Låter som det var ett bra tag sedan sist du var på Stureplan. Röda byxor har man idag på söder.Inte på Stureplan. Där kommer du känna dig som en i mängden. ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låter som det var ett bra tag sedan sist du var på Stureplan. Röda byxor har man idag på söder.Inte på Stureplan. Där kommer du känna dig som en i mängden. ^^
Tackar, får bli en beställning!Japp, stämmer bra det! Jag köpte mitt hos Zackrissons. Fantastiskt skönt band!
Dricker kaffe och lyssnar på EDM, livet är bra härligt vänner
Man kan la läsa in vad man själv tycker är bäst, jag läser ’Elektronisk Dans Musik’Sent citat... EDM = Erik, Danny och Mattias
Kööööp!
Tält-LE
Applicerade index? Hur ser boetten ut i profil? Ska kolla annonsen igen.
Fränt, timmarna är ’jumping hour’ och minutvisaren är ’retrograde’Spana in detta
https://www.reservoir-watch.com/en/
Franskt företag spm verkar ha gått all in på jumping hour
Haha! Naj jag måste hej jag måste hej jag måste hejda mig!
Helt olika klockor jue! Men den är med najs
Klockren!Haha yeah.. Var nog lite väl sugen på att slänga upp en bild.
Geckota G-02. Visste inte att det var lume I insertet/24h när jag köpte den men det var en trevlig detalj.
Affordable eller ej, men denna är väl jäkligt bra?
https://klocksnack.se/threads/eterna-super-kontiki-1973-limited-edition.134547/
Jag tycker också att det är lite konstigt att ingen har tagit LE:n, det är en riktigt trevlig och fin klocka. Hade en tills min kollega fick överta den, av olika historiska anledningar.Utan att ha någon koll på historien eller nån förkärlek för LE så tycker jag att @sirengatto s är bättre. =)
Har dreglat en del över dom där. Men det spricker på priset.Spana in detta
https://www.reservoir-watch.com/en/
Franskt företag spm verkar ha gått all in på jumping hour
Läcker tavla, ytan påminner om djungelvrålJag tycker också att det är lite konstigt att ingen har tagit LE:n, det är en riktigt trevlig och fin klocka. Hade en tills min kollega fick överta den, av olika historiska anledningar.
Likaledes är jag förvånad att ingen knipit min, kan utlova ett fint mikroanpassat pris om någon här villhöver den. I sakfrågan håller jag med @kreacon, Kontiki divern är snäppet bättre.
Haha! Definitivt inte långt ifrån.Läcker tavla, ytan påminner om djungelvrål
Du bara roar dig
Jaha nu fick han bestämt smaka sin egen medicinDu bara roar dig
Whoa. Missat något här! Det där såg ju mäkta trevligt ut!Dags att dra sitt strå till stacken igen imorgon Godnatt
Ja, det var väl kanske 15 år sen.Låter som det var ett bra tag sedan sist du var på Stureplan. Röda byxor har man idag på söder.
Eller de där finska Lejoninna-lakritsen i gul förpackning som både smakar och ser ut som asfalt.Läcker tavla, ytan påminner om djungelvrål
I metallburkarEller de där finska Lejoninna-lakritsen i gul förpackning som både smakar och ser ut som asfalt.
Jag gillar djupur...I metallburkar
De är ju dödsgoda !!!
Då föredrar jag djungelvrål. Salt lakrits ska det vara för mig.I metallburkar
De är ju dödsgoda !!!
Nu blir det bolstrad skämskudde, jag har faktiskt inte ens smakat denna isländska lakritsJag gillar djupur...
In vino veritasBorde jag oxå använda självcensur...?
Yes, bums i säng. Det är lättast att ha skämskudden som huvudkudde. Då slår man två flugor i en smäll. Brukar även ta på dumstruten när det är dags att sova, så har jag det avklarat med. Offerkoftan är självklart på redan från start.Nu blir det skämskudde, jag har faktiskt inte ens smakat denna isländska lakrits
Ännu en sanning levererad av tråden.In vino veritas