Here we go again
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer bra, det är en tysk samproduktion och ett av villkoren var att vissa skådespelare är tyskar. Precis som Emil i Lönneberga. Prussiluskan spelas av Margot Trooger. Även Dunder-Karlsson och Bom är tyskar, samt några andra mindre roller. I Emil är det främst Krösa-Maja som sticker ut, men även läkaren i Mariannelund, som också har en roll i Pippi-serien.Är det inte oxå flera tyskspråkiga skådisar med? Tex prussiluskan om jag inte misstar mig. Det ser dubbat ut om det inte bara är sjukt osynkat.
Typiskt att det var 22 och inte 20 när jag varit sugen på ett sånt i 20, tror t o m det ligger i varukorgen i en flik i Chrome på mobilen.Känner att detta Diloy band inte kommer att komma till användning. Oanvänt, Färg svart, 22mm. PM om någon är intresserad. Prisidé 150 pix ink frakt OBRO
https://diloy.com/en/watch-straps/l...90&results=549#/5-size-22mm/1-colour-black_01
Är rädd att du kommer bli besviken i det här fallet.Öj, vad spännande! Ser fram emot att få se slutresultatet!
Snett är passion och originalitetÄr rädd att du kommer bli besviken i det här fallet.
Har inte rätt grejer för att få det rakt, så det blir snett.
Nja. Inte när det gäller sånt jag bygger själv.Snett är passion och originalitet
Here we go again
Vad tråkigt kan annars rekommendera bandet. Väldigt mjukt och följsamt. Väl värt pengarnaTypiskt att det var 22 och inte 20 när jag varit sugen på ett sånt i 20, tror t o m det ligger i varukorgen i en flik i Chrome på mobilen.
Nu är den gula slut. Bra att vi hängde på låset orange finns frtf om någon är sugenGör't! Alla är vi så klart olika men jag skulle bara känna en stor stress över att ha en hel drös klockor även om värdet är detsamma som ett fåtal lite dyrare. Jag tycker också att man bör skilja på keepers och ONS: det senare kan man ju bara ragga upp, prova på och sen tacka för sig när man är klar utan att behöva ha dåligt samvete!
Absolut! Bara full lume, Matic, Rado och Steinhart GMT lär väl inbringa åtminstone 25k.
Äsch, det är väl ingen ålder på en häst! Du har ju redan lyckats bra med en liten knodd så det går nog bra den här gången också ska du se.
Ljusbrunt mocka skulle nog komplettera gilten bra tror jag men det var verkligen en killer combo på perlon!
Fy fan vad gult är somrigt och snyggt (särskilt på mesh)! Tack för hjälpen, det fick bli en gul Samui!
Ja, stort tack för tipset! Ett tag trodde jag att lagerstatusen var en slags FOMO-provokation eftersom de började på fem och aldrig verkade dippa under två på någon modell men det kanske bara fanns fem ex trots allt.Nu är den gula slut. Bra att vi hängde på låset orange finns frtf om någon är sugen
Mikro och mega på samma gång
Triss i microdykare.
Fick du ny tavla till den?Fick bli Traskan idag, den har inte fått så mycket tid på handleden de senaste veckorna.
Japp, den har varit och vänt hos en urmakare i England så nu är den fin!Fick du ny tavla till den?
Tyckte väl det, men vågade inte säga något då jag inte har fullständiga zoom-möjligheter från nuvarande plattform. Skönt!Japp, den har varit och vänt hos en urmakare i England så nu är den fin!
Vit/orange är en grym färgkomboEn av NTH's nya subs, en vit Barracuda! Jag gillar!
Det stämmer, de skickar från USA. Han har tydligen en urmakare i England som hanterar alla garantiåtgärder inom EU men det är väl dags att byta det snart.Tyckte väl det, men vågade inte säga något då jag inte har fullständiga zoom-möjligheter från nuvarande plattform. Skönt!
England, alltså. Men visst skickar de från USA när man beställer? Kan de inte ha ett litet EU-lager ...?
Betalar man inte amerikansk moms också när man beställer därifrån? Om det vore samma pris men att de skickades från inom EU skulle det ju inte bli något momspåslag.Det stämmer, de skickar från USA. Han har tydligen en urmakare i England som hanterar alla garantiåtgärder inom EU men det är väl dags att byta det snart.
Du får ju ändå betala moms så ända skillnaden bli väl att priset blir högre?
Fick samma känsla. Har lite svårt att tro att de endast släpper 5 st. Skulle vara ultra ltd ed isf skönt ändå att ha klickat hem enJa, stort tack för tipset! Ett tag trodde jag att lagerstatusen var en slags FOMO-provokation eftersom de började på fem och aldrig verkade dippa under två på någon modell men det kanske bara fanns fem ex trots allt.
Det står juVad är det för trevlig pjäs?
Stopp och belägg! Snett är halva charmen om du frågar mig. Ska bandet sitta på en patinerad klocka så ska det inte vara så "parfymerat"Är rädd att du kommer bli besviken i det här fallet.
Har inte rätt grejer för att få det rakt, så det blir snett.
Riktigt riktigt bra trio!
Triss i microdykare.
Blev ju kanon det där!
Njae, gör man det..? Jag är faktiskt osäker. Fast då hade momsen varit inräknad från början. Kostar den 399 innan skatt i USA så hade den kostat 500 inkl moms här.Betalar man inte amerikansk moms också när man beställer därifrån? Om det vore samma pris men att de skickades från inom EU skulle det ju inte bli något momspåslag.
Den kostar ju 500. Men: Det står bara 500. Men kanske kan gå in och lusläsa.Njae, gör man det..? Jag är faktiskt osäker. Fast då hade momsen varit inräknad från början. Kostar den 399 innan skatt i USA så hade den kostat 500 inkl moms här.
Just det, kostade 399 på Kickstarter när jag köpte. Det stämmer. Tror dock att de är alldeles för små volymer för att det ska vara lönt för dem att ha lager inom EU.Den kostar ju 500. Men: Det står bara 500. Men kanske kan gå in och lusläsa.
Skickas den från inom EU tillkommer i alla fall inga importavgifter. Vore snabbare och smidigare.