• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag förstår att min herre tvivelsutan tänker på den skandalomsusade amerikanska skådespelaren Lou Diamond Phillips!
DE8FD72C-9B40-42DD-AFEC-1C48EFABF44A.jpeg
Navajo navajo...

Guldstjärna till den som plockar den referensen.
Did you see the size of that god damned chicken?!

Såg en intervju med honom för några år sedan när han pratar om hur löjligt han tycker det är med folk som låtsas vara satanister.:pirate:
Han avslutar med sitt signatur-skrik och poängterar att han "just scared the shit out of my cat". :p

Hahaha, underbart! Jag såg honom på Fryshuset för ett år sedan, suverän konsert! Du ser mig vid pilen, bredvid killen i svart tröja :D

Screenshot_20200729_235443.jpg

Hälsar på i @Jockinho bois hemtrakter. :happyhappy:
20200801_130716.jpg

Jag gillar statistik.
Och nu när jag har tråkigt i repan passar jag på att sammanställa lite sådan även fast det bryter mot den princip som ligger till grund för följande siffror.
Förklaring kommer.

Jag har nu gjort 2047 inlägg (detta ej inräknat) och som tack erhållit 17023 gillanden.
Det ger ett snitt på 8,3 gillanden/inlägg.

Ambitionen när jag reggade mig var att inte skriva massa skit. Därför satte jag ett mål på 10 gillanden/inlägg för att inte häva ur mig en massa dravel som ingen uppskattar.
Jag försöker alltså tänka mig för innan jag publicerar.
Det ni får se är kanske 75% av det jag skriver. 25% blir det "markera allt" och radera på.
Tror att alla är gladare för det, även om ni ju inte vet vad jag strukit...

På det hela taget har det gått enligt plan. Det är en massa "tack" och annat kort som drar ner statistiken en aning, men som sagt. Bra på det hela taget.:)

Bara så ni vet.
Lediga.

Intressant med statistik. blev tvungen att kolla min egen. 518 inlägg 5645 gilla, 10,9 gillanden/post. Postar mest bilder och det drar upp statistiken.:)
Äsch, bry dig inte om det. Som watcharound skriver så handlar likes mer ofta om bilder än faktiskt innehåll, märks tydligt på vissa användare som har ett par hundra inlägg med typ 12000 likes. ;)

Hälsar på i @Jockinho bois hemtrakter. :happyhappy:
20200801_130716.jpg

Äsch, bry dig inte om det. Som watcharound skriver så handlar likes mer ofta om bilder än faktiskt innehåll, märks tydligt på vissa användare som har ett par hundra inlägg med typ 12000 likes. ;)
Jo, men jag såg en stackare med 7000 inlägg tidigare idag och typ 1200 gillanden. Inte så uppskattad alltså...:rolleyes:
Han skriver å andra sidan nästan bara spydigheter till folk, så inte så förvånande kanske...:eek:

Jo, men jag såg en stackare med 7000 inlägg tidigare idag och typ 1200 gillanden. Inte så uppskattad alltså...:rolleyes:
Han skriver å andra sidan nästan bara spydigheter till folk, så inte så förvånande kanske...:eek:
Själv snittar jag 6,7 likes/inlägg. Är inte den som räds konstiga trådar eller kommentarer!
INGEN annan tråd ger dock så frikostigt med likes på kommentarer som denna!
Så hög nivå här :)

Tillbaka
Topp