Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Under 16 blir svårt. Jag har mitt på kortast möjliga och är någonstans mellan 16 och 17Jag såg i någon recension att det medföljande bandet inte gick att korta tillräckligt, eller ha kort nog, för någon med ca 16-17 cm handled? Att det gick men blev lite för löst/stort häng?
Skulle gissa att samtalsämnet är passé nu, men jag är med mina 22 år nog bland de yngsta här i tråden?
Tack för svar! Misstänkte att det var så!Jo men det går nog. Har själv kört ett 18mm läder på Falcon Eye, och vet med mig att jag sett originalpepsi med band också.
Något speciell boett dock så får inte vara alltför tjockt runt stiften om det skall sitta riktigt, exv nato kräver lite pill
Mjo jag gör nog det. =)
Härligt med Freddan ändå, fick mig allt ett gott skratt
Fred K är en kul och gemytlig kille. Allt det där ”bastard son of a hundred maniacs” är mest trams och nidordHärligt med Freddan ändå, fick mig allt ett gott skratt
De dyker upp till salu här med jämna mellanrum, jag ska hålla ögonen öppna !Kan man köra andra band på Timex Q?
Har blivit lite sugen på en sådan, 38 mm kvarts med pepsi och blå tavla är inte fy skam att ha på jobbet. @Equilibrium ?
Jäkligt bra den där! Varit sugen på en länge.Rockar för övrigt denna för tillfället
Tack! Såg precis en här som gick för 1500. Men när jag googlar verkar de finnas inne för 179 dollares?De dyker upp till salu här med jämna mellanrum, jag ska hålla ögonen öppna !
Kör på det, de är inte glödheta längreTack! Såg precis en här som gick för 1500. Men när jag googlar verkar de finnas inne för 179 dollares?
Finns kanske också hos Timex.eu !?Precis så ljumma som jag vill ha dem... det seikoverket ska väl vara hyfsat tyst? @Skarrsjo?
Har alltid gillat Aerospacen och hade gillat dom oavsett vem som hade tillverkat dom känner jag.Finns ju massa olika, skall bli kul se vilken det blev sedan.
Varför Breitling? Det finns tusen skäl givetvis för ett visst märke.
Vad är det som gör att du fastnar för dem?
Muffdiver
@moggec, @mao och undertecknad är med.
Jag antar att @KandreasF och @kreacon likaså är med eftersom det är någon av de två som kommer få äga pjäsen.
Har vi fler hugade spekulanter ?
Det skall alltså införskaffas en:
(Priset på denna är cirka 70 $)
@KandreasF och @kreacon skall så späka sig själva (sluta med tobak) för att vinna denna exklusiva tidmätare. ’Vinnaren’ tvingas bära sedan bära ’muffdivern’ som OWG från och med december 2020 till augusti 2021
Det verkar inte bli något.Bra val men det krävs kanske lite Göteborgshumorn för ironin i klockan. När du uppger att priset är ca 70 så är det fel. Rätt pris för MuffDiver är naturligtvis £69 (try it, you like it).
Ligger ju en på K&S https://klocksnack.se/threads/timex-q-”albino”-sista-chansen-innan-retur.132947/
Jag har de två härovanför...
Vill ha den här nedanför
Ja jag vet, men @kreacon ville ha en med blå tavla
De dyker upp till salu här med jämna mellanrum, jag ska hålla ögonen öppna !
Lite sent nu kanske men Caliroots sålde den för 1140 + frakt i sin rea som slutade igår. Om man mailar och ber lite snällt så kanske de kan förlänga erbjudandet en dag eller två.Tack! Såg precis en här som gick för 1500. Men när jag googlar verkar de finnas inne för 179 dollares?
En dag borta och man är helt lost, galnaste tråden ever. Inte tagit en enda klockbild på hela dagen men en okänd persons semesterbilder är kul,
det är sen gammalt Tre musketörerna i ett nötskal, "vi drar"!
För lite speedos i reklamfilmen.Bra val men det krävs kanske lite Göteborgshumor för ironin i klockan. När du uppger att priset är ca 70 så är det fel. Rätt pris för MuffDiver är naturligtvis £69 (try it, you like it).
Va? Varför inte? Vad ska jag då lägga sparpengarna på?Det verkar inte bli något.
Okänd persons semesterbilder hehe...En dag borta och man är helt lost, galnaste tråden ever. Inte tagit en enda klockbild på hela dagen men en okänd persons semesterbilder är kul,
det är sen gammalt Tre musketörerna i ett nötskal, "vi drar"!
Tvungen att kolla upp denna Simon, riktigt intressant! (lever jag under en sten eller?)Cool jäkla bild. Fick lite Simon Stålenhag vibbar.
Ja den är fantastisk!Alltså hörni, varför har ni inte varit på mig om Squale.....eller ah mer
Den här är fantastisk, helt galen.
Ja eller nej Vafan snackar du om, måste veta?Okänd persons semesterbilder hehe...
Föreställer en av bilderna en samling tandborstar uppstuckna i en röv ?