• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja, jag har länge varit sugen på en guling så det lutar åt det men som du säger ser färgerna lite konstiga ut. Å andra sidan finns det en liten chans att Halios släpper sin HAQ i gult och då sitter man där med två...
Ja, man lär ju inte fylla upp hela klocklådan med påskartiklar.. men Halios HAQ, då pratar vi andra pengar?! Maranezen lär det väl finnas köpare på om du vill sälja utifall du köper Halios sen! Jag säger KÖÖÖP! (Själv sugen på den svarta :angel:) Finns Maranezen i lager eller är det framtida släpp?

Screenshot_20200724-231236__01.jpg
Screenshot_20200724-231300__01.jpg
Sablar vad hård :)
Kostar ???

Ja, man lär ju inte fylla upp hela klocklådan med påskartiklar.. men Halios HAQ, då pratar vi andra pengar?! Maranezen lär det väl finnas köpare på om du vill sälja utifall du köper Halios sen! Jag säger KÖÖÖP! (Själv sugen på den svarta :angel:) Finns Maranezen i lager eller är det framtida släpp?
Ingen aning men HAQ är fina grejer och egentligen rätt prisvärt sett till vad man får, särskilt med Halios som kan utmana de lite större tillverkarna. De skulle som sagt släppas i stål nästa vecka så jag antar att de även finns i lager då? Har länge velat ha en gul klocka i samlingen men har lättare att se framför mig hur jag bär den orange. :nailbiting:

Beställde en Zelos jag med, skulle ju köra en bronzeklocka med blå tavla... Men tänkte att en teal blir iaf bra, men jäklar vad fort den gick, måste missat den med minuter när jag beställde 21:45. Blev en desert grey för mig i alla fall :D

Kommer nog vara galet bra den med:
Screenshot_20200724_230454_com.android.chrome~2.jpg

Är öppen för att byta mot en teal sen om någon vill ;)

Tack för bra tips i tråden :D

Den där är fin med tycker jag, om den beställda tealen inte är för mig får vi samtala lite då :pompus:

Ändå roligt med lite olika färger i tråden :)

Nu har tråden hela spektrumet på färger snart. För övrigt en riktigt jäkla nice färg!
Vilken saknar vi...? Börjar bli sugen nu på en, den här tråden är riktigt farlig! :p

Best-man och Toastmaster på min bästa väns bröllop imorgon, försöker dämpa nervositeten :)
2B912F5F-E530-4D44-B476-4DE05AB92F9F.jpeg
Ähh, det kommer gå dunder, speciellt med en klocka som den där på armen! Lycka till! :)
EE05EB83-9A47-40C9-B826-49976A37AF97.jpeg

Undrar om det skulle gå bättre att kasta Mudmastern :oldman:
TESTA! Vi vill se Eq. kasta muddd!!

Vilken saknar vi...? Börjar bli sugen nu på en, den här tråden är riktigt farlig! :p

Ähh, det kommer gå dunder, speciellt med en klocka som den där på armen! Lycka till! :)

TESTA! Vi vill se Eq. kasta muddd!!

Kollade igen. Verkar fått till nästan alla nu. Är det någon som kört meteorit? Den är dock slutsåld.

Kör grönt annars. Grönt är skönt. Något biased, men gillar gröna klockor mycket.

Tillbaka
Topp