Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köper fel eller har extra sug efter något annatNi som har lätt för att flippa klockor, hur gör ni?
Endast @Stroboman i tråden har 100k+ likes.Checkar aldrig av ens status men jävlen vad likes man fått genom åren,någon här som har nått 100k?
Oj galet
Tack!Oj galet
Ja, och så diggar jag din den där rektangulära turkosa klockan.Tack!
Mina inlägg speglar mig själv ganska mycket, jag försöker att vara vänlig och jag gillar humor samt att jag har ett genuint intresse!
Tack igen!Ja, och så diggar jag din den där rektangulära turkosa klockan.
Inte jag iallafall ca 40k likes har jag skrapat ihop, det ger ett snitt på 6,35 likes per inlägg Långt ifrån t.ex. Fender59 som får 20,6 likes per inlägg Han måste vara en riktigt trevlig och rolig typ Aurum är inte dålig han heller, han får hela 3,35 likes per inläggCheckar aldrig av ens status men jävlen vad likes man fått genom åren,någon här som har nått 100k?
Denna klocka är en av mina absoluta favoriter här på forumet.Tack igen!
Köpt här på forumet, i ett ganska eländigt skick, servade den och fick tavlan och glasets insida rengjort. Fantastiska index!
Riktigt överdesignat -70 tal
Oj, tack!Denna klocka är en av mina absoluta favoriter här på forumet.
Vart hitta du den tavlan?Oj, tack!
Nu håller du på att förorsaka att min Atlantic snart har en röd tavla!
Tack för bilden, gärna mera bilderTror L2L är runt 44. Tar och postar en gammal bild, kan fixa några nya imorgon
Nja, menade nog att den rodnar av allt beröm!Vart hitta du den tavlan?
Alla är välkomna på lettiskt rallarbrännvinHar du varit hemma hos @thewordfox och druckit hans lettiska rallarbrännvin?
Yes, Dalhalla!
Hade mer än gärna sett nån konsert här! Blir ljudet speciellt? Eller är det mer hela grejen med miljön?
KraftwerkJag har ju bara sett "elektriska" konserter och där lät det - som ofta med modern teknik - bra. Det är mer miljön. Jag kan tänka mig det är annorlunda om kan ser på opera eller liknande.
Eller jo, på ZZ Top-konserten köpte jag biljett till ståplatsdelen närmast scenen (den som inte alltid är publikplats utan ibland del av scen eller "vattengrav") och där blev det nån sorts resonansfenomen så när Dusty slog an ett öppet lågt E, den lägsta tonen på basen sin, så blev synen liksom suddig. I början av konserten gjorde han det mellan två låtar och såg väl hur folket i graven stannade upp förundrade, så han gjorde det igen, och igen, och flinade.
Kraftwerk-konserten däremot satt jag en bit upp på läktaren och då gjorde den magiska miljön sitt för att rama in upplevelsen visuellt. De har ju en lite speciell show nu för tiden med inte en massa blinkenlichts utan bara en stor bildskärm som backdrop med 3D-bilder - och 3D-glasögon på all publik.
Kraftwerk
Peng !Boing Boom Tschak
Kan det vara @FreakyLeo ?En gammal men NOS dykare, någon mer här som har en har jag för mig?
Stämmer nog ja!Kan det vara @FreakyLeo ?
Tack för utlägget, minnen för livet!Jag har ju bara sett "elektriska" konserter och där lät det - som ofta med modern teknik - bra. Det är mer miljön. Jag kan tänka mig det är annorlunda om kan ser på opera eller liknande.
Eller jo, på ZZ Top-konserten köpte jag biljett till ståplatsdelen närmast scenen (den som inte alltid är publikplats utan ibland del av scen eller "vattengrav") och där blev det nån sorts resonansfenomen så när Dusty slog an ett öppet lågt E, den lägsta tonen på basen sin, så blev synen liksom suddig. I början av konserten gjorde han det mellan två låtar och såg väl hur folket i graven stannade upp förundrade, så han gjorde det igen, och igen, och flinade.
Kraftwerk-konserten däremot satt jag en bit upp på läktaren och då gjorde den magiska miljön sitt för att rama in upplevelsen visuellt. De har ju en lite speciell show nu för tiden med inte en massa blinkenlichts utan bara en stor bildskärm som backdrop med 3D-bilder - och 3D-glasögon på all publik.
En gammal men NOS dykare, någon mer här som har en har jag för mig?
Kan det vara @FreakyLeo ?
Tack för utlägget, minnen för livet!
Ja den är frän! Det var @Seikosthlm som försåg mig också!Stämmer bra det och den är ganska kickass tycker jag Tror att @Seikosthlm hittade typ tre och sålt dem här så det borde finnas iallafall en till. Fanns en eller två NOS på eBay också senast jag kollade.
Hemingway!En gammal men NOS dykare, någon mer här som har en har jag för mig?
Snygg och helt grym kvalitet!Stämmer bra det och den är ganska kickass tycker jag Tror att @Seikosthlm hittade typ tre och sålt dem här så det borde finnas iallafall en till. Fanns en eller två NOS på eBay också senast jag kollade.