• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

EEAD00E5-A3B5-4E08-9F90-A840CAFC0999.jpeg

Godnatt tråden, trots långtgående planer har jag hållt mig från att trycka ned frisbeegolf tallrikarna i toaletten. Fridens liljor alla :)

God morgon!
Då är middagen precis igång, dags att sätta sig i kontorsstolen igen, semestern slut :arghh:
Edit: meat loaf idag! Mums!
Edit 2: fy fan vilken kass bild. Ändå gött att kunna vinna dagens sämsta redan direkt på morgonen :hilarious::hilarious::hilarious:

IMG_20200728_083627.jpg

Senast ändrad:
Godmorgon!
GruppoGamma får vara med igen efter några dagars paus. Gillar den skarpt :).
IMG_20200728_083917.jpg

Jag vill bli av med min gamla Tissot (behöver göra plats i lådan - och behöver få en första försäljning avklarad :eek:).
Vad är er erfarenhet, Tradera eller blocket? Vilket brukar funka bäst?
IMG_20200727_084848.jpg

Godmorgon!
IMG_20200728_083917.jpg

Jag vill bli av med min gamla Tissot (behöver göra plats i lådan - och behöver få en första försäljning avklarad :eek:).
IMG_20200727_084848.jpg

Grym den där GGn! Grönt och guldtoner :hungry:

Tradera har jag alltid använt till klockor som varit trögsålda här på forumet. :)

Godmorgon!
IMG_20200728_083917.jpg

IMG_20200727_084848.jpg

Grym den där GGn! Grönt och guldtoner :hungry:

Tradera har jag alltid använt till klockor som varit trögsålda här på forumet. :)

Japp, på tradera blir allt sålt.
Jag börjar alltid på 1 kr

Tillbaka
Topp