TackGrattis på födelsedagen, @Nicke75
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackGrattis på födelsedagen, @Nicke75
Grattis på bemärkelsedagen
Grattis, grattis....Lite kaffe efter familjen uppvaktat mig med paket
Har samma erfarenhet som @HSK. Du får en faktura efteråt. Fick för övrigt hem ett FedEx nu för 10 min sen. Med en klocka. Ska öppna snart. ^^ (får nog tullfakturan på måndag)På måndag landar förhoppningvis gula Maranez
Hur brukar det fungera med FedEx och moms/tull? Brukar man få en faktura i efterhand eller ska man betala innan utleverans?
@Nicke75 Stort grattis på födelsedagen
TackarGrattis, grattis....
TackarGrattis på bemärkelsedagen
Najs!Tysken har anlänt!
Rios1931, ”Advantage, Echt Büffeleder” . Snyggt, gediget.
Tysken har anlänt!
Rios1931, ”Advantage, Echt Büffeleder” . Snyggt, gediget.
Jo, el är nog framtiden. Funkar ej med transportbil och långa körsträckor i Norrland än så länge.Jag har bara tankat en gång i år. På drygt 700mil men desto mer el har gått åt.
/ P
Just i detta fallet iallafall.Pris och kvalitetsintryck matchar varandra alltså?
App app det är 5 år kvar
Ja, kanske dags för oss över 40 att börja räkna år i klockor.Många klockor på 5 år
Tackar
Shit det har jag inte koll på alldeles för många,ska räknaJa, kanske dags för oss över 40 att börja räkna år i klockor.
"Hur gammal är du?"
"Jag fyllde en Zelos Horizon, Squale 1521, Tanky McTank, CW C60 Trident och en Aquadive i år"
Tack så mycket!härlig klocka och fin hund!
Med risk för att trampa nån på tårna skulle jag bestämt vilja hävda att el är bakåtsträvande då det väl var el vi körde just efter ångmotorerna, men vad vet jag kanske gillar Otto Pettersson lite för mycket haha men med det sagt säger jag absolut inte att el är dåligtJo, el är nog framtiden. Funkar ej med transportbil och långa körsträckor i Norrland än så länge.
Trevlig klocka!Börjar fredagen med denna! Snart helg
Kul att du hittat till tråden också gamle vän, @Krigsstigen019
Tack!Trevlig klocka!
Jo jag kunde inte hålla mig efter vi pratade om det
Grattis!!Lite kaffe efter familjen uppvaktat mig med paket
Grattis på födelsedagen.
På tal om en annan klocka som du har, tänker på din rotbeer är du fortfarande nöjd med den? Dina tankar om den? Sorry om jag har missat om du har skrivit om den förut , skrivs väldigt mycket i tråden... Tack på förhandJa, kanske dags för oss över 40 att börja räkna år i klockor.
"Hur gammal är du?"
"Jag fyllde en Zelos Horizon, Squale 1521, Tanky McTank, CW C60 Trident och en Aquadive i år"
Inget att säga sorry för, trycket i tråden är ju högst på hela forumetPå tal om en annan klocka som du har, tänker på din rotbeer är du fortfarande nöjd med den? Dina tankar om den? Sorry om jag har missat om du har skrivit om den förut , skrivs väldigt mycket i tråden... Tack på förhand
Glad Fredag, vänner!
Ja el har absolut med sina nackdelar tyvärr. Hade det funnits så att vi klarat oss på den miljövänliga framställningen så hade det varit en annan sak.Med risk för att trampa nån på tårna skulle jag bestämt vilja hävda att el är bakåtsträvande då det väl var el vi körde just efter ångmotorerna, men vad vet jag kanske gillar Otto Pettersson lite för mycket haha men med det sagt säger jag absolut inte att el är dåligt