Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har alltid gillat Aerospacen och hade gillat dom oavsett vem som hade tillverkat dom känner jag.
Tunna och grymt bekväma, roliga funktioner (som sällan används), grym AR, snygga (enligt mig).
Mina tidigare har varit i titan och så även den som är på väg och dom märks knappt på handleden.
Det är väl bara så att man fastnar för olika saker och Aerospacen bockar av många rutor i min bok.
Mina två tidigare och sist en lånad bild på en likadan som den som är på ingång.
Kommer att komplettera mina mikros fint
Öppnade också en dispute med Ali. Fick tillbaka 20%. Pagani förstod inte problemet.
Tyckte jag skulle rotera den fasta bezeln...
Ja den är fantastisk!
Jag är konstig och gillar varianten som ingen annan verkar gilla. Tyvärr har den varit slut i lager ett tag
Jag tycker den också är väldigt fin. Om jag ska vara helt ärlig, hela Onda-serien är dunder. Sjukt lyckad! Dock tyckte jag att den lite mer skrikiga färgen från lagunan (även från Azzuro & Emerald) passade hähä! Om jag skulle köpa en så tror jag helt ärligt att det skulle bli en Laguna, eller kanske den nya rosa....den är också riktigt frän!JAG gillar den också, känner mig också konstig.
Visst minns man detta. Han är dock mer Nalles Show på Kanal 5 än Club Goa för mig. Ett härligt program om hans megalomani, narcissism, självgodhet och världsfrånvända verklighetsuppfattning. Hans högsta hand Jugge var en skön figur också.Avundsjuk på en hel del men inte att du fick se detta
Tackar
Ett stort grattis!!!
TackEtt stort grattis!!!
Morning. In till Blöteborg för att jobba en sväng denna fredag. Regnat hela i princip hela semestern, så klart som fan det blir kanonväder när man ska jobba hela dagen. Men bara att trösta sig med en kall Norrlands mot kvällen
Stort tack inväntar bilder så får vi se.Stort grattis @Nicke75
Blir det en till födelsedagsklocka?
TackGrattis @Nicke75 på din dag
Grattis grattis
Serien som är inspirerad av hans stil heter ”Tales from the Loop”. Fristående avsnitt, men ändå med lite connection.... stilen är väl lite ”svensk snöblaskigt 80-tal, Volvo 240 och Stiga Snow Racer överallt. Mystiska torn, Alien artefakter, övergivna robotar.... härligt ljus.Tvungen att kolla upp denna Simon, riktigt intressant! (lever jag under en sten eller?)
Det kanske skulle funka.Du kan inte trycka av bezeln och trycka dit den igen? (Kniv under och vicka till)
Jag har en Helson Sharkmaster som jag funderar på att sälja. Not.
TackarGrattis grattis
Grattis!
TackarGrattis!
Nix, inget om att de ska skickas. Bara bekräftelsen på beställning so far.Tjenare
Är det någon som har köpt den nya 40mm versionen av Zelos Swordfish? Isåfall har ni fått någon mail som bekräftar att den har skickats?
OK. Tack för svaret.Nix, inget om att de ska skickas. Bara bekräftelsen på beställning so far.
Känns som det tar en stund innan de kommer iväg.