• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Alltså hörni, varför har ni inte varit på mig om Squale.....eller ah mer :p
Den här är fantastisk, helt galen.
LAMiVz0.jpg

NP09MID.jpg

Finns ju massa olika, skall bli kul se vilken det blev sedan.

Varför Breitling? Det finns tusen skäl givetvis för ett visst märke.
Vad är det som gör att du fastnar för dem?
Har alltid gillat Aerospacen och hade gillat dom oavsett vem som hade tillverkat dom känner jag.
Tunna och grymt bekväma, roliga funktioner (som sällan används), grym AR, snygga (enligt mig).
Mina tidigare har varit i titan och så även den som är på väg och dom märks knappt på handleden.
Det är väl bara så att man fastnar för olika saker och Aerospacen bockar av många rutor i min bok.
Mina två tidigare och sist en lånad bild på en likadan som den som är på ingång.
Kommer att komplettera mina mikros fint :)
4ZMBeT2.jpg
P0qHyym.jpg
AF1VfL3.jpg

Muffdiver :)
@moggec, @mao och undertecknad är med.
Jag antar att @KandreasF och @kreacon likaså är med eftersom det är någon av de två som kommer få äga pjäsen.
Har vi fler hugade spekulanter ?
Det skall alltså införskaffas en:
D9260CF5-1DB1-47E2-ACD1-8B3D252D24CB.png

(Priset på denna är cirka 70 $)
@KandreasF och @kreacon skall så späka sig själva (sluta med tobak) för att vinna denna exklusiva tidmätare. ’Vinnaren’ tvingas bära sedan bära ’muffdivern’ som OWG från och med december 2020 till augusti 2021 :)

Bra val men det krävs kanske lite Göteborgshumor för ironin i klockan. När du uppger att priset är ca 70 så är det fel. Rätt pris för MuffDiver är naturligtvis £69 (try it, you like it).

Tillbaka
Topp