För övrigt så är det nog det snyggaste dolda spännet jag sett .Håller med @Nilas , öppnas lätt men inte när jag inte vill. Men å andra sidan har jag inga twins som försöker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För övrigt så är det nog det snyggaste dolda spännet jag sett .Håller med @Nilas , öppnas lätt men inte när jag inte vill. Men å andra sidan har jag inga twins som försöker
Jag tog tyvärr inget "före-kort", men jag återkommer med en rapport och en "efter-bild".Posta gärna före och efter ifall det blir någon skillnad
Bästa bytet!Bytes endast mot pengar!
Men, det är inte faux-patina, den är bara i en annan färg än vit och den gör sig bra med den blå färgen helt enkelt sjukt snygg på det bandetTagna bilder från nätet fasen blir mer o mer sugen,ska få bilder på skicket imorgon sen får vi se.
Enda jag tvekar på är faux-patina dock poppar det skönt mot det blåa.
OkMen, det är inte faux-patina, den är bara i en annan färg än vit och den gör sig bra med den blå färgen helt enkelt sjukt snygg på det bandet
Superskoj! Grattis på nytt. Skönt att se att den är hemma igenYup, du hade rätt ! Min gamla som är tillbaka igen
Fy f*n va gött, forumets fetaste dykare enligt mig, Grattis!
Bläddrade snabbt och trodde att det var den här och att vi alla kollektivt skulle ge vårt gillande till Tony Martin.Öppnade också en dispute med Ali. Fick tillbaka 20%. Pagani förstod inte problemet.
Tyckte jag skulle rotera den fasta bezeln...
Headless cross, svinbra låtBläddrade snabbt och trodde att det var den här och att vi alla kollektivt skulle ge vårt gillande till Tony Martin.
Verkligen! Tog man och satte ihop bara de bästa låtarna från Tony Martin-eran skulle man få ett jävligt bra album.Headless cross, svinbra låt
Bläddrade snabbt och trodde att det var den här och att vi alla kollektivt skulle ge vårt gillande till Tony Martin.
Headless cross, svinbra låt
Stort tack broder!!Fy f*n va gött, forumets fetaste dykare enligt mig, Grattis!
Anno Mundi är en sjukt underskattad dänga!Nu snackar vi. Tony Martin vilken gud. Den plattan och TYR alltså ... grymma
Ja fan, riktigt bra. Får gå upp och gräva fram plattorna. De finns tyvärr inte på Spotify dessa godingarAnno Mundi är en sjukt underskattad dänga!
Nä, de har väl sopat hela den delen av karriären under mattan. Trist. (Forbidden får däremot gärna stanna under mattan)Ja fan, riktigt bra. Får gå upp och gräva fram plattorna. De finns tyvärr inte på Spotify dessa godingar
Under den mattan ligger för övrigt Blaze Bailey.Nä, de har väl sopat hela den delen av karriären under mattan. Trist. (Forbidden får däremot gärna stanna under mattan)
Där ligger han och försöker kvida fram: ”Freeeedooooom!”Under den mattan ligger för övrigt Blaze Bailey.
Blaze Bailey... UschDär ligger han och försöker kvida fram: ”Freeeedooooom!”
Riktigt usel live (1998?). Hade någon bakframvänd keps, lunkade omkring halvt hukande och lekte kurragömma bakom högtalarlådorna; med kopiösa mängder delay på sin sång för att dölja hur illa han sjöng. Nåväl.Blaze Bailey... Usch
Tack som fan alla! Speciellt tack till @sand3rs som sålde tillbaka den till mig.
Faaaaaasssen gör inte såhärOm någon är sugen på en Pagani Coke så dra ett pm den används aldrig.
KÖÖÖÖÖÖÖP!Faaaaaasssen gör inte såhär
Nej nu får jag surra åt pengapungen...
Tack mate!!Fasen vad kul! Är väl inte den vanligaste pjäsen och att du dessutom fick tillbaka din gamla är ju extra bra. Gratulerar!
Äh, skit i det! Den är grymt snygg.Tagna bilder från nätet fasen blir mer o mer sugen,ska få bilder på skicket imorgon sen får vi se.
Enda jag tvekar på är faux-patina dock poppar det skönt mot det blåa.
Looking good, härligt att du är nöjd det är allt en trevlig pjäs det där.