Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet inte, borde kanske inte? Den har legat i den där mappen sen jag slaggade Snupps. Den har också legat på Tradera i en månad förra året för 50kr plus 20kr i frakt. Osåld! Inte så attraktiv med andra ord. Hade den inte varit 44mm(!) så hade jag bytt batteri och gett den till dottern.Skall du sälja Neff?
Crystron på länk var ju riktigt söt ...
Åkte på att vattna hos grannen som kom och frågade om vi kunde vattna medans de var borta. Inga problem sa vi, sen kröp det fram att de skulle iväg 7v, haha. Men men vi vattnar när vi kan helt enkelt
Gör't! Alla är vi så klart olika men jag skulle bara känna en stor stress över att ha en hel drös klockor även om värdet är detsamma som ett fåtal lite dyrare. Jag tycker också att man bör skilja på keepers och ONS: det senare kan man ju bara ragga upp, prova på och sen tacka för sig när man är klar utan att behöva ha dåligt samvete!Lite där jag är nu, man funderar ju på om man inte ska sälja av 75% av samlingen och lägga det på några få, lite "finare" klockor. Å andra sidan så är jag rätt nöjd med stora delar av min samling nu. Måste bara sluta upp med att vara så jäkla sentimental och sälja av det som inte används men som ändå behålls pga vem vet..? "Men den har ju så fin patina" eller "den kommer att bli svår att få tag på igen." Men du använder ju inte dem!? Säääälj!
Absolut! Bara full lume, Matic, Rado och Steinhart GMT lär väl inbringa åtminstone 25k.Tveksamt om den summa är rättvisande i mitt fall Vet i f** om jag skulle komma upp i 40k om jag skulle sälja av samlingen, men jag hoppas att det inte är för långt i från i allafall, vissa har jag ju köpt till riktigt bra pris... men å andra sidan förlorar jag ju säkert 50-60-70+% på andra
Ni ser ju min samling på Snuppslänken i min signatur, är samlingen värd 40k+ på begmarknaden tror ni?
Äsch, det är väl ingen ålder på en häst! Du har ju redan lyckats bra med en liten knodd så det går nog bra den här gången också ska du se.Tack tack Två känns som fullt tillräckligt, önskar att jag skaffat barn tidigare bara, börja med sånt när man är 40+ är lite på gränsen tror jag
Ljusbrunt mocka skulle nog komplettera gilten bra tror jag men det var verkligen en killer combo på perlon!Tack, jag tycker perlon är bland det skönaste (och snyggaste) man kan ha. Funderar också på brun eller gul mocka till denna, vad tror du?
Fy fan vad gult är somrigt och snyggt (särskilt på mesh)! Tack för hjälpen, det fick bli en gul Samui!Åkte på att vattna hos grannen som kom och frågade om vi kunde vattna medans de var borta. Inga problem sa vi, sen kröp det fram att de skulle iväg 7v, haha. Men men vi vattnar när vi kan helt enkelt
Du får kolla i For Sale-mappen.
http://snupp.it/MZBpmG
Helt sjukt. Fyrtiofyra i diameter?!Jag vet inte, borde kanske inte? Den har legat i den där mappen sen jag slaggade Snupps. Den har också legat på Tradera i en månad förra året för 50kr plus 20kr i frakt. Osåld! Inte så attraktiv med andra ord. Hade den inte varit 44mm(!) så hade jag bytt batteri och gett den till dottern.
Älskar Crystron, har haft 10st som varit inne och vänt. Sjukt härliga klockor. Denna var min favorit:
Jaaa, den ser ut att vara liten på bild men den är skitstor! Ska ta en WS imorgon.Helt sjukt. Fyrtiofyra i diameter?!
Verkar som att länken inte funkar. Testa här: https://www.snupps.com/MaBrKommer inte in...
Appropå att sälja för att köpa något dyrare. Tänker ibland i de tankarna. Sälja av de flesta och typ lägga allt (plus det som finns i övrigt) på en ”Dyrare” men nja den tanken försvinner oftast snabbt. Skulle garanterat tröttna fort på att typ ha 2-3st klockor och inse man sedan bundit upp all budget i en och så kollar man K&S och...
Grattis till det och kul att man kan bidra Fasen... jag har en som ligger och skvalpar i varukorgen Vånda deluxe..Gör't! Alla är vi så klart olika men jag skulle bara känna en stor stress över att ha en hel drös klockor även om värdet är detsamma som ett fåtal lite dyrare. Jag tycker också att man bör skilja på keepers och ONS: det senare kan man ju bara ragga upp, prova på och sen tacka för sig när man är klar utan att behöva ha dåligt samvete!
Absolut! Bara full lume, Matic, Rado och Steinhart GMT lär väl inbringa åtminstone 25k.
Äsch, det är väl ingen ålder på en häst! Du har ju redan lyckats bra med en liten knodd så det går nog bra den här gången också ska du se.
Ljusbrunt mocka skulle nog komplettera gilten bra tror jag men det var verkligen en killer combo på perlon!
Fy fan vad gult är somrigt och snyggt (särskilt på mesh)! Tack för hjälpen, det fick bli en gul Samui!
Jag tackar och bugar ödmjukast!Äsch, kostar gratis, är ju inga högkvalitetsgrejer Tror det är CNS.
Trodde först att det var Crystron som var 44mmJaaa, den ser ut att vara liten på bild men den är skitstor! Ska ta en WS imorgon.
Jag läste först Tupplur.
Trött som en liten gnu
Verkar som att länken inte funkar. Testa här: https://www.snupps.com/MaBr
Mmm, 2-3 är inget för mig men att komma ner i 20st kanske?
Det där fick mig ju inte att längta mindre tills mitt mesh dyker uppÅkte på att vattna hos grannen som kom och frågade om vi kunde vattna medans de var borta. Inga problem sa vi, sen kröp det fram att de skulle iväg 7v, haha. Men men vi vattnar när vi kan helt enkelt
Jag siktar på tre. Känns som en sweetspot och att jag då kan hålla samtliga gående. Ligger hyfsat till just nu, är nere på fem.Mmm, 2-3 är inget för mig men att komma ner i 20st kanske?
Haha, precis. Hmm, den där gamla räknas inte heller. Och den där som... Eller nej, den där kan inte heller räknas... Oj, den fick jag ju av Secret Santa, den kan jag inte sälja. Då räknas inte den heller. Hmm...Jag tänker typ 5-6st är nog även fast tre nog är bäst (plus några beaters/G-shocks som inte räknas hehe)
Hahaha, jaha! Crystron var 37mm. Hade varit rätt cool med den boetten och 44mm.Trodde först att det var Crystron som var 44mm
Haha även... "Ja den där fick jag ju av mitt ex, fan den borde jag sälja! Men......den är ju riktigt nice... fan den får väl stanna!"Haha, precis. Hmm, den där gamla räknas inte heller. Och den där som... Eller nej, den där kan inte heller räknas... Oj, den fick jag ju av Secret Santa, den kan jag inte sälja. Då räknas inte den heller. Hmm...
Det där fick mig ju inte att längta mindre tills mitt mesh dyker upp
Jag erkänner att jag chansade lite! (Eller helt)Glaciärer är alltid kalla, nu har du nog blandat ihop begreppen. Hursomhelst, just den här tjärnen har det tidigare släppts ut varmvatten ur. Tydligtvis inte längre.
Har det i bakhuvudetPostat iaf... nu är det upp till postnord.... förbered dej på väntan alltså...
Tack tack Två känns som fullt tillräckligt, önskar att jag skaffat barn tidigare bara, börja med sånt när man är 40+ är lite på gränsen tror jag