Superlike på den, som ungdomarna säger!
Som kidsen säger, menar du väl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Superlike på den, som ungdomarna säger!
Som kidsen säger, menar du väl.
Googlar man så verkar ju den där John Janpol ha en historia av att utge sig för att vara ett helt gäng andra personer för att kunna blåsa folk så det känns kanske inte helt orimligt att han har kapat Enzos varumärke då han själv inte verkar vara särskilt aktiv längre?Jag visste att det skulle innebära vissa påfrestningar för mitt psyke att beställa en customtavla från Enzo Mechana. Och han gör mig inte besviken.
Jag lyckas inte luska ut om det är ett företag eller en privatperson jag har att göra med. Paypaladressen går inte till Enzo själv (vem det nu är?!), utan till en John Janpol, som inte har så gott rykte...
Googla gärna den liraren.
Enzo säger att John hjälper honom med att ta emot betalningar... Jag frågade rakt ut vem jag pratar med och fick "i'm enzo" till svar.
Jag kommer räkna dessa 1800kr som förlorade tills jag har något i handen.
Han har hittills inte varit intresserad av att veta vem jag är eller vart tavlan ska skickas när den är klar, vilket känns lite märkligt...
Han är väldigt trevlig, men samtidigt helt omöjlig att kommunicera med.
Vet inte hur jag ska göra med det här. Har lagt beställningen men inte betalat än. Har en känsla av att jag antingen kommer bli blåst rakt av eller få vänta i åratal på tavlan...
Googlar man så verkar ju den där John Janpol ha en historia av att utge sig för att vara ett helt gäng andra personer för att kunna blåsa folk så det känns kanske inte helt orimligt att han har kapat Enzos varumärke då han själv inte verkar vara särskilt aktiv längre?
Brukar säga att luktar det skunk så är det nästan alltid en skunk...Jag visste att det skulle innebära vissa påfrestningar för mitt psyke att beställa en customtavla från Enzo Mechana. Och han gör mig inte besviken.
Jag lyckas inte luska ut om det är ett företag eller en privatperson jag har att göra med. Paypaladressen går inte till Enzo själv (vem det nu är?!), utan till en John Janpol, som inte har så gott rykte...
Enzo säger att John hjälper honom med att ta emot betalningar... Jag frågade rakt ut vem jag pratar med och fick "i'm enzo" till svar.
Han har hittills inte varit intresserad av att veta vem jag är eller vart tavlan ska skickas när den är klar, vilket känns lite märkligt...
Vet inte hur jag ska göra med det här. Har lagt beställningen men inte betalat än. Har en känsla av att jag antingen kommer bli blåst rakt av eller få vänta i åratal på tavlan...
Precis, 44mm men känns inte så stor tycker jag. Trevlig sommarklocka.Visst är denna på 44mm? Otroligt cool med orange bezel!
Alltså det är något med denna modell som tilltalar mig något oehöert. Vet dock inte vad det är som drar mig till klockan.
Oja, tydliga likheter. Vad går en sådan på 2-2.5kkr?Precis, 44mm men känns inte så stor tycker jag. Trevlig sommarklocka.
Gissar att inspirationen kommer härifrån..
Nått liknande, tror den har utgått ur sortimentet, hittade min beg på Ebay för 1600kr.Oja, tydliga likheter. Vad går en sådan på 2-2.5kkr?
På länk då?Nått liknande, tror den har utgått ur sortimentet, hittade min beg på Ebay för 1600kr.
Googlar man så verkar ju den där John Janpol ha en historia av att utge sig för att vara ett helt gäng andra personer för att kunna blåsa folk så det känns kanske inte helt orimligt att han har kapat Enzos varumärke då han själv inte verkar vara särskilt aktiv längre?
Skulle nog hålla mig borta Boobs! Plingar ju sjukt mycket varningsklockor. San Martin kan ju i princip fixa vad som helst till dig om du är ute efter nått unikt. Dom har ju en del med Boetter likt Bell and Ross osv.
Brukar säga att luktar det skunk så är det nästan alltid en skunk...
Du får väl avväga om det är värt pengarna att chansa helt enkelt men var rak, tydlig och gärna rättfram i konversationen så får du se vart det tar vägen helt enkelt?
Jag har som sagt frågat vem han är utan att få något rakt svar. Jag vet att det inte är en Enzo jag pratar med. Det har aldrig funnits en Enzo, men frågan är om det är John Janpol jag pratar med...OM (och det är ett jävligt stort OM) du bestämmer dig för att betala så kör goods & services genom PayPal. Det kostar typ 3-4% av värdet men då får du pengarna tillbaka om han inte levererar.
Tråkigt att den du hade i sikte försvann så du ska behöva krångla med dettaJag visste att det skulle innebära vissa påfrestningar för mitt psyke att beställa en customtavla från Enzo Mechana. Och han gör mig inte besviken.
Yes, plus ett svart gummi.På länk då?
Så gör jag också om jag bjuder på frakt annars blir det missvisande.Jag drar bort fraktkostnaden när jag säljer klockorna i Excel eftersom jag bjuder på det. Så om jag säljer en klocka för 1 tkr och frakten kostar 50 kr så kommer 950 kr in i excelfilen.
Cyklar också till jobbetRoliga extrabilar måste inte vara dyrt...
Jag har haft BMW 130 i 3 år och efter det 135 Cab i 3 år... Inga stora varken kostnader eller förluster på dessa.
Men mkt per mil förstås... hann ju knappt använda dom... cyklar ju till jobbet
Kör du slips och träskjorta?Snart dags för fem-årig bröllopsdag, då åker man in till människobyn för att ekipera sig lite så frugan vill behålla en ett tag till
Har hört att det ska vara en bra kombo ihop med narkotikajeans.Kör du slips och träskjorta?
Bra tips!Kör du slips och träskjorta?
Hör med GepettoBra tips!
Någon som känner en slöjdlärare?
Kul att se SMDJ får stanna och Sarben gåHeads up!
Rastlös i förtältet och nya klockplaner kommer som ett brev på posten. Släpper därför dessa godingar med förtur till tråden givetvis.
Helt ogenomtänkt men gillar känslan av ånger
Dra ett pm
Har aldrig haft en tydligare keeper än SMDJ och det i ärlighetens namn . Mycket nära en ultimat handledskompis för min del.Kul att se SMDJ får stanna och Sarben gå
Snart dags för fem-årig bröllopsdag, då åker man in till människobyn för att ekipera sig lite så frugan vill behålla en ett tag till
Träfrack Nej det var inte kulKör du slips och träskjorta?