Stenhård!Azimuth Xtreme-1 Deep Diver 2000m.
46mm titanboett med ETA 2826.
56.6mm L2L...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stenhård!Azimuth Xtreme-1 Deep Diver 2000m.
46mm titanboett med ETA 2826.
56.6mm L2L...
![]()
Legenden säger att Eq. är egentligen guden Tor som lever inkognito... Mudmastern måste vara Mjölner. Varför tar jag upp detta undrar ni säkert. Jo, såklart kommer kedjorna gå sönder....och allt annat bakom.Kedjorna kommer ju bara gå sönder.![]()
Kollade igen. Verkar fått till nästan alla nu. Är det någon som kört meteorit? Den är dock slutsåld.
Det var tråkigt....jag som ville vara unikTror bara vi saknar meterorite![]()
Ledsen att göra dig besviken men jag är en svag, köttbullsformad individLegenden säger att Eq. är egentligen guden Tor som lever inkognito... Mudmastern måste vara Mjölner. Varför tar jag upp detta undrar ni säkert. Jo, såklart kommer kedjorna gå sönder....och allt annat bakom.
Det var tråkigt....jag som ville vara unik![]()
Jobba hårdare, kör snabbare!Det var tråkigt....jag som ville vara unik![]()
Jadå, men för guds skull håll koll på dina byxor....Tack <3
Du måste tro på dig själv!Ledsen att göra dig besviken men jag är en svag, köttbullsformad individ![]()
Kan det bli mer fomo....Jobba hårdare, kör snabbare!![]()
Det jag skrev är precis det jag trorJadå, men för guds skull håll koll på dina byxor....
Du måste tro på dig själv!
Hur som så tror jag att Bobo har rätt, Mudmastern hade krossat sönder allllttt
Det är vanligt. Har sålt till flera nollpostare utan problem.Dagens affordable.
Apropå absolut ingeting. Är det bara jag som blir kontaktad av nyregistrerade medlemmar/köpare ang mina annonser här på KS?
![]()
Gul! Tycker kombination med svart är grym. Sen tror iaf jag att gul är något lättare att kombinera med andra färger. Orange är grymt coolt, men... väldigt orange!Hmmm, fastnade hårt för den här bilden som @Jockinho postade tidigare och känner att jag nog måste ha en...Frågan är bara om man ska ha orange eller gul?
![]()
Vilken Henry blev det?Lönefredag! Kung för en dag! (men ingen Zelos – förlåt tråden, tydligen var det en sån man skulle köpa idag)
![]()
![]()
DHL tar ju 125 kr i administrationsavgift. Barockt!Brukar få betala typ 300 spänn till DHL.
Här skrattade jag till i sängen så frun undrar vad som händer.För blott 16197kr får man dock denna pjäs.
![]()
![]()
Då får man dessutom ett band gjort av ingen mindre än dr. Phil.![]()
![]()
Den nya(?) 1937-kronografen. Min första mecha-quartz, det ska bli kul att testa en sådan!Vilken Henry blev det?
Mycket klocka för pengen!Den nya(?) 1937-kronografen. Min första mecha-quartz, det ska bli kul att testa en sådan!![]()
Du fångar essensen så bra tycker jag, nu kyss min fot kära undersåteKan det bli mer fomo....
Ska hänga på låset och vara snabbast o bäst och sen fånga alla Pokemon och bli bäst och sen är jag kanske lite unik iaf
Asch, det var fel pris för min delJavars!
Och javars.
22513kr plus 893kr frakt. Plus 25% moms. Plus tull...![]()
Grattis min vän! Galet bra klocka.Då gör jag er sällskap med min nyanlända Nexus, trodde aldrig den skulle bära så bra. Så grym!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stort grattis!!Gammal goding på armen och nyhet på fingret. Bra dag!
![]()
Riktigt fin bubbla!Trodde det var sista besiktningen, men några punkter att åtgärda. Sen lackering
![]()
![]()
Byteslördag...
Vad är det som det jag visar upp?
Natti natti!
![]()
![]()
Ikväll blir det en klassiker.
Godnatt tråden
Edit: Det känns tryggt och bra att återgå till Mudmastern, den känns så... komplett !
Och jag har djungel “ a la Vietnam krigsfilmer”, tror manga inspelade har...Haha va ???
Jag bor ju i lägenhet och huset ser nästan ut som de i Tjernobyl
![]()