Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mitt BB Bronze Sub projekt
Före
Och efter! Finns tyvärr en nyansskillnad mellan index och visare men på det stora hela ungefär som jag hade föreställt mig
Nej men jag har gjort för många år sen, både film och foto. Nu gör jag bara det för att det är kul.Coolt! Jobbar du som fotograf? Kanske samlar på fotogrejer?
Fantastiska bilder som alltid!
Ja, sjukt nöjd med objektivet. Bländar man ner till f4 eller kör med en relativt ren bakgrund så är swirl vid f2-2.8 inga problem. Det tog dock en stund innan jag fattade att skalan på ringen är omvänd! Blev sjukt förvirrad...Riktigt nice
Tack så mycket! Första bilderna jag tar med det och det är lite trixigt.Skulle kalla det mer än skapliga
Ja, bokeh är typ enda anledningen till att man kör med detta. Manuell fokus och bländare utan stopp gör att det blir rätt omständligt att fotografera med. Men gööör det då, övning ger färdighet!Så jäkla Nice bokeh! Fan, skulle också vilja kunna ta sådana bilder.
Riktigt snyggt, bra jobbatMitt BB Bronze Sub projekt
Före
Och efter! Finns tyvärr en nyansskillnad mellan index och visare men på det stora hela ungefär som jag hade föreställt mig
Grymt bra! Känner mig manad att göra nåt skoj med min också nu. Du är inte sugen på att sälja originaltavlan? Fick en idé nu med tre öl innanför västenMitt BB Bronze Sub projekt
Före
Den är fiin! Grämer mig att jag inte köpte tsaren på k&sBlev lite fotosession på Monstret!
Snyggt! Byter du tavla själv?Mitt BB Bronze Sub projekt
Före
Mitt BB Bronze Sub projekt
Före
Is that what you call a watch dog? #dagenspappaskämt
Fan vad bra gjort! Riktigt snygg
Jäklar vad snyggt det var WOW!
Nu snackar vi!
Blev kanonbra, snyggt jobbat!
Tack snälla gubbar! Jag fick ta lite tid från familjen och så blev den liten nyansskillnad på visare och index men annars blev jag ganska nöjd faktisktRiktigt snyggt, bra jobbat
Tack kompis! Låt mig fundera på det då jag aldrig tog av den gamla tavlan och visarna från originalverket, monterade BB combon på ett nytt NH35 för raskt ombyte vid behovGrymt bra! Känner mig manad att göra nåt skoj med min också nu. Du är inte sugen på att sälja originaltavlan? Fick en idé nu med tre öl innanför västen
Tackar! Yes box, köpte ny tavla, visare och urverk och allt från olika handlare varav nyansskillnaden, monterade sedan själv ihop allt idagSnyggt! Byter du tavla själv?
Tack vännen!Fasen vad grym den modden blev. Plocka dom bästa russinen från kakan..
Gillar hur bra match det blev med boetten.
Ah, den lille (som flickan sa)Den är fiin! Grämer mig att jag inte köpte tsaren på k&s
Smart! Jag kan ju alltid beställa en tavla också, vet du hur stor den är i mm?Tack snälla gubbar! Jag fick ta lite tid från familjen och så blev den liten nyansskillnad på visare och index men annars blev jag ganska nöjd faktiskt
Tack kompis! Låt mig fundera på det då jag aldrig tog av den gamla tavlan och visarna från originalverket, monterade BB combon på ett nytt NH35 för raskt ombyte vid behov
Tackar! Yes box, köpte ny tavla, visare och urverk och allt från olika handlare varav nyansskillnaden, monterade sedan själv ihop allt idag
Tack vännen!
Är det POK på Tigern eller finns det nått att göra på den? *sugen*Intresse?
Båda ska väck.
Tigern är behändiga 38 mm. Den har den utgångna ”riveted” länken. Den går kanonfint. Typ 5-6 sek avvikelse.
Skicket på båda är 9/10.
Jag tycker den är värd priset jag satt. Kan bytas mot Invictan.Är det POK på Tigern eller finns det nått att göra på den? *sugen*
Mycket att lukta på...Sölig Bruno. Men är det måndag så är det.
Det ska gå med valfri 28,5mm tavla, kan hända att visible area skiljer på olika tavlor men det är i alla fall vad som är standard på NH35. Tror faktiskt att visible area för typ 40mm vs 42mm boett justeras med bredare/smalare chapter/rehaut ring. Köpte min tavla från Harold på Yobokies som har hur mycket grymma tavlor som helst, fick vänta i 3 månader på att taveljäveln skulle anlända men det var den helt klart värdSmart! Jag kan ju alltid beställa en tavla också, vet du hur stor den är i mm?
Vetgirig jyckeMycket att lukta på...
Det är den säkert, jag har inte koll på de därJag tycker den är värd priset jag satt. Kan bytas mot Invictan.
Haha, -"Jag först!"
Dubbelpipigt. Nice!
Ge honom från mig också.
Jag ska leta upp det smarto som hittade på frisbeegolf och ge honom på käften, fy Fabian vad dåligt det går
Haha, -"Jag först!"
Dubbelpipigt. Nice!