Barfly
Basic
Slog till på en likadanOj, nu beställde jag visst också min livs första Zelos
Sickna enablers ni är, hela bunten
Tyckte den vita med full lume såg frack ut så den fick det bli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Slog till på en likadanOj, nu beställde jag visst också min livs första Zelos
Japp, fick betala 300kr för testexemplaret av Threshern.Brukar få betala typ 300 spänn till DHL.
Haha, Stora Enabler-tråden borde vi hetaOj, nu beställde jag visst också min livs första Zelos
Tror vi är uppe i runt 10 svärdfiskar i tråden och minst en i samma kombo som duSpontanade hem den nya bantade Zelos Swordfish idag! 40mm i diameter och 12mm på tjocken känns jäkligt lovande på papperet!
Priset för ju också ruskigt bra. Någon annan som beställt den?
Hittade en bild på teal...
Frågan är om den ersätter eller om nästa jakt blir efter Yema quartz. Fin den med
Du ska inte dricka ikväll, du ska börja imorgon bitti förstås!Best-man och Toastmaster på min bästa väns bröllop imorgon, försöker dämpa nervositeten
Viktigt uppdrag. Lycka till!Best-man och Toastmaster på min bästa väns bröllop imorgon, försöker dämpa nervositeten
Du ska inte dricka ikväll, du ska börja imorgon bitti förstås!
Viktigt uppdrag. Lycka till!
Hahaha jag noterade att vi var ett jäkla gäng nu när jag läste ikapp!Tror vi är uppe i runt 10 svärdfiskar i tråden och minst en i samma kombo som du
Med risk för att repetera mig.en...Frågan är bara om man ska ha orange eller gul?
Ja, det måste ha handlat om några enstaka minuter men håll utkik på hemsidan annars. Den har pendlat mellan slutsåld och i lager flera gånger så det verkar som att det är många som lägger den i korgen och velar eller avbeställer och byter färg.Beställde en Zelos jag med, skulle ju köra en bronzeklocka med blå tavla... Men tänkte att en teal blir iaf bra, men jäklar vad fort den gick, måste missat den med minuter när jag beställde 21:45. Blev en desert sand för mig i alla fall
Kommer nog vara galet bra den med:
Är öppen för att byta mot en teal sen om någon vill
Tack för bra tips i tråden
Tack för hjälpen!Med risk för att repetera mig.
JA!
Den här kommer finnas tillgänglig framöver om du är sugenBeställde en Zelos jag med, skulle ju köra en bronzeklocka med blå tavla... Men tänkte att en teal blir iaf bra, men jäklar vad fort den gick, måste missat den med minuter när jag beställde 21:45. Blev en desert grey för mig i alla fall
Kommer nog vara galet bra den med:
Är öppen för att byta mot en teal sen om någon vill
Tack för bra tips i tråden
Gul, given gris! Den orange såg ju så dassig ut i färgen, kan vara produktbilden som luras iofs.Hmmm, fastnade hårt för den här bilden som @Jockinho postade tidigare och känner att jag nog måste ha en...Frågan är bara om man ska ha orange eller gul?
Jag har beställt en likadan, var dock lite sugen på den gröna först. Har inte pondus nog att bära upp en grön. Men den känns spännande!Spontanade hem den nya bantade Zelos Swordfish idag! 40mm i diameter och 12mm på tjocken känns jäkligt lovande på papperet!
Priset för ju också ruskigt bra. Någon annan som beställt den?
Ja, det måste ha handlat om några enstaka minuter men håll utkik på hemsidan annars. Den har pendlat mellan slutsåld och i lager flera gånger så det verkar som att det är många som lägger den i korgen och velar eller avbeställer och byter färg.
Tack för hjälpen!
Gick en runda idag, slog till med personbästa. 20+ på 18 hål är väl inget att hänga i granen men jag är nöjd!
Undrar om det skulle gå bättre att kasta Mudmastern
Ja, jag har länge varit sugen på en guling så det lutar åt det men som du säger ser färgerna lite konstiga ut. Å andra sidan finns det en liten chans att Halios släpper sin HAQ i gult och då sitter man där med två...Gul, given gris! Den orange såg ju så dassig ut i färgen, kan vara produktbilden som luras iofs.
Men jävlarns så frän!
Hojta till på pm när det är dags så är det inte omöjligtDen här kommer finnas tillgänglig framöver om du är sugen