Kreacon
Guld
Måste köpa större telefon. Vad har jag missat?Yes, vi är med varandra. Hoppas du får ett fint ex! Verkar ju redan kommit förslag i tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste köpa större telefon. Vad har jag missat?Yes, vi är med varandra. Hoppas du får ett fint ex! Verkar ju redan kommit förslag i tråden.
Det ryktas att@KlockTotte har ett tiotal Richard Mille som han aldrig visar uppÖöööh wow. Är hela din klxokbudget baserad på den utpressningskarriär du drog igång efter jobbet i fotobutiken?
Han var från FinlandSveriges svar på Hugh Hefner kanske
Måste köpa större telefon. Vad har jag missat?
När jag hade min hund och läste i mörkret trampade jag på en sten och vrickade fotenJag är ute med hunden och måste stanna och läsa ikapp vid varje km-märke.
Ganska oskyldigt ändåOki, jag köööör!
Minns ni Club Goa? Och en väldigt omskriven adoption av en äldre man? Fick äran att framkalla sexuella bilder av denna äldre man och hans äldre adopterade indiska pojkvän
Gjorde en kalender som en äldre herre beställt. Han hade olika sex partners på 11 bilder, den 12e och sista stod han naken tillsammans med alla damerna och drack champagne.
Gjorde även en kalender till ett norskt par. På en av bilderna satt damen, en väldigt snygg sådan, med en champagne hals upp i muffen. Såg väldigt glad ut dock så var nog inget tvång.
Sådant anmäldes, men förekom väldigt sällan.
En äldre herre gjorde kollage med sig själv inklippt i diverse porr blaskor. Beställde förstoringar av dessa. Måste haft massor med sådana inramade i sitt hem. Beställde minst en gång i månaden
En liten del av vardagen under de 2 år jag jobbade med det
Höll på att trilla av soffan av skratt när jag läste din post efter ovanstående diskussioner
Du bara roar dig
När jag hade min hund och läste i mörkret trampade jag på en sten och vrickade foten
Nja jag insåg att jag redan var inställd på en klocka så alla andra var inte så intressanta hahaBlev du något klokare på din fråga om ’Bästa microdykare för 10 lax’ ?
Tack!Långt år framför dig då med andra ord
Grattis i förskott
Som alltidDu bara roar dig
Måste ha varit bra lume i den boken om du läste i mörkret
När jag hade min hund och läste i mörkret trampade jag på en sten och vrickade foten
Fo-totte
Måste ha varit bra lume i den boken om du läste i mörkret
Tråden levererar helt galet bra nu!Så här roligt var det länge sedan jag hade mina vänner
https://klocksnack.se/threads/stora...ndra-affordables.60202/page-2704#post-3456984Vadå vart? Har skrollat de fyra sista sidorna men är väl halvblind.
Tack för förtydligandet.
@inzomniac
Ett sånt där jobb – Dåligt betalt, men jobbet i sig är belönandeOki, jag köööör!
Minns ni Club Goa? Och en väldigt omskriven adoption av en äldre man? Fick äran att framkalla sexuella bilder av denna äldre man och hans äldre adopterade indiska pojkvän
Edit: Bilderna var ändå inte osmakliga, men absolut naket
Gjorde en kalender som en äldre herre beställt. Han hade olika sex partners på 11 bilder, den 12e och sista stod han naken tillsammans med alla damerna och drack champagne.
Gjorde även en kalender till ett norskt par. På en av bilderna satt damen, en väldigt snygg sådan, med en champagne hals upp i muffen. Såg väldigt glad ut dock så var nog inget tvång.
Sådant anmäldes, men förekom väldigt sällan.
Edit: Inte detta, men om misstanke fanns för ohälsa såklart.
En äldre herre gjorde kollage med sig själv inklippt i diverse porr blaskor. Beställde förstoringar av dessa. Måste haft massor med sådana inramade i sitt hem. Beställde minst en gång i månaden
En liten del av vardagen under de 2 år jag jobbade med det
Jag lurkar oftast i bakgrunden, så lätt o missa kanske . Men vi pratar Q, inte ny telefonVadå vart? Har skrollat de fyra sista sidorna men är väl halvblind.
Tack för förtydligandet.
@inzomniac
Nej där var man erlagd med sekretess, så det gick ju inteÖöööh wow. Är hela din klxokbudget baserad på den utpressningskarriär du drog igång efter jobbet i fotobutiken?
Tro mig, det hade du inteOnekligen! Jag hade köpt två!
Ellerhur?Det ryktas att@KlockTotte har ett tiotal Richard Mille som han aldrig visar upp
Nej inte vid sådana tillfällen, det var ju oskyldigt Men för att förtydliga att vad som helst inte gick under radarn Jag kan fortsätta hela natten med detta. Det var verkligen mkt konstigt som kom inGanska oskyldigt ändå
Anmäldes alltså? "Hej polisen, nu har vi en norsk dam med bubbel i kussimurran...igen". Smått avis på din karriär, måste erkännas
Ja inte var det något plaboy material ska jag erkänna
Det förklarar ju en del...
Absolut, hade jäkligt kul den tiden, både med jobbet och damerna på jobbet var mellan 19 & 20 års åldern så livet lekteEtt sånt där jobb – Dåligt betalt, men jobbet i sig är belönande
Perfekt med gratis inspiration från kunderna ocksåAbsolut, hade jäkligt kul den tiden, både med jobbet och damerna på jobbet var mellan 19 & 20 års åldern så livet lekte
Jag måste ju bara fråga, när folket kom för att hämta ut bilderna betalade dom bara och hämtade ut helt ogenerat?Nej där var man erlagd med sekretess, så det gick ju inte
Tro mig, det hade du inte
Ellerhur?
Nej inte vid sådana tillfällen, det var ju oskyldigt Men för att förtydliga att vad som helst inte gick under radarn Jag kan fortsätta hela natten med detta. Det var verkligen mkt konstigt som kom in
Ja inte var det något plaboy material ska jag erkänna
Absolut, hade jäkligt kul den tiden, både med jobbet och damerna på jobbet var mellan 19 & 20 års åldern så livet lekte
Hahahahah åh herregud så kulVid ett tillfälle så fick ett skift för sig att klippa in sina egna huvuden på bäbisar. Gick sådär när en familj fick hem en kalender där det var ett annat huvud på deras bäbis Glad att man inte jobbade på det skiftet
Det var beställningar från internet eller så skickade man redan framkallade bilder till kalendrar som vi sen gjorde förstoringar ifrån. Så det var aldrig någon personlig kontakt. Då hade de nog inte varit så modigaJag måste ju bara fråga, när folket kom för att hämta ut bilderna betalade dom bara och hämtade ut helt ogenerat?