Acos
Guld
Fruktansvärt de e stunder som denna man lever för, säger jag som om jag vore nån profet men att sitta vid vattnet och äta perfekt grillade burgare sätter verkligen guldkant i vardagenSer trevligt ut det där
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fruktansvärt de e stunder som denna man lever för, säger jag som om jag vore nån profet men att sitta vid vattnet och äta perfekt grillade burgare sätter verkligen guldkant i vardagenSer trevligt ut det där
Såg ju riktigt trevlig utNy dag, ny klocka.
Nine Four Successor!
Såg trevlig ut. Hade totalt missat, så jag fick googla lite. Stämmer det verkligen med 10atm WR, Seiko NH35 OCH bara 10,5mm tjock? Sjukt bra i sånna fall.Ny dag, ny klocka.
Nine Four Successor!
Din önskan är min lag!Grattis, massor av bilder tack. På en gång helst
Yes sir!Såg trevlig ut. Hade totalt missat, så jag fick googla lite. Stämmer det verkligen med 10atm WR, Seiko NH35 OCH bara 10,5mm tjock? Sjukt bra i sånna fall.
Står du bakom budskapet, @LennyK? Är det inte förlegat att män är fyrkantiga? Kräv svar från dem!
Vattentålig: 5ATM/50m (tål simning)
Just det där sista ”rådet” hade då inte jag följt.. vad säger ni? Skulle ni välja en 5atm för en simtur?
Riktigt snygg Hade jag jag gissat dock hur tjock den är med hjälp av bilderna så hade jag nog gissat på 12,5mmDin önskan är min lag!
Yes sir!
Lite mer bilder (snabba och dåliga):
Trevlig fredag alla!
Absolut går det bra att bada med 5atm
Din önskan är min lag!
Yes sir!
Snyggt! Affordable?Fortis använder denna metod för bl a Classic Cosmonauts och Flieger Pro m fl. det är riktigt snyggt med knivskarpa siffror.
bild från Worn and Wound
Nej.Kan man fira på ett bättre sätt?
Mycket bra, mycket bra Tackar för det.Din önskan är min lag!
Yes sir!
Den ser mycket bra ut. Ser fram emot min.Din önskan är min lag!
Yes sir!
Grymt, tack för heads-up.Fick nyss Mail från Timefactors om att han ska släppa en version av den snart, för 335 pund. https://www.timefactors.com/prs68willard.htm
Annonsen las väl ut för mindre än en timme sen?Är det ngt jag missar här? Varför blir inte denna såld? Har LE hypen svalnat ngt?
https://klocksnack.se/threads/squale-1545-le-4800kr.135626/
För sliten för pengen, brukar gå för 5isch men då ska det vara bra skick.Är det ngt jag missar här? Varför blir inte denna såld? Har LE hypen svalnat ngt?
https://klocksnack.se/threads/squale-1545-le-4800kr.135626/
Annonsen las väl ut för mindre än en timme sen?
Snyggt! Affordable?
Stämmer bra din bedömning, sålde min för ett bra tag sen i mycket gott skick och ett extra gummi för 5000kr + frakt.För sliten för pengen, brukar gå för 5isch men då ska det vara bra skick.
Gick ju en ok för 4500 tex...
Har du haft någon turtle? (Mini räknas inte )Grymt, tack för heads-up.
Om man inte har råd med en Willard, vad är bästa alternativet enligt er i tråden? King Turtle, vanlig svart Turtle, SAN Martin, Smiths?