• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu ska den bort, finns ingen återvändo när jag börjat funderat på att flippa. Hur mycket jag än gillar den, så får den säljas.
I jakten på en BB58 eller till att börja med en Seiko SPB147.
Vb8Caju.jpg

Lite mer än ett år gammal, köptes ny av mig.
Tips! :)
https://klocksnack.se/threads/nth-xxxxxx.136068/

Fick denna till mig i en bytesaffär. Verkar vara riktigt robust kvalitet. Min flesta erfarenhet gällande Christopher ward.
Saftiga 600m water resistance, glide lock som microjusterimg, safirglas med AR coating, 40mm vilket är den perfekta sizen!
Christopher ward trident 600 MK3, och än så länge känns den väldigt bra och fin!
20200804_173054.jpg

Fick denna till mig i en bytesaffär. Verkar vara riktigt robust kvalitet. Min flesta erfarenhet gällande Christopher ward.
Saftiga 600m water resistance, glide lock som microjusterimg, safirglas med AR coating, 40mm vilket är den perfekta sizen!
Christopher ward trident 600 MK3, och än så länge känns den väldigt bra och fin!
20200804_173054.jpg
Det är bra att du är nöjd med klockan, själv fattar jag inte varför de flyttade loggan till klockan nio :mad:

20200804_173054.jpg
Den ÄR bra! Haft min sen MK3 släpptes, och är grymt nöjd:)

20200804_173054.jpg
Den är grym! Älskar min. Kika in i CW-tråden och säg hej. Lite låg aktivitet där men alltid trevligt :)

Sjukt att jag sitter och letar nytt dykpaket, och sneglar på ju den masken! Scubapro synergy twin... Heter den va? Har kört aqualung tekniska ett par år, men den har börjat läcka :( kan du ge ett litet omdöme?
Precis! Sjukt bekväma och riktigt bra passform med silikonramen. För mig tycker jag att det blir precis lagom synfält. Minns inte om jag köpte till eller om det kom med comfort strap, det är en gudagåva med långt hår.

Tillbaka
Topp