Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolt! Äkta Tjernobyl-känsla!Haha va ???
Jag bor ju i lägenhet och huset ser nästan ut som de i Tjernobyl
Den här bilden är faktiskt från TjernobylCoolt! Äkta Tjernobyl-känsla!
Haha, tänkte väl. På Island är ju alla rika eftersom det är så liten befolkning!Den här bilden är faktiskt från Tjernobyl
Men jag tycker rucklet jag huserar i inte är så mycket finare i verkligheten.
Grattis kompis! Blir bra det där! <3Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
Det är verkligen inte sant dessvärre.Haha, tänkte väl. På Island är ju alla rika eftersom det är så liten befolkning!
Firar solens återkomst med en slurk samt ny vs gammal åskådning. Skål och trevlig fredagskväll på er!
En orginal cab?Trodde det var sista besiktningen, men några punkter att åtgärda. Sen lackering
Yes, original! Cab-ish!En orginal cab?
Det är verkligen inte sant dessvärre.
Haha, jag hänger inte läpp för den sakens skull.
Underbar, finns en klockren orginal reklam jag inte hittar igen nu dock om sufflett! Dom kör in vid vägrenen fäller ner stolarna bäddar och fäller upp suffletten och tar sig en cigg under stjärn himmelnYes, original! Cab-ish!
Du drar bak suffletten, men ramen är intak s.a.s
TackGrym jeffla duo!
Haha! Låter ju underbar, länka om du hittar! Detta är ju en sufflett så passar perfektUnderbar, finns en klockren orginal reklam jag inte hittar igen nu dock om sufflett! Dom kör in vid vägrenen fäller ner stolarna bäddar och fäller upp suffletten och tar sig en cigg under stjärn himmeln
Vad kör ni för klocka idag då gänget?
Löningsfredag och allt!
Hängde på låset och beställde en black sand.Zelos Swordfish 40mm finns nu att beställa! @Nicke75
https://zeloswatches.com/collections/swordfish-40mm-diver
Phobios är ju betydligt mer blingig. Zelos mer low key. Beror på vad du är ute efterGaaah! Phoibos eller Zelos!?
Vs
Har samma funderingar. Phoibosen är fan inte dålig den heller .Gaaah! Phoibos eller Zelos!?
Vs
Zelos! Dels tycker jag att den är snyggare men så säljer de dessutom slut typ direkt så om man inte köper nu så får man försöka jaga begagnat till ännu högre pris. Eftersom intresset är stort så går det alltid att sälja för +/-0 så det är inga problem att dra en chansning. Phoibos går ju att beställa var och när som helst så välj Zelos, i "värsta" fall så får du åtminstone prova på den gratis.Gaaah! Phoibos eller Zelos!?
Vs
BeställtZelos Swordfish 40mm finns nu att beställa! @Nicke75
https://zeloswatches.com/collections/swordfish-40mm-diver
Vad blev det?Beställt
Teal IGENVad blev det?
Kabom! Beställd
Tack
Verkar trivas bra i varandras sällskap de små gynnarna.