Acos
Guld
Köp bara, köp! Kan vi bli bfs(bubblafriends)Tack!
Äh! Inte så noga Snart dags att börja skrapa ihop till en Bubbla känner jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köp bara, köp! Kan vi bli bfs(bubblafriends)Tack!
Äh! Inte så noga Snart dags att börja skrapa ihop till en Bubbla känner jag
Låter klokt, den är ju grymt fin!
Lova att följa med på alla loppisar resten av sommarenDu kan ta åt dig lite av äran ja
Edit: Ska bara komma på ett sätt att förklara det för tanten med
Om 45k på 17 år är förlusterna av försäljningarna så blir det endast 83 kr/månad. Om det däremot är en summa av allt (även nuvarande samling) så är det absolut inga pengar att tala om.@parasec
Jag ser spenderade pengar på klockor som förlorade pengar. Mina 45 är brända på 17 år, så på det hela taget har det varit en billig hobby.
Bilarna har kostat betydligt mer.
Jag ser mina klockor som i princip värdelösa.
Även om dom har ett värde, så är det inte längre monetärt för mig. Har mycket som skulle säljas innan jag började snegla åt klockornas håll om det skulle blåsa snålt i framtiden...
Blev tillfrågad om en 56a soltakare för någon vecka sedan..riktigt bra pris. Men det hjälper inte när man inte har pengarna men det hade lönat sig att låna. För så billigt var det Den finns kvar...Köp bara, köp! Kan vi bli bfs(bubblafriends)
Ja den är ju det Men nu får den stanna så får vi se om jag ångrar mig igen. Nästa gång kanske någon är snabbare på avtryckarenLåter klokt, den är ju grymt fin!
Stark villhöver!
Smart! Ska se om jag kan säga ja till lite mer saker så kan hon inte säga någotLova att följa med på alla loppisar resten av sommaren
Jag funderar ofta över hur mycket pengar jag har spenderat på alkohol i livet. Jag är hyfsat säker på att det är en rejäl summa.
45 är inköpspris på hela min nuvarande samling.Om 45k på 17 år är förlusterna av försäljningarna så blir det endast 83 kr/månad. Om det däremot är en summa av allt (även nuvarande samling) så är det absolut inga pengar att tala om.
Bilar är ett jättebra motexempel.
Roade mig nu även med att summera hur mycket pengar som ”omsatts” i totala inköp (även inräknat de sålda). Det blir nästan en VW Golf av det.
Kan man ha annat kul en lördag när familjen sover?
Skönt att gå plus45 är inköpspris på hela min nuvarande samling.
2500/år.
Det blir dock lite svettigare om man tar hänsyn till mina nästan 17 år av nykterhet.
Köpte Orisen 2003 men cirkusen drog igång först i februari i år.
Så närmare 4000/månad är mer sanningsenligt.
Jag hyr ut min lägenhet i andra hand och bor gratis på jobbet, så jag går ändå plus.
När det gäller bilar är ju omkostnaderna så enormt mycket högre än klockor. Någon service var 5:e år och lite band kommer ju inte i närheten av ett växellådsras eller en omlackning av en veteranbil...
Det är ganska sjukt när man jämför på det här sättet.Jag har rökt upp minst en Submariner. Men det var väldigt goda cigg i alla fall
Också sugen på en lekbil, saknar min gamla Coupe Turbo. Sitter o dreglar på mobile.de nu. Hittade en jag gärna skulle haft...... jag vet, min smak är lite konstig 260hk och 900kg lär vara skoj dockSkönt att gå plus
Jag är småsugen på att styra över lite åt bilar istället även om det är mycket dyrare. En rolig extrabil är något jag funderar över.
Som Lupon på steroider!Också sugen på en lekbil, saknar min gamla Coupe Turbo. Sitter o dreglar på mobile.de nu. Hittade en jag gärna skulle haft...... jag vet, min smak är lite konstig 260hk och 900kg lär vara skoj dock
Är faktiskt sugen på en Abarth även om frugan tycker att det ser ut som en leksaksbilOckså sugen på en lekbil, saknar min gamla Coupe Turbo. Sitter o dreglar på mobile.de nu. Hittade en jag gärna skulle haft...... jag vet, min smak är lite konstig 260hk och 900kg lär vara skoj dock
Som Lupon på steroider!
Är faktiskt sugen på en Abarth även om frugan tycker att det ser ut som en leksaksbil
Lite Gerald Genta stuk !
Ouff.. dags att flippa slantarna och leta i gömmorna för billiga är dom inte idag bubblorna har verkligen stigit upp speciellt 50talare soltak också då får man lägga till lite meraBlev tillfrågad om en 56a soltakare för någon vecka sedan..riktigt bra pris. Men det hjälper inte när man inte har pengarna men det hade lönat sig att låna. För så billigt var det Den finns kvar...
Ja den är ju det Men nu får den stanna så får vi se om jag ångrar mig igen. Nästa gång kanske någon är snabbare på avtryckaren
Smart! Ska se om jag kan säga ja till lite mer saker så kan hon inte säga något
Blott 41793.Lite Gerald Genta stuk !
Inte så lite heller
Kostar ??
Blott 41793.
Skönt att gå plus
Jag är småsugen på att styra över lite åt bilar istället även om det är mycket dyrare. En rolig extrabil är något jag funderar över.
Brando hälsar god natt!
Lisette har funnit sovplats för natten
Ar 54, aldern gar i intervaller under dagen, kanner mig som 60 plus nar jag vaknar, gar ut med schafrarna ca 0530, en java och snus pa det sa ar jag nog runt 40, knegar en timma el tva, tar hand om 7 aringen, sedan brukar jag gymma, brukar alltid vara 3-4 tjejer i tajta trikaer på gymet, de ar val runt 25, da brukar jag dra in kistan, lagga pa nagra kilo for mkt pa vikterna och se ut som low 30’s, vette fn om det funkar, hem o ta hand om dotter o springa arenden, men da ar jag pa g, low 40’s. Oftast jobbar jag Europeisk tid, dvs ca 15-24 for mig, da ar jag fn ej pigg sent pa kvallen, summa sumarum - ar val min alder, men fn kor egen firma, jobbar 7 dgr i veckan, gymar o boxas o rattar val familj o hundar ok hoppas jag , sa en pigg ? 54 aring....Kom igen nu gubbar Jag är 41, har 5 barn i spannet 1-12år med 10 aktiviteter i veckan sinsemellan, 1 bil att få dom alla på plats i rätt tid, hinna ge kvalitetstid till frugan, hinna med egen träning och känner mig inte en dag äldre än 25 Man blir vad man intalar sig själv
Pratar du isländska med katten?
Lisette har funnit sovplats för natten
Nej bara svenskaPratar du isländska med katten?
Det man inte vet... Tack för dagens asgarv!Morgonpass påbörjat.
Bruno förgyllde min morgon genom att välja ett bra ställe att skita på.
Som ni kan se till höger om sköldpaddans huvud var det han lämnade efter sig tämligen lätt att plocka upp. Konstnären kommer aldrig få veta. Men jag och Bruno vet. Och nu även ni.
Änkeman, jag beklagar