• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag tycker den är värd priset jag satt. Kan bytas mot Invictan.
Invictan stannar, Ventusen kan få röra på sig dock...
9E80D7E9-92E6-4F2E-9140-0BF3EA91617D.jpeg

Det ska gå med valfri 28,5mm tavla, kan hända att visible area skiljer på olika tavlor men det är i alla fall vad som är standard på NH35. Tror faktiskt att visible area för typ 40mm vs 42mm boett justeras med bredare/smalare chapter/rehaut ring. Köpte min tavla från Harold på Yobokies som har hur mycket grymma tavlor som helst, fick vänta i 3 månader på att taveljäveln skulle anlända men det var den helt klart värd :D

https://theyobokies.com/
Tack, tänkte hitta en billig tavla bara sen låta kreativiteten flöda :)

Kungligt på något sätt. Jag som tänkt hålla mig från mässing/brons-träsket. Hänger i heeelt fel tråd...:)

Är den bra Ventusen?
Jäkligt bra! Dock för kort L2L för mina tjocka handleder så därför kommer den få gå vidare men enbart därför, den har fått precis så där lagom mycket patina så det glansiga har försvunnit.
Vansinnigt snygg med sin blå sunburst i tavlan :)

Jäkligt bra! Dock för kort L2L för mina tjocka handleder så därför kommer den få gå vidare men enbart därför, den har fått precis så där lagom mycket patina så det glansiga har försvunnit.
Vansinnigt snygg med sin blå sunburst i tavlan :)
Ja men det låter ju grymt! Har precis insett att jag älskar kort l2l. Jag vill egentligen att alla ska sitta som en skx som bara smälter rätt in i handleden!

Tillbaka
Topp