KaiHaj
Basic
Hittar den inteDen är grym! Älskar min. Kika in i CW-tråden och säg hej. Lite låg aktivitet där men alltid trevligt
Kan du länka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittar den inteDen är grym! Älskar min. Kika in i CW-tråden och säg hej. Lite låg aktivitet där men alltid trevligt
Äsch, allt berättas i förtroende vet du väl Farmen Qristina, Robinson Robin, Staffan Westerberg...Paolo Roberto? Kom igen nu kompisBlir inte fler, blir ju påmind om detta flera gånger om dagen. Kan knappt sova om nätterna längre
Ja att man aldrig kan vara tyst
Naken-Janne!Äsch, allt berättas i förtroende vet du väl Farmen Qristina, Robinson Robin, Staffan Westerberg...Paolo Roberto? Kom igen nu kompis
Ok bra! Köper den och testar har några planerade dykresor framför mig, då vill man ju ha bra grejor.Precis! Sjukt bekväma och riktigt bra passform med silikonramen. För mig tycker jag att det blir precis lagom synfält. Minns inte om jag köpte till eller om det kom med comfort strap, det är en gudagåva med långt hår.
Tror definitivt inte att du blir besviken.Ok bra! Köper den och testar har några planerade dykresor framför mig, då vill man ju ha bra grejor.
Får inte glömma Sebastian Dawkins. Tror faktiskt att det är @KlockTotteÄsch, allt berättas i förtroende vet du väl Farmen Qristina, Robinson Robin, Staffan Westerberg...Paolo Roberto? Kom igen nu kompis
Haha! Nej det var nog det värsta i kändisväg resten stod mindre kända människor förÄsch, allt berättas i förtroende vet du väl Farmen Qristina, Robinson Robin, Staffan Westerberg...Paolo Roberto? Kom igen nu kompis
Näää! Så kan du ju inte skriva
Nej men det är ju för fååån @Von ser du väl?!Får inte glömma Sebastian Dawkins. Tror faktiskt att det är @KlockTotte
Instämmer i kören, kör också Synergy och är galet nöjdOk bra! Köper den och testar har några planerade dykresor framför mig, då vill man ju ha bra grejor.
Du har helt rätt.Näää! Så kan du ju inte skriva
Tack?Nej men det är ju för fååån @Von ser du väl?!
Du har helt rätt.
Jag tar tillbaka allt du sagt.
Så lite så
Wooow! Det sjuka är att jag precis gick tillbaka och laddade ner den bilden på dig och samma på honomLite samma frilla dock, classy!
Futuristiskt och lite deja vu faktisktWooow! Det sjuka är att jag precis gick tillbaka och laddade ner den bilden på dig och samma på honom
Blev ganska förvånad när jag gick tillbaka in i tråden och såg detta Snyggt tänktFuturistiskt och lite deja vu faktiskt
Jajamän!Har du kvar Falcon Eye ?
Great minds think alike osv osvBlev ganska förvånad när jag gick tillbaka in i tråden och såg detta Snyggt tänkt
Enda sättet att rädda planeten är om människan försvinnerGreat minds think alike osv osv
Fast egentligen borde vi nog göra något bättre med våra briljanta hjärnor...rädda världen kanske?
Sant, antingen det eller starta upp en sekt.Enda sättet att rädda planeten är om människan försvinner
Gaia försöker så gott hon kan.Enda sättet att rädda planeten är om människan försvinner
Likt-deluxe om man säger så .Lite samma frilla dock, classy!
Sant, antingen det eller starta upp en sekt.
Fight war of worlds med Rob är riktigt bra.Köttar in riktig musik.
https://klocksnack.se/threads/någon-med-en-christopher-ward-här.52531/Hittar den inte
Kan du länka?
Fast jag är ganska snäll och ödmjuk, trot eller ejLikt-deluxe om man säger så .
Enda sättet att rädda planeten är om människan försvinner
Jag menade givetvis håret, inget annat .Fast jag är ganska snäll och ödmjuk, trot eller ej
Kommer inte riktigt ihåg men har för mig att den där var en rekorderlig dramadrottning va?