• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

2973CFE1-0BD3-41E8-BA26-7640A0CEB8A0.jpeg
Jag är ute med hunden och måste stanna och läsa ikapp vid varje km-märke.:D
När jag hade min hund och läste i mörkret trampade jag på en sten och vrickade foten :dead::D

Oki, jag köööör! :p
Minns ni Club Goa? Och en väldigt omskriven adoption av en äldre man? Fick äran att framkalla sexuella bilder av denna äldre man och hans äldre adopterade indiska pojkvän :hungover:

Gjorde en kalender som en äldre herre beställt. Han hade olika sex partners på 11 bilder, den 12e och sista stod han naken tillsammans med alla damerna och drack champagne.

Gjorde även en kalender till ett norskt par. På en av bilderna satt damen, en väldigt snygg sådan, med en champagne hals upp i muffen. Såg väldigt glad ut dock så var nog inget tvång.
Sådant anmäldes, men förekom väldigt sällan.

En äldre herre gjorde kollage med sig själv inklippt i diverse porr blaskor. Beställde förstoringar av dessa. Måste haft massor med sådana inramade i sitt hem. Beställde minst en gång i månaden :D

En liten del av vardagen under de 2 år jag jobbade med det :D
Ganska oskyldigt ändå :hilarious:
Anmäldes alltså? "Hej polisen, nu har vi en norsk dam med bubbel i kussimurran...igen". Smått avis på din karriär, måste erkännas :D

Oki, jag köööör! :p
Minns ni Club Goa? Och en väldigt omskriven adoption av en äldre man? Fick äran att framkalla sexuella bilder av denna äldre man och hans äldre adopterade indiska pojkvän :hungover:
Edit: Bilderna var ändå inte osmakliga, men absolut naket :hilarious:

Gjorde en kalender som en äldre herre beställt. Han hade olika sex partners på 11 bilder, den 12e och sista stod han naken tillsammans med alla damerna och drack champagne.

Gjorde även en kalender till ett norskt par. På en av bilderna satt damen, en väldigt snygg sådan, med en champagne hals upp i muffen. Såg väldigt glad ut dock så var nog inget tvång.
Sådant anmäldes, men förekom väldigt sällan.
Edit: Inte detta, men om misstanke fanns för ohälsa såklart.

En äldre herre gjorde kollage med sig själv inklippt i diverse porr blaskor. Beställde förstoringar av dessa. Måste haft massor med sådana inramade i sitt hem. Beställde minst en gång i månaden :D

En liten del av vardagen under de 2 år jag jobbade med det :D
Ett sånt där jobb – Dåligt betalt, men jobbet i sig är belönande :hilarious:

Ööööh wow. Är hela din klxokbudget baserad på den utpressningskarriär du drog igång efter jobbet i fotobutiken? :D
Nej där var man erlagd med sekretess, så det gick ju inte :p
Onekligen! Jag hade köpt två! :D
Tro mig, det hade du inte :dead::hilarious:
Det ryktas att@KlockTotte har ett tiotal Richard Mille som han aldrig visar upp :rolleyes:
Ellerhur? :hilarious:
Ganska oskyldigt ändå :hilarious:
Anmäldes alltså? "Hej polisen, nu har vi en norsk dam med bubbel i kussimurran...igen". Smått avis på din karriär, måste erkännas :D
Nej inte vid sådana tillfällen, det var ju oskyldigt :p Men för att förtydliga att vad som helst inte gick under radarn :) Jag kan fortsätta hela natten med detta. Det var verkligen mkt konstigt som kom in :hilarious:
D4BB180C-7CA8-40D4-9131-915EEE91984A.jpeg

Det förklarar ju en del...
Ja inte var det något plaboy material ska jag erkänna :D
Ett sånt där jobb – Dåligt betalt, men jobbet i sig är belönande :hilarious:
Absolut, hade jäkligt kul den tiden, både med jobbet och damerna på jobbet :p var mellan 19 & 20 års åldern så livet lekte :happyhappy:

Nej där var man erlagd med sekretess, så det gick ju inte :p

Tro mig, det hade du inte :dead::hilarious:

Ellerhur? :hilarious:

Nej inte vid sådana tillfällen, det var ju oskyldigt :p Men för att förtydliga att vad som helst inte gick under radarn :) Jag kan fortsätta hela natten med detta. Det var verkligen mkt konstigt som kom in :hilarious:

Ja inte var det något plaboy material ska jag erkänna :D

Absolut, hade jäkligt kul den tiden, både med jobbet och damerna på jobbet :p var mellan 19 & 20 års åldern så livet lekte :happyhappy:
Jag måste ju bara fråga, när folket kom för att hämta ut bilderna betalade dom bara och hämtade ut helt ogenerat?:D

Tillbaka
Topp