Grå, lättGrå eller teal, grå eller teal, grå eller teal....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grå, lättGrå eller teal, grå eller teal, grå eller teal....
Stort! Grattis till förlovningenGammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Stooort grattisGammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Det var planen!Snyggt!
Är det den som ska ha meshet?
Man får gratulera!Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Gratulerar!Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Galet fin, är lite avis faktisktJag gör som du och kör GG.
Det är fan inte så bara, ett stort grattis för tusan!"Bara" förlovad
Tackar! Jag hojtar till om det blir flipp!Blev ju grymt bra! Säg till när det bli flipp
Grattis!Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Jäkligt kul den där Du får tyvärr gå in och välja bild för bild efter att du "laddat" upp dom för att få rätt ordning.Tanky McTankface är tillbaka!
Går som en klocka och äntligen fick jag chansen att gå över den med macrolinsen.
Som vanligt när det blir många bilder kommer dom i helt random ordning. Oklart varför. Jag tog bilderna i rätt ordning tror jag...
Skönt att ha honom hemma igen. Tack @rogart-63 för handpåläggningen!
Grattis! Då blir det mini bröllopsnatt ikväll Tappa inte henne över tröskeln bara. Blir så jäkla dryg stämning dåGammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Jag blir lite lack varje gång jag missar när den slår över.Jäkligt kul den där Du får tyvärr gå in och välja bild för bild efter att du "laddat" upp dom för att få rätt ordning.
Skönt att åka bil så man kan sitta och pilla på sin klocka
Grattis!Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Stooort grattis! Segt att se alla i FB-gruppen få sin och själv sitta och vänta! Unik pjäs!Då gör jag er sällskap med min nyanlända Nexus, trodde aldrig den skulle bära så bra. Så grym!
Shotgun är bäst!
Visa ord från poeten BoboMan kan försova sig. Man kan försäga sig. Man kan förlägga saker, men man kan också förlova sig. Har man lovat för mycket? Det är det tiden mellan nu och sen ska utvisa.
Grattis @Lindellc
Själv är jag mest att försaka.Man kan försova sig. Man kan försäga sig. Man kan förlägga saker, men man kan också förlova sig. Har man lovat för mycket? Det är det tiden mellan nu och sen ska utvisa.
Grattis @Lindellc
Jag som precis typ bestämt mig för tealGrå, lätt
Ja det är sååå tråkigt att köra bil. Inte så långt dock, minisemester i TomelillaShotgun är bäst!
Grattis! Ännu en keeperGammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Ja jag tror att den släpptes i våras. PN-19 är modellen.Galet fin, är lite avis faktiskt
Är det den peacemakern som släpptes tidigt i våras?
Kul! Stort grattis till förlovningen!Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Instämmer till fullo. Ha det så härligt! (Och missa inte Hasse & Tage-museet.)Ja det är sååå tråkigt att köra bil. Inte så långt dock, minisemester i Tomelilla
Tackar ödmjukast, verkligen häftig och udda! Har alltid tyckt att Panerais djupmätare är bland det coolaste dom någonsin släppt. Här får jag en som dessutom är funktionell för migSå häftig och inte bara knasig utan riktigt snygg! Kul köp.
Duly noted!Då skriver jag mig på listan, jag kan vänta hur länge som helst
Edit: Det verkade som alla modeller är outta stock, men det är iaf roligare att köpa av någon i tråden!
Tack snälla, i alla fall bland mest säregna utseendetGrattis @M26 till den pjäsen! Mest innovativa klockan vi har i tråden? Sjukt cool hursomhelst
Tack kompis, ska försöka! The flipp Force is strong with this one hahaSåååå bra! Snälla flippa inte denna
Nja ska i alla fall se ut som en, det är dock ingen riktig jump hour komplikation.Räknas det som jump hour?
Teal if you ask meGrå eller teal, grå eller teal, grå eller teal....
Tackar och bockar! Inte så segt faktiskt, anledningen till att min order dröjde var att jag hade Aged Steel på förbokning och det var en av de senare modeller som uppfylldes. Försökte ändra för ca 1 månad sedan men jag misstänker att de haft fullt upp med QC för att hinna med min ändring förrän nuStooort grattis! Segt att se alla i FB-gruppen få sin och själv sitta och vänta! Unik pjäs!
Full lume frost fifan!Grå eller teal, grå eller teal, grå eller teal....