inte som att det kommit någon bekräftan om HRV/HEV är här för att stanna men man kan ju hoppas av rent historiska själ. Bra diskussion här (https://www.watchuseek.com/threads/sub-300t-impressions-and-minor-points.5198483/page-5) och jämförelser här (https://www.watchuseek.com/threads/...bs-is-the-new-300t.5219604/#post-52147688)för den nyfikna
Tack! Det blev superbra! Bästa tråden ju!Nytt för dagen
Såååå bra! Snälla flippa inte dennaDå gör jag er sällskap med min nyanlända Nexus, trodde aldrig den skulle bära så bra. Så grym!
Hur skumt som helst. Har inte sett någon "ny" 300T här på forumet heller så finns ju inga belägg för något
Kan det vara så att det bara var US som åkte på dessa med ventil eller har du sett några europeiska exemplar också?
Edit: Eller vänta nu, tror @Fredriks89 har en, frågar honom helt enkelt
Räknas det som jump hour?Ja, minutvisaren rör sig konstant medan timhjulet endast de sista 10 minuterna av timmen då den skiftar. Timslaget är den siffran som är markerad i rutan på hjulet dvs. På mina bilder är klockan 11:45 på läderbandet och 12:15 på beiga canvas. Hoppas det blev tydligare nu
Aha, se där ja! Anledningen till att jag är nyfiken är att jag också är spekulant. Fick blodad tand efter SUB200 inköpet, nu vill man ha fler såklartSka ha varit några europeer med som fått med HRV med! Verkar vara nu de senaste månaderna och kommit med de som fått en uppdaterad clasp. Återkopplar om jag får svar från doxa eu
TackarrrGrattis till en grymt snygg pjäs
Squale originalDen länken du har på squalen är väldigt schysst, vad är det för någon?
Tack Såhär ser det utTack! Det blev superbra! Bästa tråden ju!
Squalefebern har drabbat dig rejält ser jag. Riktigt snygg klocka. Hur ser den ut i profil? Är glaset högre än bezeln?
Aha, inte så konstigt att den var snygg dåTackarrr
Squale original
Tack Såhär ser det ut
Nej precis, till det prisetAha, inte så konstigt att den var snygg då
Sista bilden är min favoritvinkel på Maticen, sexiga former som fåTackarrr
Squale original
Tack Såhär ser det ut
Jäklar vad coolt! Glaset är lika högt och fint som en Fransk sufflé.Tackarrr
Squale original
Tack Såhär ser det ut
Jovisst, till migSåååå bra! Snälla flippa inte denna
Jodå, jag kör 3-5 gånger i veckan. Ibland blir det två banor på samma dag.Jag tog mig genom alla nio korgar till slut
Är det fler som provat frisbeegolf här ?
Det är troligt att jag redan frågat detta
Jag börjar likna huvudkaraktären i ’Memento’ mer och mer...
Grå eller teal, grå eller teal, grå eller teal....Zelos Swordfish 40s are launching 25th July 2am Singapore time! Link below for timezone conversions
[https://www.timeanddate.com/worldcl...html?msg=SF+40+Launch&iso=20200725T02&p1=236)
Prices start at $269USD for the regular dials and $369USD for the Meteorite.
Key Differences for these 40mms
-Slimmer but lower WR
-Improved endlink and link design, improved clasp
-Date
-Stamped caseback
Quick Specs
40mm Dia, 46mm L2L, 12mm thick without crystal
Ceramic Bezel (or SS for grey/frost model)
Sapphire crystal
NH35 Movt
200m WR
C3 X1/ BGW9 Lume
Quick release bracelet
Det drabbar ingen fattigNej precis, till det priset
Blev ju grymt bra! Säg till när det bli flippJag fick precis hem min Seiko SNK807 ifrån den eminente @BoZ80 som har hjälpt mig att byta tavla och visare på den. Stort tack för ett väl utfört arbete.
Slutresultatet blev så här. Jag är helnöjd.
Lyssnar på Madonna, ha en najs fredag vänner
Tackarrr
Squale original
Tack Såhär ser det ut
Tanky McTankface är tillbaka!
Går som en klocka och äntligen fick jag chansen att gå över den med macrolinsen.
Som vanligt när det blir många bilder kommer dom i helt random ordning. Oklart varför. Jag tog bilderna i rätt ordning tror jag...
Skönt att ha honom hemma igen. Tack @rogart-63 för handpåläggningen!
Bjuder på en paketöppning och bandbyte on the go längst e4an söderut var lite knepig då jag förväxlade natot med zulu men men skam den som ger sig
Summering av dom fem minuter med den på handleden - Very good enought eller vad det var han från wrwatches sa
Nygift? Förlovad? What??Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
"Bara" förlovadNygift? Förlovad? What??