Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
så mycket "inte jag".... är mera åt bilhandlarhäng, klockan får ABSOLUT inte kännas som att den sitter fast !Får långt ner tydligen.
Man ska ha klockan strax nedanför armbågen och så hårt åtdragen att blodet inte kommer förbi.
Sen ska man dra upp byxorna så högt att man känner smaken av gylfen i varje inandning. Efter det är det fritt fram att kritisera andra, men inte förrän du passar in i mallen själv.
Rätt så långt ifrån vad som är "jag" också måste jag erkänna. Måste kunna flytta klockan med lätthet när den sitter på armen. Allt annat känns som en tvångströja.så mycket "inte jag".... är mera åt bilhandlarhäng, klockan får ABSOLUT inte kännas som att den sitter fast !
"Tjurfäktarbrallor" ?Rätt så långt ifrån vad som är "jag" också måste jag erkänna. Måste kunna flytta klockan med lätthet när den sitter på armen. Allt annat känns som en tvångströja.
Har dessutom en enorm pung verkar det som, så byxorna måste också erbjuda en del svängrum.
Fattar inte vart folk gör av grejerna med dom där tjurfäktarbrallorna som verkar poppis i "outfit pf the the day"-tråden...
Kan ju inte länka till någon specifik utan att det blir ett påhopp..."Tjurfäktarbrallor" ?
Inte heller min favorit, att ha byxorna ovanför naveln liksomRätt så långt ifrån vad som är "jag" också måste jag erkänna. Måste kunna flytta klockan med lätthet när den sitter på armen. Allt annat känns som en tvångströja.
Har dessutom en enorm pung verkar det som, så byxorna måste också erbjuda en del svängrum.
Fattar inte vart folk gör av grejerna med dom där tjurfäktarbrallorna som verkar poppis i "outfit pf the the day"-tråden...
Tack! Du vet ju hur högt den smäller!Vilken käftsmäll! Grattis kompis
Jag var ju tvungen att gå in o kika på nämnda tråd....... ja, jävlar Tror jag förstår vad du menar.Kan ju inte länka till någon specifik utan att det blir ett påhopp...
Men dom ser ut såhär fast helst i vitt eller svart...
Jag ser mer ut såhär, vilket alltså också är fel.
3k inlägg och guld(Roséguld på klockan ju) måste ju firas med ny klocka. Så here it goes.
@Nilas har ju suktats med sin, så till slut kunde jag inte motstå längre.
Jag gjorde dock en liten ändring, jag bytte tavla. Så jag fick den vita marmortavlan fast roségulds-index, visare och logga. Tycker själv det blev snyggt som bara den.
Var dock tvungen att montera av länken för lite plast hade fastnat mellan boett och endlink. Men det gjorde ju inget, för nu sitter den på handleden. I all sin härlighet (och sin ganska lånade design)
Kvaliteten är ju galen för vad man får för pengen. Jag har nämnt det förr, men jag säger det igen. Jag älskar presidentlänkar! Det är både vackert för ögat samt sjukligt skönt. Nästan som att dra på sig ett par mysbrallor
Har bara klippt en bild än så länge, så håll till godo.
Jag lovar dock att posta mer, vare sig ni vill eller inte
Nu har du ju fantastiska klockor trådfader, inte minst ditt senaste tillskott som är en riktig håll käften klocka!Jag säger som @Nilas - Har bara keepers!
.
.
.
Nej vars, men det där är väl högst personligt. Jag vet inte ens hur många klockor jag plöjt igenom, men det är många. Dyra som billiga.
En del får stanna, en del inte. Lägger ingen vikt i det utan gläds åt mina klockor bara.
Och er så klart, kära trådvänner
Kan ju inte länka till någon specifik utan att det blir ett påhopp...
Kan ju inte länka till någon specifik utan att det blir ett påhopp...
Den vänstra var mumma
Jag har aldrig ens testat.Jag är ur synk med modet... Testat sådana där "jeans" i stretch men det känns som att gå i bara långkalsonger.
Grattis! Har du gjort modden själv?3k inlägg och guld(Roséguld på klockan ju) måste ju firas med ny klocka. Så here it goes.
Jag gjorde dock en liten ändring, jag bytte tavla. Så jag fick den vita marmortavlan fast roségulds-index, visare och logga. Tycker själv det blev snyggt som bara den.
Men det har fått en att känna sig som proffs de – erkänt få gånger – jag shoppar kläder då att läsa textilinnehållet innan en eventuell tur till provhytten blivit nödvändigt.Jag är ur synk med modet... Testat sådana där "jeans" i stretch men det känns som att gå i bara långkalsonger.
3k inlägg och guld(Roséguld på klockan ju) måste ju firas med ny klocka. Så here it goes.
Var dock tvungen att montera av länken för lite plast hade fastnat mellan boett och endlink. Men det gjorde ju inget, för nu sitter den på handleden. I all sin härlighet (och sin ganska lånade design)
Kvaliteten är ju galen för vad man får för pengen. Jag har nämnt det förr, men jag säger det igen. Jag älskar presidentlänkar! Det är både vackert för ögat samt sjukligt skönt. Nästan som att dra på sig ett par mysbrallor
Har bara klippt en bild än så länge, så håll till godo.
Jag lovar dock att posta mer, vare sig ni vill eller inte
Haha, det vet du. Kanske blev lite väl mycket denna sommaren/våren baraGrymt tillskott. Grattis trådfarsan. When in doubt: KÖÖÖÖÖP!
Tack själv!Grattis! Och klockan blev ju kanooon!
Ps. Och tack för bästa trådstarten!
Tack! Och jo då. Squale Onda, nån Marinemaster och en Rolex 16610 (ur en ren ekonomisk synpunkt) och säkert några fler jag glömt.Nu har du ju fantastiska klockor trådfader, inte minst ditt senaste tillskott som är en riktig håll käften klocka!
Men skulle vara kul att höra om det inte finns någon klocka genom åren du verkligen ångrat att du sålt/flippat...?
Nä, jag bad SM göra det åt mig. För en lite extra pengarGrattis! Har du gjort modden själv?
Jag har aldrig ens testat.
Jag har aldrig följt några trender, och det blir svårare och svårare att se ut som jag alltid gjort, för det finns knappt något jag gillar att köpa längre.
Jag kör nästan uteslutande dickies, carhartt och molecule när det gäller byxor...Kör mest rådenim/heritage. Japanerna är ju bäst men finns en del europeiska och amerikanska märken som gör schyssta grejer och såklart klassiker som Carhartt och Dickies.
Får långt ner tydligen.
Man ska ha klockan strax nedanför armbågen och så hårt åtdragen att blodet inte kommer förbi.
Sen ska man dra upp byxorna så högt att man känner smaken av gylfen i varje inandning. Efter det är det fritt fram att kritisera andra, men inte förrän du passar in i mallen själv.
Rätt så långt ifrån vad som är "jag" också måste jag erkänna. Måste kunna flytta klockan med lätthet när den sitter på armen. Allt annat känns som en tvångströja.
Fattar inte vart folk gör av grejerna med dom där tjurfäktarbrallorna som verkar poppis i "outfit of the the day"-tråden...
Jag kör nästan uteslutande dickies, carhartt och molecule när det gäller byxor...
Bortsett från shorts, där är det rothco som gäller.
Köpa kläder är ett av det tråkigaste jag vet, när jag väl gör det så köper jag fler av samma sort för att slippa prova en massa olika modeller.Du kommer kunna få tag på brallor i framtiden också. Finns många andra som gillar det oxå. Bättre att ha en stil än att vara trendig.