• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tvungen att kolla upp denna Simon, riktigt intressant! (lever jag under en sten eller?) :confused:
Stor Motalahajp :D
667DF48F-64E9-45DB-9287-9D2B67DBC949.jpeg

Ja eller nej :hilarious: Vafan snackar du om, måste veta?
Det är en skröna som går ut på att en familj lämnar in kamerafilmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.
Med andra ord har de i vecko-månadsvis borstat tänderna med en touch av en främlings stjärt.

Det är en skröna som går ut på att en familj lämnar in filmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.
Med andra ord har de i vecko-månadsvis borstat tänderna med en touch av en främlings stjärt.

Hahahahha. :D

Det hade ju varit jävligt mycket roligare om det var så. :D Fatta vad mycket sjuka saker man måste ha sett om man jobbade i fotobutik en gång i tiden...
Ähum...det har jag gjort, och ja, det var verkligen en upplevelse förr när alla framkallade bilder, beställde förstoringar och framförallt den tiden på året när de skulle ha sk foto kalendrar. Mkt djur och bäbisar, men även "kärleks" kalendrar med minst sagt barnförbjudna bilder i 12 månader. Man kan ju undra var de tänkt hänga den liksom. "Hej svärmor, vad tycker du om denna bilden när jag sätter på din dotter?" :rolleyes: "Ja det är 12 bilder på oss här bläddra du bara" :bag:

Det är en skröna som går ut på att en familj lämnar in kamerafilmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.
:hilarious::hungover:
Ähum...det har jag gjort, och ja, det var verkligen en upplevelse förr när alla framkallade bilder, beställde förstoringar och framförallt den tiden på året när de skulle ha sk foto kalendrar. Mkt djur och bäbisar, men även "kärleks" kalendrar med minst sagt barnförbjudna bilder i 12 månader. Man kan ju undra var de tänkt hänga den liksom. "Hej svärmor, vad tycker du om denna bilden när jag sätter på din dotter?" :rolleyes: "Ja det är 12 bilder på oss här bläddra du bara" :bag:
:hilarious::hilarious::hilarious:
Fan, finns ingen smiley för ROFL här. Oftast den känslan när man lite casual kikar in i tråden.
ROFL? Förklara för en som inte var med irl.

Något liknande hände ju också i filmen ’Föräldraskap’ från ’89 med bland annat en väldigt ung Keanu Reeves i rollistan :)

Det är en skröna som går ut på att en familj lämnar in filmen för framkallning (så som man gjorde förr) och på en av bilderna ser de en röv med alla familjemedlemmars tandborstar instuckna i arslet, taget i deras badrum. Man lämnade ju inte så väldigt ofta in filmerna på framkallning förr i tiden.
Tack så mycket för förtydligandet kompis :cigar:

Men va säger du... Sjukaste du sett? Ärligt nu...

Tillbaka
Topp