Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur känns storleken? Känns den större när det är integrerad länk?Visst är den över förväntan bra!
Kan inte bestämma mig...
Snygg. Hur känns storleken? Den är 40mm eller?Nu har jag också fått min. Tavlan på denna är galet bra faktiskt. Riktigt skön länk med.
Ah, jag visste väl att det fanns en logisk förklaring! Pink is the new black! Snyggt bygge btw!Så här, en riktig machoman som jag tänkte bara redovisa att det faktiskt finns andra machomän med machovapen och grejer som också diggar rosa
(en av mina söner byggde denna som "present" till far sin ).
Jag är supernöjd med banden. Precis vad jag var ute efter.Häftiga band!
Väl häftig frakt också?
Varje dag utan Nalle eller gul jacka är en förlorad dag.Och inget nämnt om vare sig Nalle eller gula jackor
En helaftonsfilm!Lite Langoljärernastämning...
Mmm, var lite därför jag undrade, ser rätt fattigt ut om jag ska vara ärlig.Gummi...tror jag. Känns spontant aningens fattigt för att vara ett Squaleband, smalnar inte av någonting, ingen struktur, omärkt spänne osv.
Rosa tråden som sitter där har dessutom noll funktion vilket jag tycker är ganska larvigt.
(kan väl tillägga att jag inte testat bandet på, kanske är skitbra).
Varje dag utan Nalle eller gul jacka är en förlorad dag.
Liberace!
Det är ju rätt uppenbart vem Nalle fick inspiration från
Här har du en träningsklocka. Bara räkna ihop varje steg man tar.
Vem behöver en träningsklocka när det finns G-shock!
Nu är min billigast igen. ^^ Den rök snabbt.Du tänker nog på någon annan? Har inte haft någon Traska även om det lockat
Edit: aha, @Coach är mannen i fråga!
Känns som en 40mm, bärs som en 40mm. Med det sagt så skulle jag gillat den om den var 1mm mindre.Hur känns storleken? Känns den större när det är integrerad länk?
Gör en klock-balaclava med hål för timvisningen så får man gissa sig till minuterna. Bra skydd också när det blir hårda tag på campingen. Sen drar man av luvan och ser vad det står, nästan som att öppna en Sjöö Sandström chrono link och...eh..nja hur tänker jag här. Skit i det, det var ingen bra idé känner jag nu. Din idé är nog bättre .Kanske kan göra något av resten av bundet?
Ja den är 40. Hade nog önskat den var 38 eller 39 egentligen. Det är precis att det fungerar på mina smala handleder. Mina handleder är typ 16-16,5. Men länken ligger rätt bra ut från klockan så det ser rätt bra ut ändå. Jag är nöjd som sagt.Snygg. Hur känns storleken? Den är 40mm eller?
Vill du testa det är det bara säga till, tror inte jag kommer använda det men kan väl vara bra att ha om man får för sig att sälja klockan (som inte kommer ske såklart )Mmm, var lite därför jag undrade, ser rätt fattigt ut om jag ska vara ärlig.
Njee, tack för erbjudandet men det är nog inget för mig. Känns som en keeper, riktigt härlig klocka!Vill du testa det är det bara säga till, tror inte jag kommer använda det men kan väl vara bra att ha om man får för sig att sälja klockan (som inte kommer ske såklart )
Hade den varit lite mindre hade jag köpt den direkt, får fundera lite. Tack för svar.Känns som en 40mm, bärs som en 40mm. Med det sagt så skulle jag gillat den om den var 1mm mindre.
Men jag gillar den ändå, och tycker den känns grym på handleden
Ser bra ut på dig.Ja den är 40. Hade nog önskat den var 38 eller 39 egentligen. Det är precis att det fungerar på mina smala handleder. Mina handleder är typ 16-16,5. Men länken ligger rätt bra ut från klockan så det ser rätt bra ut ändå. Jag är nöjd som sagt.
Har du kvar Falcon Eye ?Jag är ikapp i tråden?!