Godnatt tråden, trots långtgående planer har jag hållt mig från att trycka ned frisbeegolf tallrikarna i toaletten. Fridens liljor alla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, jag försöker ju iaf men får ju inga gobitar under näsan direkt haha, mata på baraHaha, helt omöjlig att omvända!
Jag sökte efter kändisar som ser unga ut och hittade Justin Hartley. Karln är tydligen 41 och lever på grönsaker och rå fisk. Vi har samma frisyr men där slutar nog tyvärr likheten och någon cosmograph har jag inte hellerNu blir man ju, som du säkert förstår, väldigt nyfiken på hur du ser ut. Hur ska vi lösa det här?
Äh, jag försöker ju iaf men får ju inga gobitar under näsan direkt haha, mata på bara
Sölig Bruno. Men är det måndag så är det.
Ikväll har jag kollat på banor på island
Godnatt tråden, trots långtgående planer har jag hållt mig från att trycka ned frisbeegolf tallrikarna i toaletten. Fridens liljor alla
Godmorgon!
GruppoGamma får vara med igen efter några dagars paus. Gillar den skarpt .
Jag vill bli av med min gamla Tissot (behöver göra plats i lådan - och behöver få en första försäljning avklarad ).
Vad är er erfarenhet, Tradera eller blocket? Vilket brukar funka bäst?
Samma sak för mig. Jag tvättar ju inte ens händerna med klockan på.Den är dock 200m (1000ft)
Nej nej, lösningen är naturligtvis att köpa en till boxGod morgon tråden!
Efter en vecka med Onda på armen så blev det idag Adraga:
Det har slagit mig att jag har 3 klockor väg in, och ligger redan på 11 av 12 möjliga (i boxen)
Så det måste inventeras och säljas
Godmorgon!
GruppoGamma får vara med igen efter några dagars paus. Gillar den skarpt .
Jag vill bli av med min gamla Tissot (behöver göra plats i lådan - och behöver få en första försäljning avklarad ).
Vad är er erfarenhet, Tradera eller blocket? Vilket brukar funka bäst?
Grym den där GGn! Grönt och guldtoner
Tradera har jag alltid använt till klockor som varit trögsålda här på forumet.
Ventus Northstar (mässing) eller kanske San Martin 62mas?Efter alla inlägg med bronsklockor börjar jag bli lite sugen på att testa på en själv. Jag skulle vilja ha en bronsdykare på 40-41 mm med l2l på 47. Kan man få tag på en sådan för 3000 kronor?
Är lite tvek på San Martin, vet inte om jag är misstänksam för att det är en kinaklocka. Men Ventusen såg riktigt fin ut. Får man samma patina med mässing som brons?Ventus Northstar (mässing) eller kanske San Martin 62mas?
Om du är intresserad av något ökad storlek, och lite ökad budget kanske vi kan komma överensEfter alla inlägg med bronsklockor börjar jag bli lite sugen på att testa på en själv. Jag skulle vilja ha en bronsdykare på 40-41 mm med l2l på 47. Kan man få tag på en sådan för 3000 kronor?
Invictan stannar, Ventusen kan få röra på sig dock...
@Silverglantz har en ventus också till salu/byte tror jagÄr lite tvek på San Martin, vet inte om jag är misstänksam för att det är en kinaklocka. Men Ventusen såg riktigt fin ut. Får man samma patina med mässing som brons?
Mjo, jag har sneglat lite på Zelos också. Men då väntar jag desvärre hellre på att de släpper en ny runda med Mako i brons då jag redan har beställt en Swordfish. Men tack för erbjudandetOm du är intresserad av något ökad storlek, och lite ökad budget kanske vi kan komma överens
42mm och l2l 48mm
https://klocksnack.se/threads/zelos-swordfish-bronze-blue-meteoritetavla-4250.135603/
Med plagiat har man råd med fina tweedkavajer!Sista plagiattisdagen i juli och jag bär tweed. Bra sommar det här!
Korrekt@Silverglantz har en ventus också till salu/byte tror jag
Finns ju bra och dåligt även i Kina och San Martin tillhör definitivt det bra så i det fallet behöver du inte vara extra misstänksam .Är lite tvek på San Martin, vet inte om jag är misstänksam för att det är en kinaklocka. Men Ventusen såg riktigt fin ut. Får man samma patina med mässing som brons?
En liten hint om vad som kan tänkas vara på väg att röra på sig kanske?God morgon tråden!
Det har slagit mig att jag har 3 klockor väg in, och ligger redan på 11 av 12 möjliga (i boxen)
Så det måste inventeras och säljas
Nej denna sommaren var fan inge kulSista plagiattisdagen i juli och jag bär tweed. Bra sommar det här!
Just jäklar, plagiattisdag idag juSista plagiattisdagen i juli och jag bär tweed. Bra sommar det här!