Vågar jag dra det här?Men va säger du... Sjukaste du sett? Ärligt nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vågar jag dra det här?Men va säger du... Sjukaste du sett? Ärligt nu...
Jag köpte min eftersom det var/är ? den billigaste klockan som kombinerar analog timvisning, dag och datum med en extra tidszon.Säkert! Kniper väl en här då men tycker det är lite sådär att stötta överprisandet. Även om det är små pengar
Vågar jag dra det här?
Öh?Vågar jag dra det här?
Skriv till oss i PM, nu är jag ju svettigt nyfikenVågar jag dra det här?
Då vill jag med ha PM! Sjukt nyfikenSkriv till oss i PM, nu är jag ju svettigt nyfiken
Säkert! Kniper väl en här då men tycker det är lite sådär att stötta överprisandet. Även om det är små pengar
18 ja! 19 på torsdag nästa veckaTror du kommer på andra plats och jag tredje då? För visst är @TobiasD 18?
Han behöver ju bara skriva det en gång, och sedan köra copy/paste till alla som vill och törsDå vill jag med ha PM! Sjukt nyfiken
Vågar jag dra det här?
Du trodde helt rätt, det var förköpslänken jag lade upp. Dessa finns inte att beställa på hemsidan ännuTackar! Då var det klart. Fattade inte det.
Trodde bara den fanns via "förköp" länk och inte via hemsidan.
Skönt att få möjligheten att känna sig som en idiot
Jaaaaa och KÖÖÖÖR!
Oki, jag köööör!
Blev du något klokare på din fråga om ’Bästa microdykare för 10 lax’ ?18 ja! 19 på torsdag nästa vecka
Jag är ute med hunden och måste stanna och läsa ikapp vid varje km-märke.Helvete kan man inte lämna er femtonminuterenkvart utan att behöva läsa ikapp 2 sidor!!
Nej, menade inte att du menade! =)Nej, det ska du ju inte göra. Menar bara att det blir svårt att motivera för forat nu när det i princip noterades av alla att Caliroots körde sin rea. Jag hoppas det iaf..
Ridå !Oki, jag köööör!
Minns ni Club Goa? Och en väldigt omskriven adoption av en äldre man? Fick äran att framkalla sexuella bilder av denna äldre man och hans äldre adopterade indiska pojkvän
Gjorde en kalender som en äldre herre beställt. Han hade olika sex partners på 11 bilder, den 12e och sista stod han naken tillsammans med alla damerna och drack champagne.
Gjorde även en kalender till ett norskt par. På en av bilderna satt damen, en väldigt snygg sådan, med en champagne hals upp i muffen. Såg väldigt glad ut dock så var nog inget tvång.
Sådant anmäldes, men förekom väldigt sällan.
En äldre herre gjorde kollage med sig själv inklippt i diverse porr blaskor. Beställde förstoringar av dessa. Måste haft massor med sådana inramade i sitt hem. Beställde minst en gång i månaden
En liten del av vardagen under de 2 år jag jobbade med det
Japp det är denNej, menade inte att du menade! =)
Hoppas jag med! De finns på Timex. Eu. Så kanske blir åka av där istället.
@Equilibrium
Ja är med dig, särskilt om vRidningen. Men är den helt friktionsbaserad utan klick?
Förstår. Jag har försökt sätta på en film i över en timme nu.Jag är ute med hunden och måste stanna och läsa ikapp vid varje km-märke.
Har en pepsi liggandes. Om dom inte går med på't, återkom (inkl mikropris)Alltså mitt sug efter nåt är alltid lite sent. Tack för tipset. Drar iväg ett Mail. De är allt lite roliga dedär Q.
Långt år framför dig då med andra ord18 ja! 19 på torsdag nästa vecka
Oki, jag köööör!
Minns ni Club Goa? Och en väldigt omskriven adoption av en äldre man? Fick äran att framkalla sexuella bilder av denna äldre man och hans äldre adopterade indiska pojkvän
Gjorde en kalender som en äldre herre beställt. Han hade olika sex partners på 11 bilder, den 12e och sista stod han naken tillsammans med alla damerna och drack champagne.
Gjorde även en kalender till ett norskt par. På en av bilderna satt damen, en väldigt snygg sådan, med en champagne hals upp i muffen. Såg väldigt glad ut dock så var nog inget tvång.
En äldre herre gjorde kollage med sig själv inklippt i diverse porr blaskor. Beställde förstoringar av dessa. Måste haft massor med sådana inramade i sitt hem. Beställde minst en gång i månaden
Hahaha, fy fan vilken lirare! Kan summeras med en enda smiley =Gjorde en kalender som en äldre herre beställt. Han hade olika sex partners på 11 bilder, den 12e och sista stod han naken tillsammans med alla damerna och drack champagne.
Höll på att trilla av soffan av skratt när jag läste din post efter ovanstående diskussionerFörstår. Jag har försökt sätta på en film i över en timme nu.
Sveriges svar på Hugh Hefner kanskeHahaha, fy fan vilken lirare! Kan summeras med en enda smiley =
Nej, menade inte att du menade! =)
Hoppas jag med! De finns på Timex. Eu. Så kanske blir åka av där istället.
@Equilibrium
Ja är med dig, särskilt om vRidningen. Men är den helt friktionsbaserad utan klick?
Ööööh wow. Är hela din klxokbudget baserad på den utpressningskarriär du drog igång efter jobbet i fotobutiken?Oki, jag köööör!
Onekligen! Jag hade köpt två!Sveriges svar på Hugh Hefner kanske
Höll på att trilla av soffan av skratt när jag läste din post efter ovanstående diskussioner