Beachbum08
Basic
Öppnade en dispute via Ali.. fick 200 kr tillbaka. Känner att det får duga. Säljaren förstod inte problemet...Har du kontaktat pagani? Med lite tur får du en ny klocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Öppnade en dispute via Ali.. fick 200 kr tillbaka. Känner att det får duga. Säljaren förstod inte problemet...Har du kontaktat pagani? Med lite tur får du en ny klocka.
När fanns det risk för att 100 pers skulle samlas på en och samma plats på Island senast?Skärpta covid-19 regler IGEN f.o.m imorgon på Island. 2 meters avstånd... igen och sammankomster om maximalt 100 personer
Var inte orolig, jag får så jag klarar migSå här läste jag...
Kom igen nu tuffing! På´t igen bara. Nästa band blir (ännu) bättre.Blev sådär.
Bättre än första försöket, men fortfarande sämre än jag egentligen vill visa upp.
Lägger det här på hyllan sålänge...
BreitlingLätt kallsvettig. Har precis gjort ett av mina dyrare klockinköp någonsin (inte Ro...).
Varken mikro eller särskilt affordable kanske men bilder kommer ändå här inne.
Ni är ju min gillestugefamilj .
Ledtråd, har haft två tidigare men ej denna modellen. Vem knäcker den gåtan?
Nu ska man bara vänta till måndag också .
Superocean kanske?Lätt kallsvettig. Har precis gjort ett av mina dyrare klockinköp någonsin (inte Ro...).
Posta gärna före och efter ifall det blir någon skillnadKom igen nu tuffing! På´t igen bara. Nästa band blir (ännu) bättre.
Färga nato "English style". Jag läste någonstans att det här skulle fungera...
Breitling
Va faan, hur genomskinlig är jag .Superocean kanske?
Ja jag tar sällan illa vid mig även om det vore allvarligtSkojade bara såklart. Är dålig på smileys.
Stackars @moggec kunde bara hört av digSå här läste jag...
Man kan inte vara proffs direkt öva öva öva! Ser bra ut tycker jagBlev sådär.
Bättre än första försöket, men fortfarande sämre än jag egentligen vill visa upp.
Lägger det här på hyllan sålänge...
Jag orkar inte vänta tills måndag i alla fall! Ut med det!Lätt kallsvettig. Har precis gjort ett av mina dyrare klockinköp någonsin (inte Ro...).
Så sitter den runt armen igen. My precious!
Aerospace?Va faan, hur genomskinlig är jag .
Rätt märke, har dock haft tre Brattar innan men bara två av denna modellen så inte Superocean eller Colt.
Navitimer...Va faan, hur genomskinlig är jag .
Rätt märke, har dock haft tre Brattar innan men bara två av denna modellen så inte Superocean eller Colt.
Bullseye kompis . En Evo. Har haft två Avantage tidigare var av en sk Tuxedo-dial men alltid velat testa en Evo och så fick det bliAerospace?
Det är ju bättre än inget antar jag.Öppnade en dispute via Ali.. fick 200 kr tillbaka. Känner att det får duga. Säljaren förstod inte problemet...
Min öppnar sig väldigt lätt när man försöker så samma som ditt men slappt vet jag inte. Har dock aldrig gått upp av sig själv på dryga tre veckor i alla fall .
Öppnade också en dispute med Ali. Fick tillbaka 20%. Pagani förstod inte problemet.Öppnade en dispute via Ali.. fick 200 kr tillbaka. Känner att det får duga. Säljaren förstod inte problemet...
Spännande med aqua dive gamla som kommit hem? (Du hade väl en tidigare?)
Håller med @Nilas , öppnas lätt men inte när jag inte vill. Men å andra sidan har jag inga twins som försöker
Stort tack brotha!Wow, STOOOORT grattis!!! The one that got away är äntligen åter
Har missat detta helt. Snyggt jobbat.Så sitter den runt armen igen. My precious!
Grattis och den är så braSå sitter den runt armen igen. My precious!
Min öppnar sig väldigt lätt när man försöker så samma som ditt men slappt vet jag inte. Har dock aldrig gått upp av sig själv på dryga tre veckor i alla fall .
Hmm, ok. Jag mailade SM i ärendet. Får se vad dom svarar. Jag kanske kan böja till piggen en aningHåller med @Nilas , öppnas lätt men inte när jag inte vill. Men å andra sidan har jag inga twins som försöker