Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så som han höll på är han inte ens värd en flik
Det där kan va bland det skummare öron jag settSom Donald J. Trumps far. Han tar det till nästa nivå!
Såg ju ut som det var gjort för klockan! Hur är passformen och vad är det för BoR?Prövar nyare BoR på DH:n - tankar?
Skulle säga att det är mer än en ok uppsättning
Det är dessa två herrar som får arbetstid just nu. På avbytarbänken (läs klocklådan) ligger en Helm Vanuatu och en Deepsea. Helt ok uppsättning ändå
Snackar vi en äkta Rolex Deepsea Sea-Dweller ultra thick deep depth James Cameron goes Mariner’s Trench watch?På avbytarbänken (läs klocklådan) ligger en Helm Vanuatu och en Deepsea. Helt ok uppsättning ändå
Har för mig att det endast tillverkades 6 stSnackar vi en äkta Rolex Deepsea Sea-Dweller ultra thick deep depth James Cameron goes Mariner’s Trench watch?
Ja, jag överdrev lite.Har för mig att det endast tillverkades 6 st
Ligger det inte en ute för under 5?Någon som vill sälja sin 1545 Mikro LE?
ca 5,000kr går de för va?
Ligger en på K&S om jag inte minns fel.Någon som vill sälja sin 1545 Mikro LE?
ca 5,000kr går de för va?
Ligger det inte en ute för under 5?
Ja men tänkte se om det finns en i finare skick Om inte kanske jag går för den. Kanske!Ligger en på K&S om jag inte minns fel.
Tror de brukar ligger lite högre i pris då. Det är ju en strikt begränsad specialtillverkad mikroutgåva!!Ja men tänkte se om det finns en i finare skick
5,5 då Såldes ju någon fin för det innan.Tror de brukar ligger lite högre i pris då. Det är ju en strikt begränsad specialtillverkad mikroutgåva!!
Var det inte något utländskt forum som hade en för 8-9 papp till salu?
Låg någon på bukten som gick på över 10' har jag för mig.Tror de brukar ligger lite högre i pris då. Det är ju en strikt begränsad specialtillverkad mikroutgåva!!
Tror de brukar ligger lite högre i pris då. Det är ju en strikt begränsad specialtillverkad mikroutgåva!!
Aa precis, tänkte se om någon har en i bra skick som vill bli av med den. Alltid kul med en specialare.Vill minnas att den senaste som såldes, som var i fint skick, gick för cirkus 5 tkr.
Edit: pucktvåa
Det övre spannet var bara en passus med anledning av eBay-priset.5,5 då Såldes ju någon fin för det innan.
8-9 är ju för mycket. Då finns det bättre klockor att köpa, lite vanligare dock så klart
Halvslak alltsåVet inte vad ni får för associationer av denna öl...
Jag vet hur jag tänker iallafall!
Betyget på ölen kanske ni undrar över?
Jag säger 3 av 5 erektioner...
Det är väl den @LennyK har Be om lite suktbilder vetja!Ja, jag överdrev lite.
Jag har en liten dröm om att äga den vanliga D-Blue någon gång. Även om den är för stor för mig att bära.
Man har ju hört om att fastna med skägget i brevlådan,du kan göra en variant med mustachenSöker ett bra ställe att fästa min mustasch...
Det var slaktVet inte vad ni får för associationer av denna öl...
Jag vet hur jag tänker iallafall!
Betyget på ölen kanske ni undrar över?
Jag säger 3 av 5 erektioner...
Prövar nyare BoR på DH:n - tankar?