Nada! Skx009 är min baby hittills!Har du haft någon turtle? (Mini räknas inte )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nada! Skx009 är min baby hittills!Har du haft någon turtle? (Mini räknas inte )
TackarGrattis på dagen! @Nicke75
Poljot24.de så går det fort och du slipper extrakostnader i form av moms och tull.Bästa sidan att köpa seagull ifrån?
Lutar åt den lite. Men fan vad jag gillar bor-länken på DH 1964.
Tack! Kollar där.Poljot24.de så går det fort och du slipper extrakostnader i form av moms och tull.
Aj då, hoppas hon är ok! Min sambo gjorde en liknande grej. Stoppade in fingret i en stavmixer och tröck på knappenInget allvarligt men här är vi.
Frugan skar av en bit av fingertoppen just när jag öppnar en öl och tänt grillen
"Tröck". Nu fick jag hemlängtan...Aj då, hoppas hon är ok! Min sambo gjorde en liknande grej. Stoppade in fingret i en stavmixer och tröck på knappen
Bästa sidan att köpa seagull ifrån?
Lutar åt den lite. Men fan vad jag gillar bor-länken på DH 1964.
Tröck sa min pappa. Det funkar inte i Wordfeud. Varifrån är du?"Tröck". Nu fick jag hemlängtan...
Jag hade lite osis förra hösten.Aj då, hoppas hon är ok! Min sambo gjorde en liknande grej. Stoppade in fingret i en stavmixer och tröck på knappen
Ni bara roar erInget allvarligt men här är vi.
Frugan skar av en bit av fingertoppen just när jag öppnar en öl och tänt grillen
Pickhult aka Ljungsbro.Tröck sa min pappa. Det funkar inte i Wordfeud. Varifrån är du?
Tag det rätta...Pickhult aka Ljungsbro.
Just precis. Fast den gubben bodde i Borensberg.Tag det rätta...
San Martin är riktigt bra. Särskilt i brons. Tänk om det skulle finnas en på k&s precis just nu. Då. Borde du nypa den direkt!Grymt, tack för heads-up.
Om man inte har råd med en Willard, vad är bästa alternativet enligt er i tråden? King Turtle, vanlig svart Turtle, SAN Martin, Smiths?
Aj då, hoppas hon är ok! Min sambo gjorde en liknande grej. Stoppade in fingret i en stavmixer och tröck på knappen
Försökte nyligen hävda att ”tröck” bara är en gammal böjningsform. Det gick sådär. Hittade ingen vidare bevisföring i frågan, men inte heller något emot. Så utfallet blev sådär."Tröck". Nu fick jag hemlängtan...
Jag hävdar att den korrekta böjningen av mås är mäss.Försökte nyligen hävda att ”tröck” bara är en gammal böjningsform. Det gick sådär. Hittade ingen vidare bevisföring i frågan, men inte heller något emot. Så utfallet blev sådär.
Hmm.. ok, då är det ok pris. Tyckte många låg ute för över 6 för bara några veckor sedan.Stämmer bra din bedömning, sålde min för ett bra tag sen i mycket gott skick och ett extra gummi för 5000kr + frakt.
Mer går kanske att få men det hade inte jag tid att vänta på .
Haha ja det borde jag verkligen!San Martin är riktigt bra. Särskilt i brons. Tänk om det skulle finnas en på k&s precis just nu. Då. Borde du nypa den direkt!
Tack. Konstigt, googlade på den sidan förut men då funkade den inte. Där var den ju lite billigare.Köpte min härifrån, frakten gick snabbt och dom löste ett garantiärende utan krångel.
https://watchunique.com/product-category/root-catalog/seagull-1963-original/
Jag tycker synd om dig, retroaktivt.Jag hade lite osis förra hösten.
Skar frigolit till en grund och hade missat att låsa fast bladet i mattkniven, så det kom ut på ett annat ställe än jag tänkt mig. Samma ställe som jag hade mitt finger.
Det värsta var att ingen på bygget tyckte synd om mig.
Tack vännen.Jag tycker synd om dig, retroaktivt.
Och är man från Östergötland så heter det "tröck". Det är sen gammalt.
Jo men man vet ju inte vad dom sen gick för efter mångas hårdprut.Hmm.. ok, då är det ok pris. Tyckte många låg ute för över 6 för bara några veckor sedan.
French Connection?Ett glas vin och fredagsfilm. Rätt svar på filmen belönas med ett klockarmband i 20 eller 22 mm. Kommer på posten.
Nix!French Connection?
The conversation.Ett glas vin och fredagsfilm. Rätt svar på filmen belönas med ett klockarmband i 20 eller 22 mm. Kommer på posten.