Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart gungade vågorna dig?Fantastiskt dag i skärgården med LE’n
Näst-intill blueballs på den dåda...inget man ens önskar sin fiende hähäVet inte vad ni får för associationer av denna öl...
Jag vet hur jag tänker iallafall!
Betyget på ölen kanske ni undrar över?
Jag säger 3 av 5 erektioner...
UnderbartMin fru kom hem med en gåva till mig idag, vi firar femårig bröllopsdag.
En fin orange hoody i ett fint paket. Går in och tar på mig den och samtidigt glider den nya scuba dude från @Von på, lätt matchande.
Frun ser resultatet och skrattar lite lätt och säger: självklart har du en matchande klocka
Orange perlonband till den där!Min fru kom hem med en gåva till mig idag, vi firar femårig bröllopsdag.
En fin orange hoody i ett fint paket. Går in och tar på mig den och samtidigt glider den nya scuba dude från @Von på, lätt matchande.
Frun ser resultatet och skrattar lite lätt och säger: självklart har du en matchande klocka
Haha älskar alla fruar och flickvänner som kärleksfullt himlar med ögonen åt sin klockdåreMin fru kom hem med en gåva till mig idag, vi firar femårig bröllopsdag.
Grattis!Min fru kom hem med en gåva till mig idag, vi firar femårig bröllopsdag.
Har jag missat den där nere på strömpilen eller beställer du?Vet inte vad ni får för associationer av denna öl...
Jag vet hur jag tänker iallafall!
Betyget på ölen kanske ni undrar över?
Jag säger 3 av 5 erektioner...
Brukar gå in på olika bolag när jag är ute på mina jobbresor. Denna haffade jag i Hemavan!Har jag missat den där nere på strömpilen eller beställer du?
Det var på tiden hon glömde klock ölenSambon tycker tydligen att man hittar på... ”Du började med dusch,slip öl och grill öl nu är det rensa fisk öl,åka bil öl,semester öl,lackerings öl etc.. förstår inte alls vad om menar
HahahDet var på tiden hon glömde klock ölen
Du är bra modig med ett glas rödpang mellan benen utan konstigheterSparven är lämnar hos svärföräldrarna för andra dagen och jag och frun myser på hotellet. Sämre kan man ha det!
Klockan är ju beer o’clock, det är ju bara följa seden givetvis!Sambon tycker tydligen att man hittar på... ”Du började med dusch,slip öl och grill öl nu är det rensa fisk öl,åka bil öl,semester öl,lackerings öl etc.. förstår inte alls vad om menar
Äh, man får väl våga leva lite!Du är bra modig med ett glas rödpang mellan benen utan konstigheter
Riskerar vinballe på flera sättDu är bra modig med ett glas rödpang mellan benen utan konstigheter
Dom små sover, jag ska grilla, snart kommer det gäster. Och framför allt, jag har bytt till kvällsklockan och dricker öl
Ah, ”YOLO” osvÄh, man får väl våga leva lite!
Gillar sommar vibbarna i tråden.
Javisst är detUnderbart
Hmmm, ingen dum idé alls!Orange perlonband till den där!
Jaaa, tur dom är så snälla de små liven, ibland undrar dom nog allt liteHaha älskar alla fruar och flickvänner som kärleksfullt himlar med ögonen åt sin klockdåre
Tack!Grattis!
Och tack för likeraketen.