Stort tack chefen . Utan denna tråden så hade det aldrig hänt så det mesta är ju din förtjänst om man säger så . Det är jag som ska tacka.Huzzah! 6k! 5990 inlägg i bara denna tråden också!
Vi andra är tacksamma för din närvaro!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack chefen . Utan denna tråden så hade det aldrig hänt så det mesta är ju din förtjänst om man säger så . Det är jag som ska tacka.Huzzah! 6k! 5990 inlägg i bara denna tråden också!
Vi andra är tacksamma för din närvaro!
Den var fin Blir det BorreBurgare sen?Dags att filea lite bjässar
Tack!håller med om takten, men härligt att scrolla bland alla fina bilder! härlig klocka du har!
MumsDags att filea lite bjässar
Det gjorde du helt rätt i. Låter mer lämpligt en kväll som denna än att sitta in framför en blågrådassig film om en jäkla konversationThe conversation va?
Säkert sjua på den men jag har ju fasen målat garage och satt upp en studsmatta!
Stort tack. Helt denna tråden och dess inneboendes förtjänst .
Tack själv!Stort tack. Helt denna tråden och dess inneboendes förtjänst .
Tack själv kompis .Grattis! Tack för alla kul inlägg samt fina bilder på mängder av roliga ur.
Jo, vädret var nice att jobba i men tyvärr hatar jag både att måla och sätta upp studsmattor så filmen hade jag hellre sett (om) faktisktDet gjorde du helt rätt i. Låter mer lämpligt en kväll som denna än att sitta in framför en blågrådassig film om en jäkla konversation
Vi har oxå tagit emot några stycken.Har idag (igen) blivit ofrivilliga väktare över en Tornseglares öde. Varför har de så bråttom att försöka flyga när de inte växt färdigt
Dags att stänga några flikar ....
ALDRIG!Dags att stänga några flikar ....
Men nu har du det gjort. Ett tröstpris (och belöning för väl utfört hantverk) i form av ett 22 mm perlon kommer på posten. PM:a din adress bara.Jo, vädret var nice att jobba i men tyvärr hatar jag både att måla och sätta upp studsmattor så filmen hade jag hellre sett (om) faktiskt
More is more!Dags att stänga några flikar ....
Sweet! Grattis!Stort tack för alla gratulationer va underbara ni är.
Blev ett köp förresten
Snyggt! Har varit så sjukt sugen på tropic senaste tiden. Vart kommer det ifrån och hur känns det?
WTF, sicken grej! Det här måste ju vara beviset att arbete lönar sig?!Men nu har du det gjort. Ett tröstpris (och belöning för väl utfört hantverk) i form av ett 22 mm perlon kommer på posten. PM:a din adress bara.
Tackar, det värsta är dock att jag har inget vettigt alls att sägaGrattis @Nilas , fasen inte dåligt, du måste fan ha mycket att säga du
Tycker allt att det mesta du säger är ofta både roligt och vettigt, så det såTackar, det värsta är dock att jag har inget vettigt alls att säga
Kände oxå hur det brände till i bröstet. Tröck. Till och med ordlistan i telefonen reagerar. =)"Tröck". Nu fick jag hemlängtan...
Tjalla inte, men Marx och Engels hade rättDet här måste ju vara beviset att arbete lönar sig?!
Jag vet inte vad detta är men har bara hört gott om Zuludivers tropic. Finns på bl.a. Watchgecko men även svenska Royal Straps.Snyggt! Har varit så sjukt sugen på tropic senaste tiden. Vart kommer det ifrån och hur känns det?
Borealis ”tropics” har jag hört ska vara bra...?
Snyggt! Har varit så sjukt sugen på tropic senaste tiden. Vart kommer det ifrån och hur känns det?
Borealis ”tropics” har jag hört ska vara bra...?
Grym kombo. Satt som en smäck det där.
TackarSweet! Grattis!