Hehe, delade meningarRäknas den där som dykare?
Edit: är ju compressor style ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, delade meningarRäknas den där som dykare?
Nu får ni snart sluta prata turtle, jag kommer ju snart köpa en igen annars
Allt mindre än 2000m vattentäthet är icke godkänt för den tjockleken.Det finns dykare, sen finns det dykare
Bara 14mm juAllt mindre än 2000m vattentäthet är icke godkänt för den tjockleken.
Ser sååå mycket mer ut än 14mm!Bara 14mm ju
Visst ser den , ju tjockare ju bättreSer sååå mycket mer ut än 14mm!
Tredje gången gillt som det så vackert heter .Nu får ni snart sluta prata turtle, jag kommer ju snart köpa en igen annars
Men om man provat två och sålt båda rätt omgående så kan man väl inte behålla den tredje? Hum.. Padi, sla033 ( för dyr ) , srp777
Grymt fin och lätt värd pengarna .Släpper den för 2k inkl spårbar frakt för mikrofolk. Ruskigt bra klocka för den pengen om jag får säga det själv
Ja det är väl såTredje gången gillt som det så vackert heter .
Mer tidlöst blir det inte om man gillar TurtleNu får ni snart sluta prata turtle, jag kommer ju snart köpa en igen annars
Men om man provat två och sålt båda rätt omgående så kan man väl inte behålla den tredje? Hum.. Padi, sla033 ( för dyr ) , srp777
Nu bör ju någon slå till härSläpper den för 2k inkl spårbar frakt för mikrofolk. Ruskigt bra klocka för den pengen om jag får säga det själv
Tror det.Fyller man diamant vid 6000?
Hur tjock?
15,5Hur tjock?
Skön känsla runt 15 mm.
Börjar bli lite topptungtSkön känsla runt 15 mm.
Det är då man byter ut länken mot band.Börjar bli lite topptungt
Nej ingen isad DJ, har bara denna. Minst lika bra . Min 6000 present kommer ju inte förrän i nästa vecka. Den ska alltid komma tre eller fyra dagar efter, det är sen gammalt .Tror det.
Har du skaffat en isad datejust att visa upp i ditt nästa inlägg?
Grattis till 6k inläggNej ingen isad DJ, har bara denna. Minst lika bra . Min 6000 present kommer ju inte förrän i nästa vecka. Den ska alltid komma tre eller fyra dagar efter, det är sen gammalt .
Skål på er kamrater .
Den har vart på tapeten ja. Jag ondgjorde mig över märket och någon (eventuellt du) postade denna bild till försvar för märket.Har jag frågat om den här förut?
Stort tack. Helt denna tråden och dess inneboendes förtjänst .Grattis till 6k inlägg
Grattis din spjuverFyller man diamant vid 6000?
Grattis ändå!Nej ingen isad DJ, har bara denna. Minst lika bra . Min 6000 present kommer ju inte förrän i nästa vecka. Den ska alltid komma tre eller fyra dagar efter, det är sen gammalt .
Skål på er kamrater .
Så var det ja. Undrade varför jag hade en flik öppen.Den har vart på tapeten ja. Jag ondgjorde mig över märket och någon (eventuellt du) postade denna bild till försvar för märket.
Grattis din spjuver
Tack vänner .Grattis ändå!
Inte bara matt. Fade-struktur på tavlan.Den släpps snart i mattblå och utan kompassring.
The conversation va?Ett glas vin och fredagsfilm. Rätt svar på filmen belönas med ett klockarmband i 20 eller 22 mm. Kommer på posten.
Huzzah! 6k! 5990 inlägg i bara denna tråden också!Stort tack. Helt denna tråden och dess inneboendes förtjänst .