När börjar matcherna?Sommaren gör comeback så då hänger vi på stranden. Lite kontraster med stranden nu och NHL-hockey i natt men jag gillart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När börjar matcherna?Sommaren gör comeback så då hänger vi på stranden. Lite kontraster med stranden nu och NHL-hockey i natt men jag gillart
Sicken duo alltså, schnygga!Började dagen med en hederlig dasstömning. Go känsla att inviga en tom "guldfiskskål"
Kanonväder här på västkusten, ha en fin dag alla!
Bild från gårdagen men tänkte köra samma tema idag
Det bandet var helt underbart Snyggt som faen Pär!Morgonstund har f-n ingenting gott i mund, men jag önskar en god morgon till alla ni "normala" som vaknar om ett tag....
Tack snällaVackra fåglar med underbar ”somrig” sång!
Hela deras tillvaro handlar ju om att flyga, deras flyghöjd avgörs av lufttrycket, då maten, sk ”luftplankton” inte kan styra flyghöjden utan regleras av luftens densitet.
Därför hade nog er kompis bråttom ut i luften.
Underbara människor som gör en räddningsinsats!
Underbara färgerBörjade dagen med en hederlig dasstömning. Go känsla att inviga en tom "guldfiskskål"
Kanonväder här på västkusten, ha en fin dag alla!
Bild från gårdagen men tänkte köra samma tema idag
Man tackar! Det bästa är nog att båda är galet kompetenta både över och under vattenytan om nu någon undrar.Sicken duo alltså, schnygga!
Den där doxan är riktigt läcker!Man tackar! Det bästa är nog att båda är galet kompetenta både över och under vattenytan om nu någon undrar.
Orange äger i svenska inte-så-kristallklara-vatten
Tack, det tycker jag medDen där doxan är riktigt läcker!
Välkommen till diamantgänget!Fyller man diamant vid 6000?
Seriöst, är inte tröck svenska?Kände oxå hur det brände till i bröstet. Tröck. Till och med ordlistan i telefonen reagerar. =)
Den klockan är sååååå ball alltsåTack snälla sommaren för att du behagar att närvara lite igen, ha en grym lördag allihop!
Stort tackVälkommen till diamantgänget!
Nu är du King Diamond.Stort tack
Nej, tyvärr inte. Detta är sjön GlanSer härligt ut!
Bråviken?
Tack vännenDen klockan är sååååå ball alltså
Krona vid kl 6, det har jag inte sett förr.
Jag vet hur det uttalas.Nej, tyvärr inte. Detta är sjön Glan
Edit: Glan uttalas med fördel på Östgötska
App app app! Det finns bara EN King Diamond!Nu är du King Diamond.
Jag är väldigt naturintresserad, brukar tänka lite Darwin när sånt här händer!Det bandet var helt underbart Snyggt som faen Pär!
Tack snälla
Tyvärr överlevde stackarn inte. Låg död imorse Antagligen pga skadorna. Får hålla tummarna att syskonen inte har lika bråttom ut och får växa till sig lite innan de försöker få luft under vingarna.
Den här får muntra upp mig lite. Dyster bild dock..
Neil Diamond ?Nu är du King Diamond.
Mmm.App app app! Det finns bara EN King Diamond!
Abigail är en av världens bästa plattorMmm.
Värdens gladaste snubbe 35 år i rad enligt Vogue...
Ja det är ju naturens gång. Naturen är hård, så är det bara. Imponerad av människor som arbetar med djur och inte minst de som gör det ideellt, helt fantastisktJag är väldigt naturintresserad, brukar tänka lite Darwin när sånt här händer!
Det handlar om att den bäst anpassade överlever och bidrar till artens utveckling!
Hårt men sant!
Märk väl att jsg inte skrev den starkaste!
Ahh, då vet du ju. Jag bor i Svärtinge, mellan Finspång och Norrköping!Jag vet hur det uttalas.
Mormor bodde i Finspång, så jag är bekant med sjön i fråga.
Även ordet "glana" får mig att längta hem.
Den är riktigt cool och fin. Men har ju fler än jag behöver redan men någon borde verkligen knipa denAlltså, är faktiskt lite ledsen över att ingen här huggit på min annons... Jag menar, om jag inte får sålt denna så måste jag ta ett extrajobb som grävskopechaffis och har inte tid att hänga i den här tråden och då kommer jag bli deprimerad och inte kunna ta hand om barnen som hamnar på anstalt och börjar knarka.
Säger inte att det bara är erat fel i så fall (men ganska mycket).
#köpnu #fårabatt
Hahahaha ja exakt! "He's got more issues than vouge". Gubben importerar fortfarande (tror jag) danska Prince-cigaretter och gjorde en trippel bypass-operation härom året. Fucking King!Mmm.
Värdens gladaste snubbe 35 år i rad enligt Vogue...
Checkade precis ut en av dina grannar. En Annika. Ipred kan ta sig i arslet.Ahh, då vet du ju. Jag bor i Svärtinge, mellan Finspång och Norrköping!
Såg en intervju med honom för några år sedan när han pratar om hur löjligt han tycker det är med folk som låtsas vara satanister.Hahahaha ja exakt! "He's got more issues than vouge". Gubben importerar fortfarande (tror jag) danska Prince-cigaretter och gjorde en trippel bypass-operation härom året. Fucking King!
Jag förstår att min herre tvivelsutan tänker på den skandalomsusade amerikanska skådespelaren Lou Diamond Phillips!App app app! Det finns bara EN King Diamond!