Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt jäkla läcker! Grattis igen till både klocka och födelsedag! Kan man fira på ett bättre sätt?Stort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Tackar ska bli intressant hur den är i verklighetenRiktigt jäkla läcker! Grattis igen till både klocka och födelsedag! Kan man fira på ett bättre sätt?
Grattis på födelsedagen och till en riktigt grym klocka!Stort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Inget jag väljer ens om det regnar.Vattentålig: 5ATM/50m (tål simning)
Just det där sista ”rådet” hade då inte jag följt.. vad säger ni? Skulle ni välja en 5atm för en simtur?
Samma här, nog händer det att man har på sig ifall det spontan regnar men då åker jackan/tröjan överInget jag väljer ens om det regnar.
Ja det kan nog bara du svara påTjolahopp!
Ska jag köra?
Vilket jäkla hittepå det där ärInfluencers är ni allihopa, allihopa, allihopa...
Grattis! Ska bli kul att se dina fina bilder sen Jag gillar klockan som faen! Om du inte redan räknat ut detStort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Konstigt att man alltid lyckas handla på Fredagar och får väntaJa det kan nog bara du svara på
Vilket jäkla hittepå det där är
Grattis! Ska bli kul att se dina fina bilder sen Jag gillar klockan som faen! Om du inte redan räknat ut det
Skål förresten!
Grattis igen då till klockanStort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Då har du något att se fram emotKonstigt att man alltid lyckas handla på Fredagar och får vänta
SKÅl
Älskar ju att sälja, problemet är att jag ibland har svårare att sälja nåt jag inte riktigt tror på...Känns det legit så kör!
Bra köp! Saknar min EVO ganska ofta, bekväm klocka! Tyvärr var den lite för stor för mig, har kört Aerospace i 40 och EVOns 43(?) dags för en Avatage kanskeHar alltid gillat Aerospacen och hade gillat dom oavsett vem som hade tillverkat dom känner jag.
Tunna och grymt bekväma, roliga funktioner (som sällan används), grym AR, snygga (enligt mig).
Mina tidigare har varit i titan och så även den som är på väg och dom märks knappt på handleden.
Det är väl bara så att man fastnar för olika saker och Aerospacen bockar av många rutor i min bok.
Mina två tidigare och sist en lånad bild på en likadan som den som är på ingång.
Kommer att komplettera mina mikros fint
Kul köp! Ser mycket fram mot dina bilder sen. Är det full jakt på ett sådant canvas-strap nu?Stort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Kul köp! Ser mycket fram mot dina bilder sen. Är det full jakt på ett sådant canvas-strap nu?
Man får med 2 Canvas ett grått och ett Beige ingen länk tyvärr.
Jag köpte den av en medlem hörnor KS
Var köpte du klockan, av ren nyfikenhet
Tack igen väntar på se bilder på din med blir riktig skoj.Grattis igen då till klockan
Corleones dinka?
Don?Corleones dinka?
Ja som du sa precis så lyckas man ju alltid hitta något precis innan helgen . Nervpåfrestning-deluxe.Tack igen väntar på se bilder på din med blir riktig skoj.
Yes! Vem behöver gravyr?
Snyggt! GrattisStort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Passade riktigt bra
Tackar!!Snyggt! Grattis
Riktigt riktigt grym klocka!!!Stort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Ser trevligt ut det därTrevlig fredag alla!
Grattis, massor av bilder tack. På en gång helstNy dag, ny klocka.
Nine Four Successor!