• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu blir det skämskudde, jag har faktiskt inte ens smakat denna isländska lakrits :dead:
Det bör du göra så fort du får chansen.:)

Bjuder på en salthora...
Screenshot_20200803-002651__01.jpg

Är det bara jag som nästan alltid får kalla fötter när jag packar en såld klocka?

Grattis @Remofflan tiöl jättemånga inlägg! Och 15 år bort från Stureplan! ;)
Tack!

Det händer att det känns motigt att packa ihop en klocka. Det är ju då man tar fram alla förpackningar och ser hur fina de är. Manual, box, kudde, rulle, låda och vad det kan vara. Tror det kan bidra till det. Men hur ofta tar man fram en fin förpackning? Och: man kan oftast köpa om klockan om man ångrar sig. Det brukar jag göra. ;)

Tack!

Det händer att det känns motigt att packa ihop en klocka. Det är ju då man tar fram alla förpackningar och ser hur fina de är. Manual, box, kudde, rulle, låda och vad det kan vara. Tror det kan bidra till det. Men hur ofta tar man fram en fin förpackning? Och: man kan oftast köpa om klockan om man ångrar sig. Det brukar jag göra. ;)
Haha jag med. Man undrar hur man tänker. Om, kanske ännu mer.

Tack!

Grattis till los diamantos :).

Tillbaka i hamsterhjulet. Bara ett år kvar till nästa semester!
Tur att man har klockor som glädjer en :)
yEWnijw.jpg
Välkommen tillbaka till arbetslivet!

”Sen ska man göra som alla andra; man ska in i cirkeln och vandra.”

Schysst dinka, som vi säger här på forat. Länken ser riktigt tuff ut, och hela designen känns modernt maskulin. Det är lite Tag över den? Och säkert andra. Berätta gärna mer, är vad jag försöker säga. :)

Tillbaka
Topp