Jag seeerEn annan tanke om planeter är att nu när det mörkar glo söderut, om du har någorlunda fri sikt. Jag tror det är Saturnus och Jupiter du ser strax över horisonten. Cool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag seeerEn annan tanke om planeter är att nu när det mörkar glo söderut, om du har någorlunda fri sikt. Jag tror det är Saturnus och Jupiter du ser strax över horisonten. Cool
*BandbytarorgieJag är för lat...
Byter sällan band och är en länkkille i grund och botten.
Ska ge mig på en bandbytarbonaza i framtiden!
Gillar den. Vad är måtten lug till lug? Visa gärna mer bilder.Jajamän!
Men har märkt att jag hellre bär någon av mina andra
Är du i Backa?Någon som har sett nån kul konsert här?
Bonusbild på Ferrari f40
#plagiattisdag
Har du varit hemma hos @thewordfox och druckit hans lettiska rallarbrännvin?Är du i Backa?
Låt den hänga i förtältet lite så kanske — men bara kanske — du kan hoppas på en adoption.Ah, det har jag glömt att berätta.
Jag har köpt en gubbvindjacka på loppis.
Inte riktigt gul, men vanilj.
Nu kan jag åldras med värdighet.
Tror L2L är runt 44. Tar och postar en gammal bild, kan fixa några nya imorgonGillar den. Vad är måtten lug till lug? Visa gärna mer bilder.
Någon som har sett nån kul konsert här?
Bonusbild på Ferrari f40
#plagiattisdag
Haha! Nej Trodde du var på Dalhalla kanskeHar du varit hemma hos @thewordfox och druckit hans lettiska rallarbrännvin?
Det är ju du till 100%. Ser ju helt ny ut och mycket nära måttbeställd. Du ditt modelejon .Ah, det har jag glömt att berätta.
Jag har köpt en gubbvindjacka på loppis.
Inte riktigt gul, men vanilj.
Nu kan jag åldras med värdighet.
Yes, Dalhalla!Dalhalla?
Sett två konserter där, Kraftwerk och ZZ Top. Båda var bra. Mycket bra.
Haha nu är jag med! Ligger nån håla som heter Backa däromkring! Sorry, jag hade inte kollHaha! Nej Trodde du var på Dalhalla kanske
Tackar!Det är ju du till 100%. Ser ju helt ny ut och mycket nära måttbeställd. Du ditt modelejon .
Riktigt mumsig den och i en trevlig storlek om jag inte minns fel.Ser lovande ut detta släpp!
Har kompisar som bor i Backa Åker förbi Dalhalla när vi åker och badar med Hjulingarna dock aldrig blivit någon konsert därHaha nu är jag med! Ligger nån håla som heter Backa däromkring! Sorry, jag hade inte koll
Tänker att det ligger vid Rättvik men det är ju en bit upp..
Dubbelmacka?Ser lovande ut detta släpp!
Står morgonölen förberedd på nattduksbordet?Småtimmar. Dags att sussa...
Runt 40/41, ser att det ska bli länk med 22mm bandbredd avsmalnande till 20mm. Deras första egna länk.Riktigt mumsig den och i en trevlig storlek om jag inte minns fel.
Snarare ”upp och hoppa, gör frukost till dotter” juicen på bordet.Står morgonölen förberedd på nattduksbordet?
Snarare ”upp och hoppa, gör frukost till dotter” juicen på bordet.
Det är akustiken som är väldigt speciell där, extra bra. Har att göra med hur ljudet färdas/studsar. Trevligt ställe i alla fall!Yes, Dalhalla!
Hade mer än gärna sett nån konsert här! Blir ljudet speciellt? Eller är det mer hela grejen med miljön?
Det får man nästan hålla för givet men inget bekräftat vad jag sett! Kommer troligen i no-date också.Dubbelmacka?
Frukostjuice och öl 50/50. Det är ju den perfekta ögonöppnaren på morgonen vet du väl .
Såg ett svenskt rockband där, väldigt trevlig upplevelse. Även ölen backstage var trevlig!Någon som har sett nån kul konsert här?
Bonusbild på Ferrari f40
#plagiattisdag