Haha, han tror nog att du menar att du har hittat någon annans semesterbilder på en USB-sticka men jag antar att du menar att du delar med dig av dina egna till oss och att det är du som är främlingen.Ja eller nej Vafan snackar du om, måste veta?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, han tror nog att du menar att du har hittat någon annans semesterbilder på en USB-sticka men jag antar att du menar att du delar med dig av dina egna till oss och att det är du som är främlingen.Ja eller nej Vafan snackar du om, måste veta?
Tvungen att kolla upp denna Simon, riktigt intressant! (lever jag under en sten eller?)
Stor MotalahajpTvungen att kolla upp denna Simon, riktigt intressant! (lever jag under en sten eller?)
Självklart nu när du säger det, som man bäddar får man liggaHaha, han tror nog att du menar att du har hittat någon annans semesterbilder på en USB-sticka men jag antar att du menar att du delar av dig med dina egna till oss och att det är du som är främlingen.
Okänd persons semesterbilder hehe...
Föreställer en av bilderna en samling tandborstar uppstuckna i en röv ?
Det hade ju varit jävligt mycket roligare om det var så. Fatta vad mycket sjuka saker man måste ha sett om man jobbade i fotobutik en gång i tiden...Självklart nu när du säger det, som man bäddar får man ligga
Alltså mitt sug efter nåt är alltid lite sent. Tack för tipset. Drar iväg ett Mail. De är allt lite roliga dedär Q.Lite sent nu kanske men Caliroots sålde den för 1140 + frakt i sin rea som slutade igår. Om man mailar och ber lite snällt så kanske de kan förlänga erbjudandet en dag eller två.
Det hade ju varit jävligt mycket roligare om det var så. Fatta vad mycket sjuka saker man måste ha sett om man jobbade i fotobutik en gång i tiden...
Nej, sorry för det. Bara jag som är nördig. Han gör riktigt roliga grejer. Dessutom finns en tv-serie på Amazon prime som är löst baserat på hans målningar och historier.
Nu vet jag vad jag ska kika upp, tack gubbs!Stor Motalahajp
Precis! Tack @Equilibrium som alltid förgyller ens dag med helt flippade kommentarer som får en att ligga dubbelvikt och skratta så man dör.Som förslaget ovan menar du?
Haha ja klart man ställer upp, har funderat på flippa denna ibland då den får såDet är väl fint att hjälpa svärmor lite! =)
Fin spinnaker, funderade på den med calidial som låg på KoS för ett tag sedan.
Precis! Tack @Equilibrium som alltid förgyller ens dag med helt flippade kommentarer som får en att ligga dubbelvikt och skratta så man dör.
Haha ja visst, två nya gråa hårstrån på köpetDu bara roar dig
Det är en skröna som går ut på att en familj lämnar in kamerafilmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.Ja eller nej Vafan snackar du om, måste veta?
Det är en skröna som går ut på att en familj lämnar in filmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.
Med andra ord har de i vecko-månadsvis borstat tänderna med en touch av en främlings stjärt.
Ähum...det har jag gjort, och ja, det var verkligen en upplevelse förr när alla framkallade bilder, beställde förstoringar och framförallt den tiden på året när de skulle ha sk foto kalendrar. Mkt djur och bäbisar, men även "kärleks" kalendrar med minst sagt barnförbjudna bilder i 12 månader. Man kan ju undra var de tänkt hänga den liksom. "Hej svärmor, vad tycker du om denna bilden när jag sätter på din dotter?" "Ja det är 12 bilder på oss här bläddra du bara"Det hade ju varit jävligt mycket roligare om det var så. Fatta vad mycket sjuka saker man måste ha sett om man jobbade i fotobutik en gång i tiden...
Det är väl drn här snubben? ->Fan, finns ingen smiley för ROFL här. Oftast den känslan när man lite casual kikar in i tråden.
Det är en skröna som går ut på att en familj lämnar in kamerafilmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.
Med andra ord har de i vecko-månadsvis borstat tänderna med en touch av en främlings stjärt.
Ähum...det har jag gjort, och ja, det var verkligen en upplevelse förr när alla framkallade bilder, beställde förstoringar och framförallt den tiden på året när de skulle ha sk foto kalendrar. Mkt djur och bäbisar, men även "kärleks" kalendrar med minst sagt barnförbjudna bilder i 12 månader. Man kan ju undra var de tänkt hänga den liksom. "Hej svärmor, vad tycker du om denna bilden när jag sätter på din dotter?" "Ja det är 12 bilder på oss här bläddra du bara"
ROFL? Förklara för en som inte var med irl.Fan, finns ingen smiley för ROFL här. Oftast den känslan när man lite casual kikar in i tråden.
ROFL? Förklara för en som inte var med irl.
För 2000 kr ja...Såldes på rea fram till igår hos Caliroots för 1200. Lär ju dyka upp några sådana här snart på K&S
Något liknande hände ju också i filmen ’Föräldraskap’ från ’89 med bland annat en väldigt ung Keanu Reeves i rollistanÄhum...det har jag gjort, och ja, det var verkligen en upplevelse förr när alla framkallade bilder, beställde förstoringar och framförallt den tiden på året när de skulle ha sk foto kalendrar. Mkt djur och bäbisar, men även "kärleks" kalendrar med minst sagt barnförbjudna bilder i 12 månader. Man kan ju undra var de tänkt hänga den liksom. "Hej svärmor, vad tycker du om denna bilden när jag sätter på din dotter?" "Ja det är 12 bilder på oss här bläddra du bara"
Säkert! Kniper väl en här då men tycker det är lite sådär att stötta överprisandet. Även om det är små pengarSåldes på rea fram till igår hos Caliroots för 1200. Lär ju dyka upp några sådana här snart på K&S
Tack så mycket för förtydligandet kompisDet är en skröna som går ut på att en familj lämnar in filmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.
Men va säger du... Sjukaste du sett? Ärligt nu...Ähum...det har jag gjort, och ja, det var verkligen en upplevelse förr när alla framkallade bilder, beställde förstoringar och framförallt den tiden på året när de skulle ha sk foto kalendrar. Mkt djur och bäbisar, men även "kärleks" kalendrar med minst sagt barnförbjudna bilder i 12 månader. Man kan ju undra var de tänkt hänga den liksom. "Hej svärmor, vad tycker du om denna bilden när jag sätter på din dotter?" "Ja det är 12 bilder på oss här bläddra du bara"
Aaaaah