Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för ett snabba svar.Mycket Rolex är det ju, helt klart. Mercedes visare och allt.
Mig veterligen har dock inte Rolex någon icke GMT variant i Root Beer.
Applicerade index är precis vad det låter som. Alltså ditlimmade index och inte målade direkt på tavlan.
Edit: Jag vet inte om det är mer ok för Squale att låna design än för andra märken. Det är ingenting jag lägger någon som helst vikt vid heller
Vafan!!
Förjävligt! Måste ju kräva ersättning!
Det var det värsta!
Är det en automat det där?Med en skitig ratio tog vi en fika mitt i älven
Som kuriosa kan en tredje variant nämnas: stämplade index. Det är när indexmarkörerna trycks ut från själva tavlan bakifrån, vilket gör att utbuktningen på andra sidan blir index. Denna målas oftast också för att synas tydligare. Vet att Seiko har några dykare i de högre segmenten med denna metod.Vad menas med applicerade index?
Snygga bilder. Är sugen en two tone klocka egentligen men känns som rootbeer är en het kandidat. Man börjar bli gubbe...
Står den på egna ben eller är det för mycket Rolex över den?
Är Squale mer ok än andra märken när man har (lånat) design av sub?
Står du bakom budskapet, @LennyK? Är det inte förlegat att män är fyrkantiga? Kräv svar från dem!
Tackar! Certina Cascadeur inköpt här på forumet för en femhundring. Känns affodableRiktigt cool certina du har!
Finns mer eller mindre samma boett utan heliumventil och 500m med automat men denna på 1000m är QuartzÄr det en automat det där?
Riktigt fräck med dom hoodade luggarna.
Väldigt affordable då juTackar! Certina Cascadeur inköpt här på forumet för en femhundring. Känns affodable
Vi pratar stöld av performance art här!Jag får ta och kika närmare på det där . Om inte annat får jag väl ta ett snack med ledarna i firman hur en sån pose ska se ut. Det är inget man bara hafsar fram sådär
Som kuriosa kan en tredje variant nämnas: stämplade index. Det är när indexmarkörerna trycks ut från själva tavlan bakifrån, vilket gör att utbuktningen på andra sidan blir index. Denna målas oftast också för att synas tydligare. Vet att Seiko har några dykare i de högre segmenten med denna metod.
Wow den där var cool!!Å där har man läst ikapp
Alltså klock-totte-bror. Den där är så himla snygg. Vad heter den? Hur får jag tag i en? Jag känner nog att jag vill ha en...hjälp en stackare här!
Tack, Citizen JP1090-86EWow den där var cool!!
Ja jäklar nu sprack det upp här med. Äntligen!Helg och kanonväder
Trevlig helg allihopa
TackarHurra hurra! Ha en fin dag broder
HahaHaha, ja det var nog det finaste paket jag någonsin fått faktiskt!
Tjolahopp!
Ska jag köra?
Känns det legit så kör!Tjolahopp!
Ska jag köra?