Ett tips om du tänkt ha kvar den är att skaffa ett Zuludiver 295 till den, sitter som en smäckJa den är frän! Det var @Seikosthlm som försåg mig också!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett tips om du tänkt ha kvar den är att skaffa ett Zuludiver 295 till den, sitter som en smäckJa den är frän! Det var @Seikosthlm som försåg mig också!
Snyggt! Som det känns nu blir den kvar ett tag men man vet aldrig med migEtt tips om du tänkt ha kvar den är att skaffa ett Zuludiver 295 till den, sitter som en smäck
Grattis!! Så du har alltså äntligen köpt denGod morgon! Sinn är ju inte klassiskt affordable, och kanske lite stora för att vara mikro (var går gränsen ...?), men – med tanke på andrahandsvärdet så är de det. Och jag köpte den ju begagnad, om än i väldigt gott skick.
SnyggtGod morgon! Sinn är ju inte klassiskt affordable, och kanske lite stora för att vara mikro (var går gränsen ...?), men – med tanke på andrahandsvärdet så är de det. Och jag köpte den ju begagnad, om än i väldigt gott skick.
Tack. Ja, till slut blev det den. Nu ska den få bekänna färg.Grattis!! Så du har alltså äntligen köpt den
Grattis till fliegern !God morgon! Sinn är ju inte klassiskt affordable, och kanske lite stora för att vara mikro (var går gränsen ...?), men – med tanke på andrahandsvärdet så är de det. Och jag köpte den ju begagnad, om än i väldigt gott skick.
Tack!Grattis till fliegern !
O spännandeSabba inte det här nu DHL, helgen kan vara räddad!
Yes, samma här! Spännande, om man nu inte var bortrest hela veckan...Sabba inte det här nu DHL, helgen kan vara räddad!
Fick samma jag med! Håller tummarnaSabba inte det här nu DHL, helgen kan vara räddad!
Enligt vad jag sett i FB gruppen så verkar det vara den färgen som går iväg idagYes, samma här! Spännande, om man nu inte var bortrest hela veckan...
Fick samma jag med! Håller tummarna
Boing Boom Tschak
Jag kan vara spekulant på Borealisen, om någon köper min NTHMed Zelos på ingång betydligt snabbare än väntat får annat lov att röra på sig, finns det något intresse för någon av dessa här innan jag lägger ut på K&S?
Leverans innan helgen utlovas vid snabba ryck!
Jag byter båda mot NTH:n annarsJag kan vara spekulant på Borealisen, om någon köper min NTH
Jag petar ut en annons senare idag..
Kommer att bli sjuk spam på fredag med andra ord. Tur att jag tog ledigt från jobbet.Sabba inte det här nu DHL, helgen kan vara räddad!
Lär inte kliva utanför tomten på fredag jagKommer att bli sjuk spam på fredag med andra ord. Tur att jag tog ledigt från jobbet.
Cash is kingJag båda mot NTH:n annars
Sluuut på kontot!Cash is king
Så Borealisen mot NTH plus en slant åt mitt håll?
Lär inte kliva utanför tomten på fredag jag [/QUOTa en E]
Rätta takter! Jag måste nog ta en promenad till Klarälven och knäppa några bilder på nyförvärvet.
Äh, inte jag heller Tror det har med färg att göra, vilken tog du?Och varför har inte jag fått någon notis om min Zelos?!
Ja det verkar vara Teal som går iväg idag, antar då att det var meteorit som skickades igår?Äh, inte jag heller Tror det har med färg att göra, vilken tog du?