• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

AFE86828-1A7B-487F-9611-BFA8BAFFF524.jpeg

Dricker kaffe och lyssnar på EDM, livet är bra härligt vänner :)

Sent citat... EDM = Erik, Danny och Mattias ;):woot::wtf:

Utan att ha någon koll på historien eller nån förkärlek för LE så tycker jag att @sirengatto s är bättre. =)
Jag tycker också att det är lite konstigt att ingen har tagit LE:n, det är en riktigt trevlig och fin klocka. Hade en tills min kollega fick överta den, av olika historiska anledningar.

Likaledes är jag förvånad att ingen knipit min, kan utlova ett fint mikroanpassat pris om någon här villhöver den. I sakfrågan håller jag med @kreacon, Kontiki divern är snäppet bättre.
1C23903F-265F-4C3F-A52A-4A4D89A6C5F1.jpeg

Spana in detta
https://www.reservoir-watch.com/en/
Franskt företag spm verkar ha gått all in på jumping hour
518FD9F5-838E-43C2-B5AD-6416530260C9.jpeg
Har dreglat en del över dom där. Men det spricker på priset.:blackeye:

I och med kinesens intåg i mitt liv gick jump hour från facket "kul grej" till att faktiskt vara funktionellt. Skillnaden låg i läsbarheten...

Just Reservoir är lite extra kul då dom spexar till det lite i designen med sina hastighetsmätare med varningslampor (som inte lyser:rage:) och annat skoj.:)

Jag tycker också att det är lite konstigt att ingen har tagit LE:n, det är en riktigt trevlig och fin klocka. Hade en tills min kollega fick överta den, av olika historiska anledningar.

Likaledes är jag förvånad att ingen knipit min, kan utlova ett fint mikroanpassat pris om någon här villhöver den. I sakfrågan håller jag med @kreacon, Kontiki divern är snäppet bättre.
1C23903F-265F-4C3F-A52A-4A4D89A6C5F1.jpeg
Läcker tavla, ytan påminner om djungelvrål :)

Tillbaka
Topp