• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Stort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten :rolleyes:
A9E4BF32-277C-4E9B-AAF0-1FD0D4B1FBDC.jpeg
Dubbel Grattis känns på sin plats. Efter att du började posta bilder på den där. Har den seglat högt upp på listan över "klocka jag ska ge mig själv när jag fyller 40" listan. Så jäkla härlig klocka :hungry:
Själv tränar jag rodel inför nästa olympiad. Om jag kan hitta ett land som vill ha mig o_O
DSC_0038.JPG

Ahh, jag såg den i sälj-tråden! Väldigt fin ... blev lite sugen men kunde hålla mig hähä! Grattis till lyckad försäljning!

Nope!
Allt verkar bara vara fantastiskt...
Får väl se om det kommer nåt mer matnyttigt i nåt mejl efter helgen!
Ni i tråden sitter på första parkett! :)
Keep us posted! Intressant att se vad dom förväntar sig av dig..... man ger inte pengar bara sådär :p

Dubbel Grattis känns på sin plats. Efter att du började posta bilder på den där. Har den seglat högt upp på listan över "klocka jag ska ge mig själv när jag fyller 40" listan. Så jäkla härlig klocka :hungry:
Själv tränar jag rodel inför nästa olympiad. Om jag kan hitta ett land som vill ha mig o_O
DSC_0038.JPG
Tackar :) Och kul att inspirera.
Lycka till.

Jag hade lite osis förra hösten.
IMG_20190920_013959.jpg
IMG_20190920_013754.jpg
IMG_20190920_013742.jpg

IMG_20190919_164605.jpg

Skar frigolit till en grund och hade missat att låsa fast bladet i mattkniven, så det kom ut på ett annat ställe än jag tänkt mig. Samma ställe som jag hade mitt finger.:bag:

Det värsta var att ingen på bygget tyckte synd om mig.:sorry:
Känslan man aldrig glömmer,
Skar av min topp fram till nageln en gång.
Men hennes va värre halva nageln va borta så va en större bit,4 stygn.

Nada! Skx009 är min baby hittills!
Men då är det ju enkelt :) Kolla om @FilPro har sin srp777 kvar till försäljning. Annars srpc23 som är riktigt najs med grå sunburst. Eller tar du @Hjelm 's San Martin bronsare för att känna av 6105 känslan av boetten. Eller en i stål :happyhappy:
Inget allvarligt men här är vi.
Frugan skar av en bit av fingertoppen just när jag öppnar en öl och tänt grillen :D

B9877BF1-AEC2-4156-AB67-0BFA0FA9F0AA.jpeg
Ah fy vad trist :(
Aj då, hoppas hon är ok! Min sambo gjorde en liknande grej. Stoppade in fingret i en stavmixer och tröck på knappen :banghead:
Nä nu räcker det :facepalm: Hur gick det där då? :eek:
:hilarious:
San Martin är riktigt bra. Särskilt i brons. Tänk om det skulle finnas en på k&s precis just nu. Då. Borde du nypa den direkt! :rolleyes:
Den är jäkligt najs :)

258D6F76-559C-46A2-8208-BF64937209F7.jpeg
Då har man fått in nytt...h...ete vilken klocka å sitta bra,mycket nöjd!
Och första gången man kortade länk själv....minst sagt ett äventyr, det flög sprintar både hit å dit,får hoppas att allt sitter som det ska.
Tack @Nilas , det kommer nog bli fler zodiacer åt mitt håll
Tack själv. Kul att du blev nöjd men det trodde jag nog. Det är en kanonklocka. Sitter fint på dig :).

Tillbaka
Topp