• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har samma funderingar. Phoibosen är fan inte dålig den heller :).
Nej! Jag säger ju det! :D Skapligt I-Lands problem..
Zelos! Dels tycker jag att den är snyggare men så säljer de dessutom slut typ direkt så om man inte köper nu så får man försöka jaga begagnat till ännu högre pris. Eftersom intresset är stort så går det alltid att sälja för +/-0 så det är inga problem att dra en chansning. Phoibos går ju att beställa var och när som helst så välj Zelos, i "värsta" fall så får du åtminstone prova på den gratis. ;)
Klokt! Jag tror också att Zelos:en är ett strap-monster.
Men rätta mig om jag har fel, visst brukar väl Zelos komma med både tropic och läder?
För det verkar ju inte denna göra?

Hade sjukt svårt att bestämma mig men första Zelos skulle detta bli. Grå, lume eller teal. Det blev Teal tillsist, kändes som ”säkrast kort” tillsammans med lumetavla men föredrar nog ändå keramisk bezel samt gillar den vita bgw-9 ringen på tavlan :)

27885C65-3692-4431-8CD1-12DD27CC8C75.jpeg

Härlig färg! Bra pris oxå :greedy:

Nej! Jag säger ju det! :D Skapligt I-Lands problem..

Klokt! Jag tror också att Zelos:en är ett strap-monster.
Men rätta mig om jag har fel, visst brukar väl Zelos komma med både tropic och läder?
För det verkar ju inte denna göra?
Normalt sätt brukar dom komma med ett extra Tropic om dom är på länk. Annars tropic och läder. Men denna är extremt prispressad och inget "extra" ingår förutom rullen den kommer i.

Du kan din historia :)
Rent tekniskt är DOXAns ursprung från tidigt 60-tal och Skvallern är sent 70-tal men skitsamma egentligen...bara det är koolt :p

Nåja jag sköt bara 15-20år fel... :oops::D
Men ja blinget känns 70-tal :cool:

Hursomhelst känns det som allt coolt redan är gjort och allt jag gillar från fordon, kläder, musik och klockor m.m. har det mesta i grunden minst 50 år på nacken..:bookworm:

Tillbaka
Topp