Jag blev osäker en liten stund, då jag köpte i ren eufori. Men efter att ha kollat så har jag köpt den grå, med ss-bezelÄh, inte jag heller Tror det har med färg att göra, vilken tog du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag blev osäker en liten stund, då jag köpte i ren eufori. Men efter att ha kollat så har jag köpt den grå, med ss-bezelÄh, inte jag heller Tror det har med färg att göra, vilken tog du?
Även black sand och Desert Grey går iväg idag.Ja det verkar vara Teal som går iväg idag, antar då att det var meteorit som skickades igår?
Haha, skön stajl!Jag blev osäker en liten stund, då jag köpte i ren eufori. Men efter att ha kollat så har jag köpt den grå, med ss-bezel
Och varför har inte jag fått någon notis om min Zelos?!
Äh, inte jag heller Tror det har med färg att göra, vilken tog du?
20:02:05 här hahaHaha, skön stajl!
Jag har dreglat över alla tidigare Zelos i teal hur länge som helst så det vara bara pang in och beställa!
20:01:59 är mitt paypalkvitto ifrån
Då är vi snart ikapp "Vad gör du och din klocka ..."-tråden!Vi har just passerat 900 bevakare av tråden också! Coolt
Jag rockar också gammal certina idag. Bra grejer!Måste säga att länken på den här gamla Certinan är oerhört skön
Bra grejer. Grattis grattisInser att jag inte har varit aktiv alls på ett tag. Tänker att jag börjar nu igen med det nyaste köpet från Tisell.
Såg att det fanns en person som söker en nth på köp i forumetJag kan vara spekulant på Borealisen, om någon köper min NTH
Jag petar ut en annons senare idag..
Ja det verkar vara Teal som går iväg idag, antar då att det var meteorit som skickades igår?
Japp, har varit kontakt. Tack för tipsetSåg att det fanns en person som söker en nth på köp i forumet
Gult är allt annat än fult! En riktigt glädjespridare på handledenBlev Maranez (oväntat) även idag gillar verkligen tavlan, påminner lite om "vintage" doxa. Nu följer en bildkavalkad
Inser att jag inte har varit aktiv alls på ett tag. Tänker att jag börjar nu igen med det nyaste köpet från Tisell.