• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

65138AF0-6864-4343-A794-56CFF6BF7CB9.jpeg

bryter tystnaden här med lite disk från i förmiddags!

Så här, en riktig machoman som jag tänkte bara redovisa att det faktiskt finns andra machomän med machovapen och grejer som också diggar rosa :woot:
(en av mina söner byggde denna som "present" till far sin :heart:).
Ah, jag visste väl att det fanns en logisk förklaring! Pink is the new black! :cigar: Snyggt bygge btw! :woot:

Häftiga band! :)
Väl häftig frakt också? :rolleyes:
Jag är supernöjd med banden. Precis vad jag var ute efter. :)
Angående frakten så kan man beställa CWC-band/klockor ifrån både https://www.silvermans.co.uk och https://www.cwcwatch.com
Silvermans tar hutlösa £25 för frakt inom EU men CWC tar "bara" £9,99.
Jag beställde givetvis ifrån cwcwatch men på följesedeln så står det Silvermans Ltd, så det är ändå samma företag. :rolleyes:

Gummi...tror jag. Känns spontant aningens fattigt för att vara ett Squaleband, smalnar inte av någonting, ingen struktur, omärkt spänne osv.
Rosa tråden som sitter där har dessutom noll funktion vilket jag tycker är ganska larvigt.
(kan väl tillägga att jag inte testat bandet på, kanske är skitbra).
Mmm, var lite därför jag undrade, ser rätt fattigt ut om jag ska vara ärlig. :bag:

Kanske kan göra något av resten av bundet?
IMG_20200804_193356.jpg
Gör en klock-balaclava med hål för timvisningen så får man gissa sig till minuterna. Bra skydd också när det blir hårda tag på campingen. Sen drar man av luvan och ser vad det står, nästan som att öppna en Sjöö Sandström chrono link och...eh..nja hur tänker jag här. Skit i det, det var ingen bra idé känner jag nu. Din idé är nog bättre :D.

Tillbaka
Topp