• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

moggelito

Rolex
2-Faktor
Så, nu är jag förberedd för helgens bad i det underbara vädret som äntligen är här!
Tog med mig en näve klockor ut och tog ett par bilder :)

IMG_20200807_120518_1.jpg


IMG_20200807_120613_1.jpg


IMG_20200807_120632.jpg


Nu är man redo för bad!!!

Hoppas att ni alla får en underbar helg! :D
 

BoZ80

Rolex
2-Faktor

Barfly

Cartier
Någon som har mer info om Zelos Nova? Stod på Insta att dom släpper den 10:e. Kunde inte hitta den på deras hemsida.
Såg någon tidigare post att den skulle landa på $769. Hoppas att det inte är det priset vid släppet.
I vilket fall, GÖTT MED FREDAG :)
 
Välkommen till bästa tråden! Stanna här så ska du se att din nuvarande handledskompis snart är utbytt mot affordables och mikros, det är sen gammalt:).
Grymt mycket trevliga pjäser här nämligen som du kommer att se. Tålamod, ja det är alltid lite smådrygt att vara caddie kan jag tro ;):).
Hej och hå. Det här inlägget var egentligen menat för 'Vad gör du och din klocka just nu'. Men kanske så var det ett tecken från ovan där herren ledde mig in på denna väg för att upptäcka affordables och mikros. Nilas, var ska jag börja? ;)
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Välkommen till bästa tråden! Stanna här så ska du se att din nuvarande handledskompis snart är utbytt mot affordables och mikros, det är sen gammalt:).
Grymt mycket trevliga pjäser här nämligen som du kommer att se. Tålamod, ja det är alltid lite smådrygt att vara caddie kan jag tro ;):).
Hej och hå. Det här inlägget var egentligen menat för 'Vad gör du och din klocka just nu'. Men kanske så var det ett tecken från ovan där herren ledde mig in på denna väg för att upptäcka affordables och mikros. Nilas, var rekommenderar du att jag börjar? (exklusive Seiko där jag redan är och tumlar runt)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Äntligen fredag! :)
Denna första vecka efter semestern har varit sådär. Alldeles för mkt som hänt och uppe på det så har min IBS gjort sig till känna hela veckan. Idag är jag hemma..nog om mig! Alltid lika kul att få se era projekt och nya klockor. Även om man inte hinner kommentera allt man skulle vilja :)
Trevlig helg alla! :)
IMG_20200807_122505.jpg
 

moggelito

Rolex
2-Faktor
Äntligen fredag! :)
Denna första vecka efter semestern har varit sådär. Alldeles för mkt som hänt och uppe på det så har min IBS gjort sig till känna hela veckan. Idag är jag hemma..nog om mig! Alltid lika kul att få se era projekt och nya klockor. Även om man inte hinner kommentera allt man skulle vilja :)
Trevlig helg alla! :)
IMG_20200807_122505.jpg
Hoppas att du snart mår bättre! För det gör vi när du är med här :)
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Hoppas att du snart mår bättre! För det gör vi när du är med här :)
Tack snälla :) Ska få en tid för att utesluta IBD (Crohns, Ulcerös kolit) så det inte är något allvarligare än IBS. Blev idag även erbjuden jobb på annan firma som en gammal klasskamrat driver. Hade varit jäkligt kul att byta miljö och känns som det är dags efter 10år på samma firma. Men oron kickar in och det gör inte saken bättre...men kan nog bli bättre med tiden så kan vara värt det. Får boka ett möte i alla fall :)
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
SORRY, NOT SORRY!

Fick hem en liten vinst från BCF-auktionen från passarounden idag! Två paket kom det, ett med D1 Milano Commando från @FreakyLeo tillsammans med ett helt underbart natoband! Tack kompis! :cool:
PSX_20200806_100414.jpg


Det andra var från självaste Andrea Maggi som tydligen bor i Runkarp nu för tiden. Jag trodde att det var till Schweiz de skulle flytta? :confused:
PSX_20200806_100503__01.jpg


Nämen oj, vilken fin låda och vilken snäll present jag fick till! :woot:
PSX_20200806_100305.jpg

.
.
.
.
.
Blev ju kanon! :happyhappy: Nu ska jag ut och bada i poolen, ska tydligen bli ruskigt varmt idag! Ha det fint tråden!
PSX_20200806_095709.jpg


PS. Om era ögon blöder efter detta så kan ni tacka @HSK för det och sen har vi kanske lärt oss en läxa? @MaBr har noll spärrar när det gäller det mesta. :pirate:
DS.
Haha snyggt! Runkarp ligger ju här. Magiskt!
Smäcker in en bild, snart helg! Önskar er en trevlig sådan!
15967973073626744452434577440357.jpg
 
Topp