Ja hon är på toa! Annars skulle jag väl inte sitta här och kolla KS...Looking good, härligt att du är nöjd det är allt en trevlig pjäs det där.
Passa på att njuta nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja hon är på toa! Annars skulle jag väl inte sitta här och kolla KS...Looking good, härligt att du är nöjd det är allt en trevlig pjäs det där.
Passa på att njuta nu!
Har aldrig riktigt förstått varför beiga index alltid måste likställas med faux patina, har alltid tyckt att beiga eller off-white index är så mycket snyggare än sterila och stendöda vita. Tycker inte att man alltid behöver dra parallellen beiget = faux patina. Grymt bra kombo för övrigtTagna bilder från nätet fasen blir mer o mer sugen,ska få bilder på skicket imorgon sen får vi se.
Enda jag tvekar på är faux-patina dock poppar det skönt mot det blåa.
Med risk för att du nu var ironisk men det är exakt så jag ser på det, så mycket snyggare än om det bara var vita livlösa index i min ödmjuka och högst subjektiva meningMen, det är inte faux-patina, den är bara i en annan färg än vit och den gör sig bra med den blå färgen helt enkelt sjukt snygg på det bandet
Du måste berätta om det är en finn-fem-fel du postar, annars blir jag sittande hela natten.Trevlig kväll Ks
Ville bara fånga lumen och den blå tavlan mot den oranga aperolen. Kanske man skulle prova ett orange pearlo eller gummiDet är en sängfösare efter en super god middag med en del vin till
Så tryckfelsnisse framme
Det är en jättefin bild på en jättefin klocka.Ville bara fånga lumen och den blå tavlan mot den oranga aperolen. Kanske man skulle prova ett orange pearlo eller gummi
Den klär dig fan så mycket bättre än mig! Kul att du är nöjd!Tack som fan alla! Speciellt tack till @sand3rs som sålde tillbaka den till mig.
För min del tror jag det rör sig omDu måste berätta om det är en finn-fem-fel du postar, annars blir jag sittande hela natten.
Gick inte att ta bort denna ena bilden bara så my bad sorryDet är en jättefin bild på en jättefin klocka.
Mitt skämt gällde det faktum att du la upp det två gånger i samma post.
Bara så det inte blev något missförstånd.
2000:e inlägget.
Du gissade rättFör min del tror jag det rör sig om
’Finn femtio centiliter’
Inget att be om ursäkt för. Utmärkt setup för ett skämt, så jag tackar dig för det.Gick inte att ta bort denna ena bilden bara så my bad sorry
Sälj din Oris o köp denna.Var det nån som sa Breitling förresten?!
Varför måste den här vara både svinhäftig och svindyr? Hänger det ihop på något sätt?
Skicka det här fotot till San Martin och hälsa från mig ni som har kontakt med dom!
Måste sälja den tre gånger med dagens andrahandsvärde.Sälj din Oris o köp denna.
Sälj o lägg till en liten slant då.Måste sälja den tre gånger med dagens andrahandsvärde.
Jag ser faktiskt på det likadant. Finns en tanke från tillverkaren och jag tycker att det passar riktigt bra på vissa klockor. Jag är inte så traditionellt lagd när det gäller rätt eller fel. Jag ser saker jag tycker om, lägger inte ner så stor vikt på restenHar aldrig riktigt förstått varför beiga index alltid måste likställas med faux patina, har alltid tyckt att beiga eller off-white index är så mycket snyggare än sterila och stendöda vita. Tycker inte att man alltid behöver dra parallellen beiget = faux patina. Grymt bra kombo för övrigt
Med risk för att du nu var ironisk men det är exakt så jag ser på det, så mycket snyggare än om det bara var vita livlösa index i min ödmjuka och högst subjektiva mening
Spinnaker Boettger använd kod BOETG för rabatt om den inte går indirekt via länken
https://spinnaker-watches.co.uk/collections/boettger?utm_campaign=Boettger%20Offer%20Follow%20up%20-%20Signup%20list%201.0%20%28VwhfD5%29&utm_medium=email&utm_source=Boettger%20Jot%20Form%20List&_ke=eyJrbF9lbWFpbCI6ICJzYXJnb24uZ2hhcmVlYkBnbWFpbC5jb20iLCAia2xfY29tcGFueV9pZCI6ICJZNGltYTcifQ%3D%3D
Ja köööpFaaaaaasssen gör inte såhär
Nej nu får jag surra åt pengapungen...
Har helt ärligt inte råd tyvärrJa köööp
Vatikanen ?Vart köper man gult glas?
Får ringa och fråga dom imorgon...Vatikanen ?
Man kan inte färga det på nåt sätt då?Vart köper man gult glas?
Bullseye kompis . En Evo. Har haft två Avantage tidigare var av en sk Tuxedo-dial men alltid velat testa en Evo och så fick det bli
Kanske finns någon patineringsprocess som kan ge gul färg...?Vart köper man gult glas?
Det är väl fint att hjälpa svärmor lite! =)Då hamna man hos svärmor, på middag och god dryck så ser man att hon har köpt en ny byrå och inte monterat ihop den.. självklart erbjuder man sig men det slutade med att hon tydligen hade två Ikea kartonger som tydligen skulle monteras ihop