Jajjemen, bra mycket klocka för pengen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar på min, får se när den kommer.Den här kom med posten igår, bör väl räknas in som ett mikromärke? Nezumi.
Första känslan är bra, mycket bra.
Lädret som följde med var inte riktigt min grej däremot, så ska införskaffa ett nytt så den får sitta på Mesh till dess.
Kul att du är nöjd. Snyggt med orange Nato.Fick hem den här för några dagar sen. Riktigt trevlig pjäs!
Jag fantastiskt nöjd över att äntligen ha hittat en snygg klocka som passar på orange NATO. Tack för affären btw.Kul att du är nöjd. Snyggt med orange Nato.
Undone har gått och gjort en version av sin Urban Chronograph med fumée tavlor. Mycket bra pris för vad som erbjuds enligt mig.
Hur funkar det med frakt? Till kommer det tull på priserna?Den där retrokronografen verkar otroligt prisvärd sett till vad man får för pengarna.
Att man kan göra den i princip helt custom är ju sweet. Jag har deras dykare och är otroligt nöjd med byggkvaliteten i den. Kör den i dag på ett camonato.
Frakten är gratis. Skickas från Hong Kong så finns en liten risk/chans för tull+moms.Hur funkar det med frakt? Till kommer det tull på priserna?
Tack för tipset!Frakten är gratis. Skickas från Hong Kong så finns en liten risk/chans för tull+moms.
Här en kod för 20% rabatt: https://klocksnack.se/threads/den-stora-tips-tråden-tipsa-andra-om-deals-erbjudande-rea-rabatter-etc.83092/page-3#post-2101428
Köpte mig en Straton Curve igår btw, postar bilder och intryck när den har kommit.
(bild från nätet)
Den där verkar ju riktigt rolig!
Vilken storlek köpte du?
Jag köpte den lilla på 39mm. Jag har varit sugen på en Prototipo en längre tid, men den finns tyvärr bara i 42mm vilket är för stort (för mig). Stratonen är hyffsat tjock dock, 14mm tror jag, så får se hur känns på handleden!
Jag fick betala tull då det skickas från Hong Kong.Hur funkar det med frakt? Till kommer det tull på priserna?
Okej, bra att veta!Jag fick betala tull då det skickas från Hong Kong.
Ohh så grym den är. Jag gillar verkligen dykare med SS bezel. Jag ser en i min ägo inom kort
Ohh så grym den är. Jag gillar verkligen dykare med SS bezel. Jag ser en i min ägo inom kort