• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Sommaren gör comeback så då hänger vi på stranden. Lite kontraster med stranden nu och NHL-hockey i natt men jag gillart :)
DSC_0040.JPG
När börjar matcherna?

Morgonstund har f-n ingenting gott i mund, :shifty: men jag önskar en god morgon till alla ni "normala" som vaknar om ett tag....
SRP777_2.jpg
Det bandet var helt underbart :) Snyggt som faen Pär! :happyhappy:
Vackra fåglar med underbar ”somrig” sång!
Hela deras tillvaro handlar ju om att flyga, deras flyghöjd avgörs av lufttrycket, då maten, sk ”luftplankton” inte kan styra flyghöjden utan regleras av luftens densitet.
Därför hade nog er kompis bråttom ut i luften.
Underbara människor som gör en räddningsinsats! :)
Tack snälla :)
Tyvärr överlevde stackarn inte. Låg död imorse :( Antagligen pga skadorna. Får hålla tummarna att syskonen inte har lika bråttom ut och får växa till sig lite innan de försöker få luft under vingarna.
Den här får muntra upp mig lite. Dyster bild dock..
IMG_20200801_120943.jpg

Senast ändrad:
Alltså, är faktiskt lite ledsen över att ingen här huggit på min annons... Jag menar, om jag inte får sålt denna så måste jag ta ett extrajobb som grävskopechaffis och har inte tid att hänga i den här tråden och då kommer jag bli deprimerad och inte kunna ta hand om barnen som hamnar på anstalt och börjar knarka. :(
Säger inte att det bara är erat fel i så fall (men ganska mycket).
#köpnu #fårabatt

IMG_20200801_123741.jpg

Det bandet var helt underbart :) Snyggt som faen Pär! :happyhappy:

Tack snälla :)
Tyvärr överlevde stackarn inte. Låg död imorse :( Antagligen pga skadorna. Får hålla tummarna att syskonen inte har lika bråttom ut och får växa till sig lite innan de försöker få luft under vingarna.
Den här får muntra upp mig lite. Dyster bild dock..
IMG_20200801_120943.jpg
Jag är väldigt naturintresserad, brukar tänka lite Darwin när sånt här händer!
Det handlar om att den bäst anpassade överlever och bidrar till artens utveckling!
Hårt men sant!
Märk väl att jsg inte skrev den starkaste!

Jag är väldigt naturintresserad, brukar tänka lite Darwin när sånt här händer!
Det handlar om att den bäst anpassade överlever och bidrar till artens utveckling!
Hårt men sant!
Märk väl att jsg inte skrev den starkaste!
Ja det är ju naturens gång. Naturen är hård, så är det bara. Imponerad av människor som arbetar med djur och inte minst de som gör det ideellt, helt fantastiskt :)

Alltså, är faktiskt lite ledsen över att ingen här huggit på min annons... Jag menar, om jag inte får sålt denna så måste jag ta ett extrajobb som grävskopechaffis och har inte tid att hänga i den här tråden och då kommer jag bli deprimerad och inte kunna ta hand om barnen som hamnar på anstalt och börjar knarka. :(
Säger inte att det bara är erat fel i så fall (men ganska mycket).
#köpnu #fårabatt

IMG_20200801_123741.jpg
Den är riktigt cool och fin. Men har ju fler än jag behöver redan :bag: men någon borde verkligen knipa den :)

Hahahaha ja exakt! "He's got more issues than vouge". Gubben importerar fortfarande (tror jag) danska Prince-cigaretter och gjorde en trippel bypass-operation härom året. Fucking King!
Såg en intervju med honom för några år sedan när han pratar om hur löjligt han tycker det är med folk som låtsas vara satanister.:pirate:
Han avslutar med sitt signatur-skrik och poängterar att han "just scared the shit out of my cat". :p

Tillbaka
Topp