Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är den över förväntan bra!Nu har jag också fått min. Tavlan på denna är galet bra faktiskt. Riktigt skön länk med.
9/10, riktigt bra var dom
Hoppas du gillar dom!
9/10, riktigt bra var dom
Sagt och gjortDen lådan har jag till diverse bandstift, gumminband och småprylar. Funkar kalas.
Ja tavlan är ju magisk med ränderna, de applicerade indexen och den applicerade loggan. Länken är över förväntan också. Riktigt skön faktiskt. Så ja den är över förväntan.Visst är den över förväntan bra!
Är det medföljande bandet gummi eller silikon?Usch, där kom bandångesten som ett brev på posten, hade ju alldeles för många kandidater .Vem trodde rosa skulle vara så lättmatchat
Varför nöja sig med en?En stug ipa får man allt unna sig
Underbar inställning, blir minst en tillVarför nöja sig med en?
Du är säkert värd åtminstone tre
Mer typ 5/7 skulle jag säga!9/10, riktigt bra var dom
Blev ju hur bra som helst! Såg länken tidigare men nu hittar jag den inte :SSagt och gjort
Tack för snabbt svar, blev riktigt bra. Ordningen återställd.
Häftiga band!Mina bandproblem löste sig av sig själv då jag fick en leverans från Silvermans idag. Helnöjd!
https://www.clasohlson.com/se/Förvaringslåda/p/40-7522Blev ju hur bra som helst! Såg länken tidigare men nu hittar jag den inte :S
Har ingen avsikt att klanka ner på någon men denna bör ju vara en av dom som nyss gick för 1200kr
Härmapan från Norr här!Eftersom det grymma vädret nu så klart kommer när jag har börjat jobba
Så var det ju ändå kul att lite gummin kom från Barton.
Får helt enkelt tokbada på kvällarna för att "simma in" det.
Blev rätt nöjd med gummit, vitt passar ju den här som pitten i Lisa.
Sorry för bildbomben men ni vet ju hur det är
Edit: hade storm troopers badat så hade den här kombon nog varit standardutrustning.
Edit 2: det är en svart undersida på bandet men eftersom jag suger på att ta kort syns det oerhört dåligt men är rätt snyggt i verkligheten.
Tackar! Ordning och reda, pengar på fredag
Jaaa, jösses vilken bra smak vi har!Härmapan från Norr här!
Till mitt försvar fick jag hem mitt för två veckor sedan, men inte provat det på någon klocka än...
Sa jag att du/vi har bra smak!
Jag är för lat...Jaaa, jösses vilken bra smak vi har!
På med bandet nu så vi får se det på blå Certina också
Gummi...tror jag. Känns spontant aningens fattigt för att vara ett Squaleband, smalnar inte av någonting, ingen struktur, omärkt spänne osv.Är det medföljande bandet gummi eller silikon?
Och inget nämnt om vare sig Nalle eller gula jackorSnart en timme utan några poster, vad är det som händer?
Nä precis, inte konstigt man blir orolig hellerOch inget nämnt om vare sig Nalle eller gula jackor
Öland.. Jag längtar tillbaka!
Lite Langoljärernastämning...Snart en timme utan några poster, vad är det som händer?
Den var kuslig...Lite Langoljärernastämning...