• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jahapp! Vad har jag råkat klicka hem den här gången!? :facepalm:
Kan inte mycket om såna här, men tyckte den såg fräsig ut. Nån Seiko mod-historia var det i alla fall...

Screenshot_20200724_210313.jpg

Beställde en Zelos jag med, skulle ju köra en bronzeklocka med blå tavla... Men tänkte att en teal blir iaf bra, men jäklar vad fort den gick, måste missat den med minuter när jag beställde 21:45. Blev en desert grey för mig i alla fall :D

Kommer nog vara galet bra den med:
Screenshot_20200724_230454_com.android.chrome~2.jpg

Är öppen för att byta mot en teal sen om någon vill ;)

Tack för bra tips i tråden :D

Beställde en Zelos jag med, skulle ju köra en bronzeklocka med blå tavla... Men tänkte att en teal blir iaf bra, men jäklar vad fort den gick, måste missat den med minuter när jag beställde 21:45. Blev en desert sand för mig i alla fall :D

Ja, det måste ha handlat om några enstaka minuter men håll utkik på hemsidan annars. Den har pendlat mellan slutsåld och i lager flera gånger så det verkar som att det är många som lägger den i korgen och velar eller avbeställer och byter färg.
Med risk för att repetera mig.
JA!;)
Tack för hjälpen! :D

Beställde en Zelos jag med, skulle ju köra en bronzeklocka med blå tavla... Men tänkte att en teal blir iaf bra, men jäklar vad fort den gick, måste missat den med minuter när jag beställde 21:45. Blev en desert grey för mig i alla fall :D

Den här kommer finnas tillgänglig framöver om du är sugen ;) :)
420F8283-919F-4006-87DE-654C5CD19E60.jpeg

Ja, det måste ha handlat om några enstaka minuter men håll utkik på hemsidan annars. Den har pendlat mellan slutsåld och i lager flera gånger så det verkar som att det är många som lägger den i korgen och velar eller avbeställer och byter färg.
Tack för hjälpen! :D

Kanske var lite snabb på att ta en annan, men desert gray gick hem hos frugan så mycket så hon hejade bara på... :p

Får hålla lite utkik ifall det trillar in en i natt, tack för tipset.

Tillbaka
Topp