Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jönköping levererar![]()
ja det fick bli både första titten på Apocalypse Now och första Turtle samma dygn @KlockTotte!
tackar @FilPro för toppenaffär! Gött att ha en kran i hemstaden...
Haha, trodde nästan att det var mig du menade!Jo, men jag såg en stackare med 7000 inlägg tidigare idag och typ 1200 gillanden. Inte så uppskattad alltså...
Han skriver å andra sidan nästan bara spydigheter till folk, så inte så förvånande kanske...![]()
Hack i häl! Jag lovar, jag är ingen stalker!Se där! Sitter själv i Varamon, gött idag i motala![]()
Mett i vala, det ligger i Härjedalen enligt bröderna Ljusberg!Snart har vi nog bevisat att Östergötland är världens mitt.
Mett i vala, det ligger i Härjedalen enligt bröderna Ljusberg!
Sveriges mitt är här!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Flataklocken
Ja det är ju en lösning. Men för de pengarna köper jag hellre en Stowa.Köp båda!
Kul! Första turen med PBR:en är bäst. Och grattis till klockan!![]()
ja det fick bli både första titten på Apocalypse Now och första Turtle samma dygn @KlockTotte!
Med tanke på Motalas storlek är det svårtHaha, trodde nästan att det var mig du menade!
Hack i häl! Jag lovar, jag är ingen stalker!
![]()
Arne ljusberg skrev en dikt på mål. Den handlar om att när han var barn, låg världens mitt bakom en sten i hagen!Jag sade världen, inte Sverige.![]()
![]()
Härliga käkben ändå!Tror inte han var med i den. Det var en favorit när jag växte upp, har sett den åtskilliga gånger.
Du kanske tänker på Benjamin Bratt, som spelar Paco, som blir polis efter sin militärtjänstgöring?
![]()
Tror för övrigt han var Julia Roberts ligg för ett tag sen? I nutid, alltså.
Som Donald J. Trumps far. Han tar det till nästa nivå!Härliga käkben ändå!![]()
Det där är ju Dr Phil med toupéSom Donald J. Trumps far. Han tar det till nästa nivå!
![]()
En mix av honom och Lasse Åberg?Det där är ju Dr Phil med toupé![]()
Ser ut som öronen hör till toupén. Lite Lasse Åberg-vibbar därDet där är ju Dr Phil med toupé![]()
Det där är ju Dr Phil med toupé![]()
En mix av honom och Lasse Åberg?![]()
Great minds in the microbrand thread think alike?Ser ut som öronen hör till toupén. Lite Lasse Åberg-vibbar där![]()
Höger ansiktshalvan ser ut som Dr Phil och den vänstra som Lasse. Mystiskt så det förslårEn mix av honom och Lasse Åberg?![]()
Och är där inte lite Nicholas Cage med?Great minds in the microbrand thread think alike?
Dr. Phil goes Uffe Larsson, och blandar sina gener med Lasse Åberg och Burt Reynolds.
Fel -Självcensur.Och är där inte lite Nicholas Cage med?![]()
Donald kan ha kallat henne storasyster!Fel -Självcensur.
GW ON TOUR![]()
Flaggar för detta udda mästerverk som kommer på SVT1 ikväll![]()