• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

258D6F76-559C-46A2-8208-BF64937209F7.jpeg
Då har man fått in nytt...h...ete vilken klocka å sitta bra,mycket nöjd!
Och första gången man kortade länk själv....minst sagt ett äventyr, det flög sprintar både hit å dit,får hoppas att allt sitter som det ska.
Tack @Nilas , det kommer nog bli fler zodiacer åt mitt håll
Riktigt läcker den där, jag bestämde mig för att ta den två minuter efter att @Nilas skrev att den var såld :sorry:
Hojta till om du tröttnar :)

Tack. Konstigt, googlade på den sidan förut men då funkade den inte. Där var den ju lite billigare.

Kollade nyss på "just one more watch" när han snackar om "fake" Hmm. Förstår ungefär vad han menar och känns fel på nåt sätt. Jämför jag watchunique med seagull1963.org är det ju vissa skillnader.

Kan heller inte släppa hur mycket jag gillar bor på DH 1964.

Svårt det här.

Mjo, vad jag förstått det som så kostar en äkta Seagull 1963 cirka två-fyra gånger mer än vad dom andra "Seagull 1963" kostar.

Har för mig att det finns en tråd på WUS får dom diskuterar detta närmare.

Men då är det ju enkelt :) Kolla om @FilPro har sin srp777 kvar till försäljning. Annars srpc23 som är riktigt najs med grå sunburst. Eller tar du @Hjelm 's San Martin bronsare för att känna av 6105 känslan av boetten. Eller en i stål :happyhappy:
Sicken enabler du är! Känner att det finns en risk att gå all-in willard-nördande...”Älskling vi ska inte se Apoc Now ikväll”...bra att börja med @FilPro då!

Tillbaka
Topp